2010. december 12., vasárnap

2010, utolsó hétvége Bristolban idén


Tegnap, vagyis ma hajnali háromkor sikerült lefeküdni :), mivel 1 után még felnéztem Facebook-ra, ahol fenn volt egyik barátom, aki jelenleg Japánban van egy évig, így beszélgettünk egy kicsit :) Nem tudom igazából, meddig beszélgettünk, de még utána sem voltam annyira álmos, hogy egyből lefeküdjek, úgyhogy még egy kicsit neteztem, aztán kb 3 körül kapcsoltam ki a laptopot és le a lámpát.10.30-ra állítottam az ébresztőt, amire úgy nagyjából fel is ébredtem, de természetesen még maradtam az ágyban :P, majd 11-kor hívott Jessi (osztrák aupair), hogy akkor ma ő is jön karaokezni, mert természetesen elfelejtettem neki – és a többieknek is- írni, hogy nem tudtam elrendezni a karaoket, mivel be kellett volna menni hamarabb befizetni a foglalást, és ezzel csak az volt a baj, hogy a karaoke bár 16.00-kor nyit, én meg azután nem tudtam elmenni, este meg nem akartam buszra költeni :S :P, így végülis ma nem mentünk karaokezni. Szóval hívott Jessi, hogy ő is jön, elmondtam neki, hogy mégsem megyünk, de azért összefuthatunk a városban, mivel mondta, hogy ő már most (azaz 11-kor) megy be a városba. Mondtam neki, hogy oké :).Utána nagyjából már kikeltem az ágyból, nem reggeliztem, mert úgy terveztem, hogy mielőtt megyek, olyan 13 óra magasságában, majd bekapok valamit. Úgy is lett, majd elindultam, természetesen késésben, mert azt írtam a csajoknak, hogy 13.30-ra leszek a központban, ehhez képest 13.17-kor indultam el itthonról bicajjal úgy, hogy még Henleaze-ben bementem egy bicikliboltba, hogy hátha tudnak nekem adni egy kis alkatrészt, azt az alkatrészt, ami a sárvédőt fenntartja a vázon, mivel még jómúltkor eltört. Sajnos nem tudtak segíteni, így még mindig nem lesz visszatéve a sárvédő a bicajra :PSzóval kb 2 óra táján értem be a központba :P, ahol csatlakoztam a lányokhoz a Starbucks’-ban, ahonnan utána mentünk tovább a Mall-ba, majd a karácsonyi vásárban is körül néztünk, később felszedtük Maggie-t a Primark-ban, majd ismét vásár, és a végén a Cabot Circus-ben lévő Costában telepedtünk le 5-en :) Ott beszélgettünk, kávéztunk, teáztunk, sütiztünk, jól telt az idő, csináltunk néhány képet is :P Majd elköszönés, 4-en visszajövünk karácsony után Bristolba, Jasmin viszont nem fog visszajönni, így tőle talán örökre elköszöntünk, de azért remélhetőleg valamikor a jövőben összefutunk :)Aztán hazabicikliztem, ami nagyon meglepő módon 25 percbe tellett úgy, hogy közben egyszer meg kellett állnom orrfújás miatt :D, majd szinte mindegyik lámpánál sikerült elkapni a pirosat :P Szóval jó volt ez a hazaút, jó gyors :DMajd hideget vacsoráztam a családdal, gyorsan lezuhiztam, megborotválkoztam, és mentem bébiszittelni Philhez és Mandyhez. Kb 19.35-19.40 között értem oda, így a nagyobbik fiú (Jack - 8 éves) még ébren volt, de 20 óra körül ő is ment lefeküdni. Szerencsére semmi nem történt az este alatt, szóval nem ébredtek fel, így jól eltelt az idő :) Először két Jóbarátok-részt néztem a tv-ben, majd elkezdődött az egyik csatornán a United 93 című film, azt néztem egy darabig, majd elkezdtem laptopon A gyűrű ura-trilógia utolsó darabját, vagyis A király visszatért nézni. Az első dvd-jét meg is néztem, nem sokkal éjfél után végeztem vele, majd utána egy kicsit olvastam, amíg, nem sokkal fél 1 után, haza nem ért Mandy és Phil, ideadták a fizetségem, majd jöttem haza, még egy kicsi internet, majd lefekvés.Ma, szokásomhoz híven, az első ébresztés után 1,5 órával keltem ki az ágyból :D :P, ettem egy szendvicset, majd megcsináltam a "próba-bepakolást" :P, hogy megnézzem, minden belefér-e a bőröndbe, amit haza szeretnék vinni. Hát most olyan 95%-a belefért a cuccoknak, de majd mielőtt megyek haza, majd jobban fogok pakolni, mert nem volt rendesen kihasználva a bőrönd kapacitása :P Aztán, a jó időre való tekintettel ablakot pucoltam :P, a sajátjaimat először, mióta itt vagyok, tisztítottam meg, mivel azt mondta Az anyuka, hogy 2-3 havonta tisztítsam meg, és mivel eddig még egyszer sem csináltam meg, és pont 3 hónapja érkeztem, így éppen ideje volt :DMajd ebédre 2 szendvics, skype a családdal, egy kis blogírás, majd nézem A gyűrűk ura utolsó dvd-jét :PMár csak 5 éjszaka, illetve már csak 4 nap, amelyeken dolgozgatni fogok, aztán irány a repülőtér és Going home!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése