2013. december 3., kedd

November 24, a Top1!

Úgy döntöttem, hogy mégis írok egy picit még a múlt hétvégéről, vagyis a 24-eiről, mert kb. az a nap volt eddig az év (egyik) legjobbja! Röviden és tömören The Hunger Games: Catching Fire moziban, majd egy Pizza Express-es kajálás, aztán pedig Nickelback-koncert!!!

November 24-e vasárnap volt, és mivel természetesen dolgoztam, ezért csak délután fél 2 körülre tudtunk odaérni mindketten North Greenwich-be, az O2-hoz. Mivel az esti Nickelback-koncert ott volt, ezért úgy döntöttünk, hogy ott megyünk el moziba megnézni a The Hunger Games második részéből készült filmváltozatot. El kell mondanom, hogy marhára bejönnek a könyvek, elolvastam az elsőt, valamint a másodikat is, a harmadikat még nem, de eddig mindkettő nagyon-nagyon bejött. Miután befejeztem az első könyvet, megnéztem ismét az abból készült filmet, de igazándiból nagyon felületesnek éreztem, főleg az arénában készült részt, ezért az összességében csalódás volt. Ennek ellenére nagyon vártam már november 21-ét (vagyis az utána következő hétvégét), ugyanis ekkor jött ki moziba a Catching Fire! És mivel én imádom ezt a trilógiát, ezért nem volt kérdés, hogy ez moziban nézős film lesz!

Azt kell mondanom, hogy nagyon jó filmet hoztak ki az alapanyagból. Azt kaptam a filmtől, amit vártam, nagyon jó képi világot, egy brutálisan jó Jennifer Lawrence-et (és itt most a játékára gondolok, nem véletlenül nyerte meg tavaly az Oscar-díjat!), és egy nagyon jó filmet. Természetesen az időhiány miatt nem lehetett mindent belezsúfolni a 140 percbe, de a lényeg benne volt, és értelmesen is voltak összekötve az egymás után következő lényeges események. Még tudnék ömlengeni a filmről, de nem akarok nagyon spoileres lenni, ezért inkább nem írok semmit. :P :D A lényeg, hogy ajánlom mindenkinek, hogy nézze meg a filmet moziban. ;) :)
Olyan 5 körül lehetett vége a filmnek, és mivel 6.30-tól engedték be az embereket az O2 Arénába, ezért még bőven volt időnk, hogy az O2-ban lévő éttermek egyikében megvacsorázzunk. Vasárnap lévén (és vélhetően a koncert miatt is) elég sok ember volt ekkor már ott, ezért jó pár étteremnél hosszú sor állt már az ajtóban is, hogy egyáltalán bejussanak és asztalt kapjanak! Mondjuk így legalább egyértelmű volt, hogy ilyen helyekre nem megyünk, mert igazándiból magában az O2-ban nincs meleg, hogyha kint is hideg van, mert eléggé jár bent a szél, és hát nem akartunk a hidegben állni, nehogy megfázzunk. Ezért végül úgy döntöttünk, hogy mivel már úgyis régen ettünk pizzát, megpróbáljuk a Pizza Express-et. És milyen jól tettük! Egy nagy Diavolo pizzát ettünk meg ketten (mivel még annyira nem voltunk éhesek, de később azok lettünk volna, ezért inkább így megosztottunk egyet), majd ezt leöblítettük egy-egy desszerttel is. :P :D Elég jó felvezetés volt a koncert elé. ;)


Aztán 6.30 után bementünk az arénába. Mivel elég hamar beértünk, szépen végigkövethettük, ahogy szépen, lassan, mintegy 2 óra alatt, amikor is valójában színpadra lépett a Nickelback, megtelt az egész aréna. Nagyon durva volt! És a koncertről még nem is beszéltem! Ennél jobb évfordulós ajándékot nem is kívánhattam volna!!! :) Az, hogy eljussak egy Nickelback-koncertre, nagyon előkelő helyen állt a bakancslistámon, és hihetetlen, hogy most már elmondhatom, hogy "Igen, én ott voltam Londonban, a Nickelback-koncerten!". És a legjobb, hogy ez a Greatest Hits Tour keretein belül megrendezett koncerten jött el, ugyanis így tényleg azokat a dalokat hallhattam, amelyeket imádok tőlük! :) A teljesség igénye nélkül: Rockstar; Someday; If today was your last day; Far Away; Lullaby; Savin' Me, stb-stb. Ááá, milyen jó visszagondolni, hogy ott voltunk! :) Ez az idei évem top1-e!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése