2011. szeptember 22., csütörtök

Egy fárasztó nap


Hogy ne legyen ennyire kihalt a blogom, írok már néhány gondolatot a mai napról. A reggel egész tűrhetően ment, ledobtam a fiúkat, minden okés volt, hazaértem, majd a net végeláthatatlan bugyraiba vetettem magam. Közben ment a skype, majd megjött a kedvem a videókészítéshez ismét. Tudni kell, hogy amit még szerdán alkottam, tehát a képeket és videókat, amiket összeraktam, valamiért nem akarta megnyitni :S -.- Úgyhogy kezdhettem elölről az egészet. Bár így utólag, vagy legalábbis útközben, úgy tűnik, hogy jobban is jártam így, mivel még most is futnak be képek a hétvégéről, amik bőven a felhasználható kategóriába esnek J

2-re találkozót beszéltem meg Barbival, ő egy magyar au-pair-csaj, viszonylag közel lakik hozzám, illetve egyik cseh barátnőjével, Terezával a muswell hill-i O’Neills előtt. Én 3-ig értem rá sajnos, mivel mennem kellett felszednem a fiúkat a suliból. Egyébként Barbi is vezet blogot, ha minden igaz oldalt a követett blogjaim között megtalálható az övé is. Szóval egy Apple pie (ingyen kávéval) volt a menü. Az apple pie mellé még pudingot is adtak. Finom volt. Aztán nemsokkal 3 előtt Heni, Barbi egyik szomszédja is befutott, azonban nekem nemsokkal azután indulnom kellett. 3.10 körül indultam, és áldom az eget, hogy betettem a London A-Z-et (térkép), mert anélkül még lehet, hogy mostanra sem találtam volna a sulihoz. Kétszer is elkanyarodhattam volna jó irányba, de egyszer sem tettem meg, így tettem egy jó nagy kerülőt, és kb 3.30-3.50 közötti időszakot futva tettem meg, annyira rossz felé indultam :D:D Még szerencse, hogy van ilyen After School Activity a suliban, így a gyerekek ott voltak. Én meg beestem lihegve, majd meghaltam. Hátitáskával a hátamon igazán jó edzés volt. Mondjuk már hiányzott!

Mondjuk a tanárok már megismertek a folyosón :P Aztán még a busztúra előtt a közeli benzinkúton vettem snack-et a fiúknak (k.rva drágán…), majd jöttünk haza. Ja, még a kicsinek a két buszozás között egy utcai pisilést is beiktattunk :D

Na viszont itthon nagyon nem tudtak ismét csak viselkedni. Ja, azt még nem írtam, hogy tegnap „sikerült” elérniük a fiúknak, hogy 1 hónapig ne legyen playstation (hála az égnek!!!), így ma a számítógépeken lógtak legfőképpen. De azért nyavalygás, verekedés, egymás b.sztatása, kiabálás, sírás is belefért lefekvés előtt. Ez adja meg az au-pairség zamatát :D (Nem mondanám, hogy mindenkinek ajánlom :P :D) Néha a fiúk (főleg a legkisebb, de néha a középső is) kihozzák belőlem az állatot, de így fogom megszerezni a tiszteletüket, az hótziher! Már előre féltem a saját gyerekemet, milyen spártai nevelésben fog részesülni :P

A vacsora sem igazi mindenkileülésszépenmegesziakajáját-fajta volt, úgyhogy a végére már marhára nem érdekelt, hogyha hozzám szóltak, én megettem az én részemet, aztán kész. Aztán ültem ott még vagy félórát, mint akit fejbelőttek, majd szépen lassan elpakoltam. Az anyuka későn ért haza, így én raktam ágyba a két kisebbet. Ez a rész viszont egész jól ment (már a többihez viszonyítva :D :P). De estére nagyon lefáradtam…

Már csak a holnapi napot kell kibírni, és hétvége!!! Jeeeee. És a fiúk az apjuknál fognak aludni szombaton. Nem is kell jobb alkalom, hogy végre egy jót aludjak, így nem tervezek semmi bulizást mostanra, úgyis pénzt kell gyűjteni. Esetleg egy mozi fog beleférni, bár ahogy most néztük az anyukával, nem igazán vannak érdekfeszítő filmek a mozikban. Azt majdnem elfelejtettem leírni, hogy ma vettem füldugókat, amiket majd péntek éjszaka-szombat reggel fel is avatok J

Jóéjt ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése