2014. december 31., szerda

2014 utolsó harmadév rendhagyó beszámolója

Egy kicsit rendhagyó beszámoló következik a 2014-es év harmadik negyedévéről, de most így, szilveszter napján ennyire és ilyenre futja. :P

Vissza Angliába. Még mindig nincs munka. Judit hostcsaládjánál lakok. Az első két interjú. Kennington, majd Tadworth. A második család felajánlja a munkát! Hurrá! De azért annyira nem. Willesden Green Északnyugat-London, Tadworth Délnyugat-Londonon is kívül. Azért elfogadom. Kezdés szeptember 15-e. De még további két interjú. Egyik sem jobb ajánlat sajnos. Nem keresek tovább.

Judit szülinapja, majd az enyém. Pizzázva ünnepeljük. Aug 29-én megyek ismét a családhoz. Megmutatják a sulikat, meg mindent, szerződést emailben küldenek. Szobakeresés. Szeptember 2-a, 3 szobát is megnézek. Egyet Sutton-ben. Egyet Mitcham-ben. Egyet Mordenben. Egyik sem az igazi. Másnap délelőtt telefonhívás: az "előző" nanny-jük úgy tudta intézni a dolgait, hogy mégis tud náluk maradni, így nincs rám szükségük... WTF! Basszameg! Most komolyan?! Rohadtbüdöspicsába! Kurvaéletbe! Rohadt idegesítő! A két legsűrűbb hét (augusztus vége) elpazarlása miattuk...

Újra keresés. Interjú itt. Interjú ott. Interjú amott. Interjú emitt. Interjú az 5. családnál. A 6.-nál. Majd a 7.-nél. A számláló 14-nél állt meg... Szept 3 és 19 között 14 interjú. Interjú részmunkaidős, teljes munkaidős, nanny, au-pair, kintlakásos, bentlakásos melóra. Egy interjú, önbizalom -1. A végén már mínuszban. De csoda történt! Parsons Green. Szeptember 19. Péntek. 18.30. Interjú. Dögmeleg. Tiszta izzadság vagyok, mire odaérek. :P 3 gyerek, rendes szülők. Félóra után egy hullámhosszra kerülök a gyerekekkel, aminek hatására később megkapom a melót! :) 25-30 óra/hét. Jó órabér. 2 kislány, 1 kisfiú. Kisfiú sulis,kislányok ovisak. Már szeptember 22-én kezdés is!

Végre munka! Részmunka, így továbbra is keresek. Lakást is. Judit családjánál lakok még mindig. Dumaszínház. Üzenet Facebook-on egy ismerőstől. Megüresedett egy szoba náluk. Hétfőn megnéztem. Eldöntöttem, oda költözök. Mitcham. Dél-London. Elég messze Judittól sajnos. Költözés október 4-én. Megy a munka. És már itt is a költözés. Taxival. Késik. Nem keveset. Hanem 45 percet úgy, hogy már jó előre, néhány órával előtte egy applikáción keresztül lefoglaltam. És még a sofőr is hülye. Központon keresztül megy... Legnagyobb forgalom. No komment. Odaérünk 5.20 körül. Interjúm South Kensingtonban 6-6.30 között. Részmunkaidős takarítós állás. Napi 2, heti 10 óra. Tökéletes lenne. Hétfőn este meg is kapom! ;) Kezd alakulni. Családtól külön lakok. Van két részmunkaidős melóm. Bérlek egy szobát. Igaz, sajnos távol lakok Judittól, de hozzá vagyunk már szokva az utazáshoz. Takarítós meló kezdés október 8-án. Belakom a szobát. Főzök magamnak. Átrendezem a szobát. Nagyon jó Daughtry-koncert Camdenben!!! DE Szar a ventilátorban. Ágyi poloska a szobámban...

Irtó spray. Úgy tűnik, használ, de mégsem. Jön az irtó. Ágy, matrac, ágykörüli rész befújva. 2 hét múlva ismét jön. Addig túlélni. Megpróbálni nem vakarózni. Kurva nehéz. Tele vagyok csípésekkel. Lábaim, karjaim, testem. Mindenem. Minden ruhámat 60°-on kimosni. Kiüríteni a szobámat. Közben karácsonyi ajándékvásárlás megkezdve. Kijön az irtó. Egész szobám a szerben úszik. Ruháim fekete kukászsákokban. Minden cuccom a nappaliban. Egy csöves a "saját házában." Úgy tűnik, eltűntek. Van még egy-kettő, de semmi komoly. Végre elkezdhetem berendezni a szobámat, ahogy én akarom. Van egy ágy, egy szekrény, egy asztal, egy éjjeliszekrény. Vettem tárolódobozokat, majd egy szőnyeget. Végre otthon érezhetem magam a szobámban!

Kétszemélyes felfújható matrac megvéve! Végre átjöhet Judit! 1,5 hónap után. Ja, magyarokkal lakok. 8-cal. 1 fürdőszoba, ami nem a legjobb. Konyha elég tré. De ez csak átmeneti. A család jó, szeretnek. Mindkét melóhelyen rendesek. Apuka elutazik, én meg lebetegedek. Fasza egy hét. Szenvedek mint állat december első hetén. Judit is átjöhet, amikor szombaton szittelek a családnál. Rendesek. Nagyjából rendbejövök. Már jövünk is haza karácsonyra. BUSSZAL!


Cseh Busz. Komp Angliából Franciaországba. 4-5 óra várakozás, hogy eljussunk Doverba. Lekésett csatlakozás Prágában. Intéztek vonatot helyette ráfizetés nélkül. Juhé! Keletibe érkezünk. Juditért bejönnek. Nekem irány Nyíregyháza. 33 óra után otthon! 12 óra alvás. Készülődés az ünnepekre. Társasozás. Barátok. Család. Pia. Kaja. Juditéknál. Karácsonyi vásár Pesten, a Bazilikánál. Nálunk nincs hó. Megyünk hozzánk. Evészet-ivászat. Szilveszter külön. Judit a családjával. Én barátokkal Debrecenben. BÚÉK!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése