2013. szeptember 5., csütörtök

Visszaérkezésem

Szóval ott hagytam abba az előző bejegyzést, hogy visszaértünk Londonba. Mivel  RyanAir-rel jöttünk, így az természetesen Stansted-re szállt le. Mondjuk a leszállás elég érdekes volt, mert amikor először földet értünk, mintha egyből vissza is pattantunk volna a földről a levegőbe, valószínűleg nem a legjobb szögben tette le a gépet a pilóta. :P De utána minden okés volt szerencsére, és hajnali 3 előtt "már" Juditéknál is voltunk. :P

Vasárnap délután pedig Reni búcsúbulijára, és egyben az én szülinapi vacsorámra voltunk hivatalosak, ezért miután nagy nehezen felkeltünk, elkészültünk, majd elindultunk, igaz, késve értünk oda a dollis hill-i magyar étterembe, de még így is mi voltunk az elsők, akik odaértek. :P Nem sokkal utánunk jött Reni is, majd szépen lassan mindenki befutott a végére. Összesen 7-en lettünk.

Megmondom őszintén, azért akartam tartani egy valamilyen szülinapi összejövetelt, mert azért egy kicsit igazságtalannak érzem, hogy az én szülinapom augusztus végén van, amikor én általában otthon vagyok, így nem kapok ajándékot a londoni ismerőseimtől. Tudom, hogy ez önzőnek hangzik, de azért az ismerőseim 90%-ának év közben van a születésnapja, amire mi mindig adunk valami ajándékot, és azért úgy lenne fair, hogyha azért valamit kis apróságot vissza is kapna az ember. Úgyhogy ez állt a szülinapom megünneplése mögött. :P 27 éves lettem én, ami azért már elég szép kor. És hogy honnan lehet észrevenni, hogy "öregszem"? Hát hogy az ajándékaim 80-90%-a egy üveg bor vagy pezsgő volt. :P :D 4-et kaptam még otthon, amiből a súlyhatár miatt egyet sem tudtam elhozni, illetve 2-et a vasárnapi összejövetelen, valamint egyet a hostcsaládtól. Legalább majd lesz mit inni. :D

Vissza a vacsihoz. Volt aki báránypörköltet, volt aki csirkepaprikást galuskával és volt aki sajttal-sonkával töltött csirkemellet krumplipürével (többek között én is) evett. Mondhatom, hogy mindannyian nagyon jóllaktunk, illetve azért az egyik ajándékba kapott bort még evés közben ki is bontottam, hogy legyen meg a hangulat. :P :D Mindenképpen jó ötlet volt összejönni, és azért sajnálom, hogy Reni hazamegy, de egy új élet vár rá, a barátjával, így biztos vagyok benne, hogy a legjobb döntést hozta meg. Sok sikert neki otthon! :)
Még vasárnap este ébren voltak a szülők, mikor este 11 előtt hazaértem, így váltottunk néhány gyors szót, majd mentem aludni. Másnap odaadtam a gyerekeknek az otthonról hozott ajándékot, a két kicsinek ilyen játék állatfigurákat (kicsiket) hoztam, míg a 10 évesnek egy tollaslabda-szettet. Inkább a két kicsi örült az ajándéknak, a nagy csak megköszönte, és a szettet azóta sem láttam, nem tudom, hogy hova tette. Ha nem lesz más, majd néhányszor kölcsönveszem. :P :D Természetesen élménybeszámoló, meg ilyenek megvoltak, megmutogattam az esküvős képeket, és visszatértem a jól megszokott kerékvágásba.


Igaz, ez a hét nem teljesen olyan, mint bármelyik másik. Ugyanis tegnap volt a zsidó újév, és mivel a hostcsaládom zsidó, ezt egy közös vacsorával ünnepeltük meg. Sőt, ma 7 felnőtt és 10 gyerek volt a házban koradélután! Méghozzá 10 FIÚÚÚ! De egész jól elvoltak, sírás is alig volt, a kaja is egész jó volt, illetve így nem kellettem délután, csak olyan 6 óra magasságában, amikorra már mindenki elment, de akkor sem volt olyan hú, de sok minden összepakolni való, úgyhogy egész jó volt ez az összejövetel. :) Túléltem. :P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése