2013. szeptember 25., szerda

Motorcsónakázás a Temzén! :)

Itt a karácsony! :D Na jó, még van pont 3 hónap december 24-éig, de valamiért még is szóba került az év egyik legjobban várt ünnepe. És hogy miért? Mert karácsonyi ajándék felhasználás történt múlt hétvégén.

Hogy mivaaaan?! Szeptemberben karácsonyi ajándék?! Bizony. És az én ajándékom. :P A címből ki lehet találni, hogy miről is van szó. Tavaly karácsonyra ugyanis többek között egy két személyre szóló Temzés motorcsónakozást kaptam Judittól. :) Nyáron valahogyan egyszer sem tudtuk összehozni, pedig nézegettem én mindig, de aztán mégsem sikerült, de mivel december közepéig fel kellett használni, ezért úgy döntöttem (mivel viszonylag jó időnek ígérkezett a hétvégén =értsd, nem esik az eső és szél is nagyon minimális van), hogy most vasárnap lesz a nap!

Pénteken délután sikeresen le is foglaltam vasárnap délutánra a menetet. Igaz, még előtte vasárnap Juditéknál főzőcskéztünk, ugyanis a hostcsaládja elment otthonról, így szabad volt a (ház és a) konyha, így kihasználtuk az adandó alkalmat. Baconba tekert, hagymás-mustáros tört krumplival töltött csirkemell + görög saláta volt a menü. :) Jól hangzik, mi? :P Munkamegosztás volt, mivel a család elég nagy gányt hagyott a konyhában, amit Judit összetakarított, közben pedig én csináltam az ebédet. Hát, nem akarom magam nagyon dicsérni, de elég jó lett. :) :P
Utána pedig már indulhattunk is a London Eye-hoz. Ugyanis az óriáskerék mellett van a kikötő, ahonnan a motorcsónak indul. A London RIB Voyage nevű társaságot vettük igénybe, és egyáltalán nem csalódtunk, sőt! Komolyan mondom az egyik, ha nem a legjobb karácsonyi ajándékom volt ez! A Tower Hídig nem lehet száguldozni, de utána beindult a csónak. :P Bekapcsolták a zenét, a Baywatch zenéjét :D :P, aztán nyomattuk. Hát, nem volt gyenge, ahogy majd' 40 mérföld/órával kanyarodtunk. Judit ült a vízhez közel, így mikor mi voltunk a "belső íven", akkor ő elég közel volt a vízhez. Hatalmas élmény volt! Mindenkinek csak ajánlani tudom! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése