2014. május 20., kedd

2 nap és itt a vizsga

Most nem fogok egy hosszú bejegyzést írni az elmúlt időszakról, mert egyrészt kedvem sincs, másrészt már alig emlékszem, hogy mi történt 2(-3-4) héttel ezelőtt.

Ami sokkal fontosabb, hogy most már csak kettőt kell aludnom, és csütörtökön reggel eljön végre a vezetésből a gyakorlati vizsga!!! Ennek megfelelően a héten ma is voltam vezetni (elég jól ment, mondjuk még jó... :P :D), illetve holnap is megyek, hogy gyakorlatban legyek, mikor odakerül a sor, hogy megmutassam a vizsgáztatónak, mit tudok.

Egyébként 1,5 hete bekötötték az új netet és tévécsomagot, így azóta jobb már egy kicsit, legalább tudok tévézni és netezni is, így tudom nézni a videókat is YouTube-on, amelyek segítenek felkészíteni a vizsgára. A net nélküli időszakban volt egy 3 hetes kimaradás a vezetésben, mert először az oktató nem tudott jönni, aztán pedig én nem tudtam menni, mert vmelyik gyerek beteg lett, és nekem kellett itthon maradnom vele. De igazándiból még ez a 2 hét kimaradás sem osztott, mert már nem az elején jártam, hogy ezzel visszaestem volna egy korábbi szintre, hanem onnan folytattam, ahol előtte abbahagytam.


Minimális hibákat ejtek még néha (ki nem?!), de összességében elég jól összeért a vezetésem, úgyhogy pozitívan tekintek a vizsga elé. Csütörtökön reggel 8.10-kor (magyar idő szerint 9.10-kor) kezdek, és remélhetőleg 9 körül végzek, nem hamarabb, mert az azt jelentené, hogy valamit nagyon elbasztam :P :D. Szóval gondoljatok rám akörül, hátha segít. :) ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése