2013. október 17., csütörtök

Samsung Galaxy S4 Mini

Igen-igen, tegnap óta megvan az új telefonom. :) Igaz, mostanában nem írtam róla, hogy lesz, de korábban már említettem, hogy közeledik az időpont, és most hétfőn már választhattam is.

2011. november 24-én kezdődött a legutóbbi, T-Mobile-os előfizetésem, amelyre 2 év volt a hűségidő. Ennek köszönhetően akkor a HTC Wildfire S készülékemet ingyen megkaptam, de természetesen így valamivel többet fizettem havi előfizetési díj gyanánt. Az elmúlt időszakban már egyre inkább vártam, hogy eljöjjön október 24-e (mivel az előző hűségidő lejárta előtt 1 hónappal már lehet upgrade-elni, vagyis telefont és/vagy csomagot cserélni), hogy tudjak váltani. Meglepetésemre már miután hétvégén megjött az sms, hogy online elérhető a legutolsó számlám, és hétfőn beléptem a T-Mobile webfelületére, láttam, hogy elérhető az Upgrade opció!

A HTC telefonom az elmúlt hetekben, hónapokban már eléggé fostos volt. A telefont ki- és bekapcsoló gomb hol működött, hol nem, így volt, hogy egymás után többször kellett megnyomnom, mire érzékelte, hogy itt bizony valaki nyomogatja. Már ez is probléma volt, azonban azt hiszem múlt héten (?) elkezdte azt is, hogy noha elküldtem az sms-eket, azonban utána én azokat nem láttam sehol sem. Viszont hogyha valaki nekem küldött szöveges üzenetet, azt pedig megjelenítette. Ki érti ezt?! Főleg azért volt ez furcsa, mert a beállításokhoz hozzá sem nyúltam, gyakorlatilag magától kezdte el ezt csinálni. Illetve a legnagyobb probléma néhány hete kezdődött, már majdnem elfelejtettem azt, hogy a telefon töltőcsatlakozója, tehát magán a telefonon lévő hely, ahova a töltőt bedugjuk, egyre gyengébben kezdte érzékelni a töltőt, amit beledugtam. Nagyon szerencsésnek kellett lennem, hogy pont megtaláljam azt az egy pozíciót, amikor elkezdi tölteni a telefont, majd miután otthagyom, továbbra is tölti, nem hagyja abba. Aztán a végére rájöttem, hogy hogyan kell tartani a töltőt, hogy jó legyen, de még így sem mindig sikerült feltölteni a telefont, így volt olyan, hogy ugyan este kb. 40-50%-osan "tettem fel" töltőre, azonban reggelre teljesen lemerült!!! (És így természetesen az ébresztő sem szólalt  meg, aminek köszönhetően egyik napon 7.30 körül keltem fel. :P :D)


Úgyhogy minél gyorsabban be akartam szerezni az új telót. A terv az volt, hogy mivel már az EE alá tartozik a T-Mobile és az Orange is, ezért mindenképpen "átmegyek" az EE-hez, hogy legalább így a régen az Orange által szerdán adott 2for1 mozijegyeket is ki tudjam használni. :P :D Illetve összességében jobb ajánlataik is voltak, mint a T-Mobile-nak. Úgyhogy mikor eldöntöttem, hogy melyik telefont és melyik csomagot akarom, azután szerdán délelőtt bementem a crouch end-i EE-boltba, ahol mindent sikeresen elintézett az eladó, így tegnap óta egy vadiúj Samsung Galaxy S4 Mini Black Mist telefon tulajdonosa vagyok. :) Aminek nagyon örülök! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése