2014. április 15., kedd

Csak röviden

Mivel nagyon nincs kedvem hosszú bejegyzést írni, ezért úgy döntöttem, hogy rövidebb távirati stílusban számolok be az elmúlt időszak történéseiről.

Másfél hete hétvégét ugye teljesen elkértem, így akkor átmentem Judithoz. Nagyon jó volt végre teljesen egyedül, kettesben, gyerekektől távol lenni, bárcsak többet tudnánk ilyen hétvégéket megejteni...

Ugyanezen a hétvégén, egészen pontosan vasárnap volt a Dumaszínház, amire természetesen mentem, mivel Kiss Ádám és Felméri Péter voltak a fellépők, illetve már vagy fél éve volt, hogy utoljára jöttek a magyar Stand-up-osok Londonba. Ismét nagyon jó volt, egyszerűen nem tudom megunni őket. Főleg Kiss Ádámot nem! :)

A dumaszínház utáni hétfő reggel kiderült, hogy a router ismét elromlott előző este, így már a mai sorozatban a 10. nap, amikor nem működik... Van az a wifi dongle (hordozható wifis kütyü) legalább, de hát ez is minden, csak nem megoldás. Hol működik, hol nem. És mivel elvileg mostanában jár le a hűségnyilatkozatuk a Talk Talk-kal, ezért most már nem is nagyon fogják megjavíttatni, hanem valószínűleg váltani fognak valamelyik másik szolgáltatóhoz. Fasza... Ez több hetes procedúra lesz, az egyszer tuti -_-

Ugye már egy ideje próbálok új helyet keresni, de eddig még nem jártam sikerrel, illetve ezt a család háta mögött, vagy legalábbis a tudtuk nélkül csináltam, de ez mostanra megváltozott. Szóba került valamelyik nap, hogy mit fogok csinálni nyár után, miután elhagyom őket (azért remélhetőleg hamarabb is lesz valami...), és mondtam, hogy valószínűleg nanny leszek, és hogy "hamarosan el fogok kezdeni keresgetni." Aztán szombaton este szittelés előtt ismét erre terelődött a beszélgetés, hogy kb. mikor fogok elmenni, mondom még nem tudom, attól függ, hogy mikor találok valami új helyet, de ha találok, akkor is adok nekik elegendő felmondási időt, hogy ők is találjanak valakit a helyemre. Úgyhogy egész jól megúsztam úgymond a keresés elmondását.

Vasárnap több mint félév után végre ismét találkoztam Barbival, és kihasználva a jó időt, a belvárosban kóboroltunk. A Green Parknál és a Buckingham Palotánál belefutottunk a London Maratonba (ott volt a cél egyébként), aztán Southbank, Liverpool Street, Tottenham Court Road felé jártunk. Jó nap volt, az idő is szép volt, mondjuk most is az van.


Előtte, szombaton Judittal a Holland Parkba néztünk el, mivel én még nem voltam ott, és úgy tudtam, hallottam, hogy elég szép. És valóban, a virágkert, ami a szivárvány minden színében tündöklő tulipánokból áll, gyönyörű. Sajnos az idő aznap nem fogadott a kegyeibe minket, mert amúgy majd meg lehetett fagyni a parkban, mivel eleve nem volt valami túl meleg, erre még a szél is fújt. :S Még mielőtt vissza kellett volna indulnom, megvacsoráztunk a golders green-i L'artista-ban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése