2013. május 24., péntek

Utolsó


Elvileg a mai nappal lezárult az érdemi munkám a jelenlegi hostcsaládomnál. Jövő héten Half Term (vagyis suliszünet) lesz, és akkor maximum néhány órára, esetleg bébiszittelésre fogok kelleni, de a lényegi résznek a mai nappal vége.

Igazándiból a héten tudatosult bennem, hogy nagyjából ez az utolsó munkahetem itt, mert jövő héten még ennyire sem kell magamat megszakítanom, ha egyáltalán majd meg kell. Egyelőre az a terv, hogy egész héten (de legalábbis a hét túlnyomó részében) Judittal leszek náluk, mivel az ő családja elutazik, így szabad lesz. És mivel nekem nem hogy a közeli, de még a távoli láthatáron nemhogy család, még interjú sincs, így úgy fest, hogy én is szabad leszek. Legalább valami jó is történik mostanában, ami fel fog vidítani egy kicsit. :)

Mivel a kedvem még mindig a béka feneke alatt van valahol 10000 méterre a föld alatt, ezért nyilvánvaló, hogy nem most fogok megemlékezni az ennél a családnál eltöltött időmre. Sőt, mivel még ki tudja, hogy mikor fogok innen költözni, ilyen érdekesen véget is ért az ittlétem, meg nem is. Majd egy megfelelő időben visszatérek erre.

Múlt hét hétfőn, még a bejelentés előtt Skype-oltam utoljára a családommal, így most már ideje volt ismét, így ma este megejtettük, de hát biztosan hallották, hogy nem vagyok a legjobb passzban, mert alig beszéltem, a hangom is fáradtnak tűnt (legalábbis számomra), és a "beszélgetésünk" nagy részében őket hallgattam, ahogy beszélgetnek. Holnapra össze kell szednem magam valahogy, hogy legalább a Judit hostszüleinek a szülinapi partyját túléljem valahogy, és még úgy, hogy szórakoztatom is a gyerekeket. Hááát, alig várom...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése