2014. január 13., hétfő

Bang bang

Egyébként az előző bejegyzésből két dolgot - szándékosan - kihagytam, arra gondolva, hogy abból majd összehozok egy külön bejegyzést. Hát íme. (FYI: Az előző bejegyzésbe beszúrtam a képeket, akit érdekel, megtekintheti azokat :)

Mint ahogy még tavaly említettem (remélem, hogy tényleg említettem, és nem csak akartam, de végül elfelejtettem...), 2014 elején valóban el fogok kezdeni tanulni vezetni. Na, ez már annyira napirenden van, hogy holnap délelőtt 9.30-11.30 között meg is fog történni az első 2 vezetési órám! :) A hostcsaládom karácsonyi ajándék nekem 2 óra vezetés volt/lesz, ami miatt még karácsony előtt el is kérte hostanyám a Provisional Driving Licence-emet (Átmeneti, Előzetes jogosítványomat), hogy ezek alapján felvegye a kapcsolatot azzal az autósiskolával, amit én találtam néhány hete, és a legolcsóbbnak tűnik. Írt is nekik, és múlt hét hétfő délután fel is hívták telefonon, pont miközben ébresztettük fel a fiúkat, így miután megbeszélte velük a dolgokat, átadta nekem a telefont, így már le is tudtam foglalni az első két órámat! :) A telefonban elmondta a csávó, hogy hogyan is fog zajlani az első két óra, elmondta az oktató nevét (John), és azt is, hogyha nem találom számomra megfelelőnek az oktatót, kérhetek másikat, hátha az jobban illik majd hozzám. De ezt majd meglátjuk az órák után. Most gőzerővel tanulmányozom a The OFFICIAL DSA Theory Test for Car Drivers DVD-t, hogy ne teljesen hülyén menjek már vezetni. :P :D Kíváncsi leszek, hogy fog menni!


A másik dolog pedig január 16-a, vagyis most csütörtök, amikor ismét Londonban játszanak egy NBA-meccset, mégpedig az Atlanta Hawks-Brooklyn Nets találkozót. még október közepén-végén-november elején (már nem emlékszem pontosan, hogy mikor) megvettem a jegyemet, ami elég jó helyre szól, és kb. azután egyből mondtam is hostanyámnak, hogy január 16-ának, egy csütörtöki napon szeretnék elmenni előbb. Mondta, hogy oké. Erre, múlt hét hétfőn délelőtt, miközben takarítottam, és beszéltünk néhány szót, kiderült, hogy ő január 15-án reggel megy el valahova és majd csak január 16-án este, olyan este 7 óra tájban ér haza... Merthogy ő azt hitte, hogy 15-án megyek el valahova... (mondjuk kíváncsi lettem volna, hogy hazaért volna-e az apuka időben...). Így meg konkrétan k.rva necces lesz, hogy odaérek-e időben, mert ha 7-kor érkezik és én egyből húzom is el a csíkot, metróval nagyon neccesen esnék be a kezdésre, kb. úgy, hogyha az átszállásoknál futnék, illetve miután leszállok North Greenwich-ben a Jubilee Line-ról, akkor is. Szóval remélhetőleg 18.30-ra legkésőbb hazaér, mert ha nem, akkor szépen taxizni fogok... Nehogy már lekéssem a meccset, amit már nagyon várok! -_-

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése