2014. január 9., csütörtök

Bye-bye 2013. Hello 2014! - FRISSÍTVE KÉPEKKEL

Először is utólag Boldog Karácsonyt és Boldog Új Évet Kívánok a még kitartó olvasóimnak. Tudom, egy kicsit megkéstem ezzel, de mostanában már csak így megy a blogolás. Inkább utóbb, mint előbb kerül rá sor. De a lényeg, hogy egyáltalán rákerül a sor. :) Dióhéjban az elmúlt hetek eseményeiről.
Kezdjük a hazautazással. Most mindössze annyi volt a bökkenő, hogy én mindösszesen 15 kg-os feladott poggyászt vettem meg a foglaláskor, amibe természetesen nem fértem bele. Konkrétan, mire mindent bepakoltam itt, már 19 kg-ot nyomott a bőröndöm! Judit okosabb volt, és 20 kilós poggyászt vett, így az volt a tervem, hogy egy-két cuccot átpakolok az ő bőröndjébe, illetve az én valamint az ő kézipoggyászába is, mivel azt úgysem szokták lemérni. (Ami még tiszta szerencse, mert általában az is több, mint a megengedett súlyhatár. :P Természetesen most is az volt... :D) Úgyhogy méregettük a poggyászunkat, pakolgattuk, rendezgettük ide-oda, és végül nekem 15.1 kg-ot mutatott a mérleg, Juditnak pedig 20 kg-ot. Így mentünk a check-in pulthoz. De valami rejtély folytán ott már mindkettőnk csomagja fél kilóval többet mutatott! Nem mondott semmit az asztalnál ülő csávóka, csak ráírta a beszállókártyánkra, hogy az enyém 15,6 kilós, míg a Judité 20,5. Úgyhogy nagyban úgy gondoltuk, hogy itt bizony fizetni kell majd a kapunál. A gépünk egy kicsit késve szállt le, mármint Stansted-re, így késve is indulhattunk Budapestre. Nem tudom, hogy ennek köszönhetően-e, de semmit sem mondtak a fél kilós túlsúlyunkra a kapunál, így ezen is szerencsésen túl voltunk. A levegőben szinte majdnem behozta a majd' félórás késést a gép, így mindösszesen 5 perccel a menetrend szerint után szálltunk le. Így még elértem az utolsó InterCity-t, amivel Nyíregyházáig el tudtam menni, így a péntek estét már otthon, Tiszavasváriban töltöttem.

Szombat este Debrecenbe vezetett az utam, mivel december 21-e volt, azaz Tamás-nap! :D És ezt ugye természetesen meg kell ünnepelni. Balázs és Jani albérletébe mentünk először, majd egy kis alapozás után indultunk snookerezni, ami közben iszogattunk is természetesen. Jó volt, már nagyon hiányzott. Aztán még a snooker után is az albérletben volt egy kis iszogatás, úgyhogy én utána onnan már csak másnap reggel, mikor kikeltem az ágyból, akkor mentem el. :D :P Jó volt. :)

A következő napok a karácsonyi előkészületekkel teltek, annyi kiegészítéssel, hogy 23-án, hétfőn volt egy utam a tiszavasvári okmányirodába, ugyanis áprilisban lejár a jelenlegi útlevelem, így muszáj voltam újat csináltatni. Tudom, hogy EU-n belül, illetve az Egyesült Királyság és Magyarország között lehet csak személyi igazolvánnyal is utazni, de mi van, hogyha azon kívül utazunk valamikor? Meg amúgy is, nem egyszerűbb, hogyha megvan az útlevél, mint hogyha kapkodni kelljen, hogy meglegyen, mert kéne?! Na ugye, hogy igen. :D :P

Természetesen állandóan leste anyukám a kívánságaimat, sőt tesóm menyasszonya, Betti, még a kérésemre készített egy oroszkrémtortát is nekem csak úgy. :) (mert cukrász amúgy.) Úgyhogy el voltam látva jobbnál jobb ételekkel és süteményekkel. Sokszor már az volt a probléma, hogy nem tudtam mindenből enni. :P :D De (szinte) mindent, amit szerettem volna enni, tudtam, úgyhogy jó szájízzel jöttem vissza ilyen szempontból.
És hipp-hopp, már el is érkezett karácsony.
És az ajándékozás! :D :P Kaptam néhány könyvet.
Egy hosszúujjú barna vastagabb felsőt, egy fehér Hollister-es véknyabbat, ezekről nincs kép, VALAMINT EGY KOBE BRYANT-ES 24-ES, LAKERS-ÖS KOSÁRMEZT! Már korábban is gondolkodtam azon, hogy majd a január 16-ai londoni NBA-meccsre valahonnan megveszem, de titkon abban reménykedtem, hogy majd karácsonyra megkapom Judittól. :) Remélhetőleg minden vágyam így fog valóra válni! :) Úgyhogy majd ebben fogok feszíteni jövő hét csütörtökön. ;)
Ezeken kívül még volt egy ajándék, amit december 29-én, Judit családjával közösen "használtunk fel." De erre majd visszatérek egy picit később, hogy mi is volt az, úgy is mindjárt eljutok addig. :P

26-án délután indultam Juditékhoz, nagyon jó volt már végre ismét látni! :) Másnap semmi extra nem volt, szombaton viszont ismét Budára vettük az irányt, vagyis mentünk a Rákóczi híd közelében lévő Trófea Étterembe. Erről már írtam, ha jól emlékszem, mivel nyáron is voltunk már egyszer. Svédasztalos étterem, így a kitett választékból azt és annyit ehetsz, amennyit akarsz, bírsz és nem szégyellsz. ;) :) És ha nem üvegben, hanem pohárban kéred az italt, akkor azért sem kell fizetni. Ittunk is bort és pezsgőt is természetesen. :)
Szóval akkor mi is volt az az ajándék, amiről az előbb még nem ejtettem szót. Mit lehet felhasználni?! Jegyet?! IGEN!!! És milyen jegyet? Hát bármilyet! :D :P Na jó, most már azért elmondom, hogy december 29-én játszotta első felkészülési mérkőzését a magyar férfi kézilabda válogatott Szigetszentmiklóson (mintegy 10-15 perc kocsival Juditéktól), amire Judit mindannyiunknak vett jegyet. :) Úgyhogy a vasárnap délutánt és kora estét ott töltöttük. Majdnem mondtam, hogy már nem is tudom, hogy mikor voltam utoljára élőben kézilabda meccsen, de ez nem igaz, mivel pontosan tudom, hogy tavaly nyáron, 2012. augusztus 6-án, a Magyarország-Szerbia sorsdöntő olimpiai csoportmeccsen voltam! De szép emlékek ezek! :) Egyébként most decemberben Bahrein volt válogatottunk ellenfele, és simán le is győztük őket, 30-15-re.
30-án mentünk Tiszavasváriba, hogy azért ott is legyünk már egy kicsit. :P :D Szilveszterre az volt a terv, hogy megyünk Debrecenbe bulizni, Balázsékkal, de végül is úgy döntöttünk, hogy nem megyünk, mert így is olyan keveset vagyunk a szüleimmel, így inkább otthon maradtunk, és társasjátékoztunk (na és persze ittunk :P :D). Még szerencse, hogy nem mentünk sehova, mert estére szegény Judit belázasodott. :S :/ 2-án reggel indult vissza Dunavarsányba, mivel aznap volt apukája születésnapja, és akkor természetesen szeretett volna otthon lenni. El is ment amúgy orvoshoz, aki antibiotikumot írt fel neki, így azt elszedte, kedden, mikor visszajött ő is Angliába, már jobban volt, de még nem volt teljesen jól.

Én pedig 2-án ismét Debrecenbe mentem, ugyanis Mátéval már nagyon régen találkoztam, illetve még egyszer összefutottam Balázzsal is, így legalább koccintottunk az újévre is! :) Nem is egyszer! Egy pizzázás után ismét az Imperial-ban kötöttünk ki, ahol most biliárdoztunk, és már ekkor is szépen fogytak az italok. :P :D Néhány üveg pezsgő, majd amikor kifogytak az édes pezsgőből, jöttek a whisky-kólák! Egyet fizet, kettőt kap akció volt! Húúú. :D :P És jó pár ital után úgy döntöttünk, hogy nekünk márpedig darts-oznunk kell. :P :D "Nagyszerűen" ment. :D :P Mindenesetre nagyon jól szórakoztam ekkor, rengeteget ökörködtünk. :P :D Jó kis este volt!
A gépem 5-én, vasárnap este indult vissza Ferihegyről, így szombat délután-este mentem fel Juditékhoz, hogy ne egy nap kelljen egyszerre sokat utaznom. Visszafelé is nagy szerencsém volt, mivel pont 15 kilós lett a bőröndöm, köszönhetően többek között annak, hogy mostantól a Ryanairnél lehet egy plussz szatyrot magunkkal vinni, én meg azt jól megpakoltam a könyvekkel, amiket kaptam. :D :P Volt is az vagy 5 kiló. :D Szerencsésen leszálltam, majd egy csomó időbe telt, mire átjutottam az útlevél ellenőrzésen, majd mivel múlt hétvégén nem volt vonat Stansted reptérről, így mindenki busszal ment, így ott is vártam vagy fél órát sorbanállva, mire feljutottam egy buszra. :P Elég szépen elkezdett esni az eső a buszút alatt, így úgy döntöttem, hogy én nem megyek el Victoriára, hogy onnan még valahogy eljussak a Trafalgar Térre, ahonnan lenne éjszakai buszom, hanem leszállok Golders Green-ben, aztán onnan taxizok. Igazándiból meg is érte, mert mindössze 12 font volt onnan a taxi. :) Így hétfő hajnal 2.15-kor "már" vissza is értem a házba. :P :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése