2012. december 24., hétfő

2012. 12. 12., előadás, utolsó ajándékok, egy kis betegség, majd pihenés, végül London Eye :)


Következzék a költözésünk utáni 1-2 hét történéseinek harmadik (de még nem utolsó) fejezete:

2012.12.12-én reggel annyi változás volt az előző napokhoz képest, hogy el tudtuk csípni reggel a 263-ast, így jó hamar odaértünk a fiúkkal a suliba, illetve a nagyfiú már reggel is egyedül ment suliba (mivel az ezelőtti két napban délután már egyedül jött haza). Miután a fiúk bementek a suliba, én leadtam egy papírt az irodában (ami egyébként kikérőlevél a fiúknak december 20-ára és 21-ére, ugyanis az apjuk végülis múlt héten megvette a repjegyet Franciaországba, így 20-án viszi a fiúkat, és majd csak január 5-én jönnek haza), majd indultam a buszhoz. De sajnos lekéstem, és mivel a következő 15 perc múlva jött volna, az előző napi, barnet-i megfagyásból kiindulva (amikor 20 percet voltam kénytelen várni a buszra a buszmegállóban, mialatt megfagytak a lábaim... :S) úgy döntöttem, hogy inkább gyaloglok, hátha el tudom érni a 382-est, vagy 232-est, ami szintén jó lenne Arnos Grove állomásig. De sajnos egyiket sem tudtam elérni, és mivel még mindig jó sok perc lett volna, míg legalább a 263-as odaér, ezért teljesen North Finchley-be gyalogoltam el, és így legalább bevásároltam. Vettem Macinak (a kutyusomnak) két csontot, amivel majd elszórakozhat, csomagolópapírt, zsebkendőt, illetve asztali tolltartót, majd indultam haza. Nem vágytam semmire egész nap, csakhogy itthon, a melegben legyek, így nem is mentem sehova, leszámítva persze a délutánt, amikor a fiúkért mentem. De még ezt is megúsztam elég jól, mert már előző este írt a nagybácsi, hogy fel tud majd minket venni a suliból, úgyhogy nem kellett hazabuszoznunk legalább.

2012. december 13-a, csütörtök. Kell a jogsi minél hamarabb!!! Rögtön eljutok a jogosítványig, de kezdjük az elején. Reggel teljesen időben mentünk a buszhoz, de mivel még mindig elég hideg volt, úgy döntöttem, hogy már a 382-eshez is menjünk busszal. Úgy is történt, nem is kellett egyik buszra sem sokat várni. Teljesen jók voltunk, időben jött a busz is, azonban utána olyan forgalom volt egészen a megállónkig, hogy minimum 20 perccel tovább tartott a buszút, így természetesen késve értünk oda, viszont 9 előtt mindenképpen oda kellett érnünk a suliba, mivel a középső fiúnak és az osztályának 9-től volt egy előadása a Túlélésről. Valahogyan sikerült beesni pont 9 előtt, majd aláírtam a késős papírt, és mentem is be megnézni az előadást. Jó volt, a legjobb rész toronymagasan a végén felcsendülő Eye of the Tiger című sláger volt! :) Aztán siethettem haza, mivel jött Reni takarítani, illetve  10 és 14 óra között várható volt a Virgin-es szerelő érkezése is. Hát ebből az lett, hogy néhány perccel fél 11 után "már" haza is értem, ugyanis a 382-es plusz 10 perccel megváratott, és ismét szétfagytam, így jövőre tényleg a lehető leghamarabb meg kell csinálnom a jogsit!!! Mert ez így nem állapot. Szerencsére a szerelő majd csak 11 után érkezett, és mintegy másfél óra alatt mindent (telefon, tv, internet) összeszerelt, így már vannak csatornáink, telefonunk és internetünk! Hurrá! Délután a suli után pont lekéstük a buszokat, így a végén már New Southgate-ből az anyuka felvett minket, mert pont akkortájt jött haza. Később még bébiszitteltem, mert a barátjával mentek más művészekkel találkozni, de igazándiból semmi extra.

Mi is volt pénteken, mi is volt pénteken?! Hát, ha én arra emlékeznék, az jó lenne! Ja, reggel elég hamar (8.40-45 között) ott voltunk a fiúk sulijában. Most egy kicsit visszamegyek az időben. Néhány hete egy szombati napon (azt hiszem erről itt, a blogon is megemlékeztem) ebay-ről vettem 4 db London Eye-jegyet, amelyeket már csak idén december 31-éig voltak érvényesek. Azért 4-et, mert így volt olcsó egy darab jegy, de mivel nekünk Judittal csak 2 kellett, a maradék kettőt felajánlottam facebook-on megvételre. Volt is rá vevő, és ezen a ponton érkezek el december 14-éhez, péntekhez, amikor is átadtam a két jegyet 9.30-kor, Finchley Centralban. De mivel hamar odaértünk a fiúkkal a suliba, tényleg rengeteg időm volt átérni East Finchley-ből Finchley Central-ba Tube-bal, így fél 10 előtt még a Tescóban is körülnéztem, és megvettem mostmár a tényleg két utolsó ajándékot, amiket még aznap be is csomagoltam. Illetve miután ott végeztem, és átadtam a jegyeket Tündének, egy magyar aupair-lánynak, aki Finchley Centralban lakik, elbuszoztam Arnos Grove-ig, majd onnan metróval mentem Wood Green-be, hogy Olginak a búcsúbulijára vegyek valami ajándékot. Jelzem, sikerrel jártam, sőt, még a kedvenc számítógépes játékom :P legújabb kiadását, a Football Manager 2013-at is megvettem, mert pont le volt akciózva :D :P. Délután a nagybácsi ment a fiúkért, így itthon pihenhettem, ami jól is jött, mivel éreztem, hogy nem vagyok jól, taknyom-nyálam egybefolyt :S, így az estét heves teázással töltöttem. :P

Szombaton délelőtt ennek megfelelően aludtam is, ameddig csak tudtam -füldugóval -, azonban éjszaka állandóan felébredtem, nagyon nem sikerült jól aludni, olyan 9 körül néztem meg először az órát, majd utána egészen délután 1-ig aludtam, de ekkor már normálisan, megszakítás nélkül, ami igencsak jót tett. Szedtem a gyógyszert, ittam a teát, jöttek le a filmek, majd ismét elkezdtem nézni a Friday Night Lights című sorozatot, vagyis folytattam, egészen pontosan. Mivel beteg voltam, egyértelmű volt, hogy sajnos este nem tudok menni Olgi búcsúbulijára, és mivel szinte mindenki lemondta (-.-), így le is lett fújva végül... Judit 6 után végzett, így később átjött, így legalább a szombat estét és a vasárnapot együtt töltöttük.

Vasárnapra az volt az elsődleges terv, hogy felmegyünk a London Eye-ra! Lehetőleg naplementében, de mindenképpen sötétben, hogy lássuk a kivilágított Londont. Így nem siettük el a felkelést, bár megint nem aludtunk túl jól, nem tudom miért :S. Szép lassan elindultunk, majd mire beértünk kb a Warren Street-re, elég erőteljesen elkezdett esni az eső. Hát, nem erről volt szó, időjárás-előrejelzés!!! Ebből kitalálhattátok, hogy nem volt nálunk esernyő, így szépen megáztunk. Mire odaértünk a London Eye-hoz - mert ha már ott voltunk, természetesen felmentünk rá! -, az egész lábam tiszta víz volt... Judit is hasonló problémákkal küzdött :S Noha a kabinokat esőcseppek tengere takarta, kilátni ki lehetett, azonban jó képeket készíteni esélytelen volt :S Azért közös képeket próbáltunk, hát, mit ne mondjak, készültek érdekes képek :D :P. Miután végeztünk a körrel, visszagyalogoltunk a Trafalgar Térre, és az ottani Mekiben ettünk egy Big Mac-et. Igazándiból a rossz idő miatt mást már nem is csináltunk ezen a napon. Innen Golders Green-be vettük az irányt, ahonnan én pedig jöttem haza a 102-es busszal. Azért azzal, mert az éjjel-nappal jár, igaz éjszaka csak félóránként -, viszont az az egyetlen, amely viszonylag közeli buszmegállóban tesz le, és elmegy Golders Green-be, ahol jelenleg Judit lakik. A buszút este, amikor már nem is volt olyan nagy forgalom, majd' 30 perc volt, míg a gyaloglás mintegy 15 perc. Mert pont lekéstem a csatlakozást, így inkább a gyaloglást választottam, minthogy a bizonytalanig várjak a buszmegállóban... Este nem voltam egyáltalán fáradt (nem is sok mindent csináltam aznap, így miben is fáradhattam volna el?!), ezért folytattam a Friday Night Lights-nézést, ami egészen 1.45-ig eltartott :P :D, majd csak forgolódtam az ágyban, egyáltalán nem jött álom a szememre, így ismét csak felkapcsoltam a villanyt, és kínomban sudokuztam -.- Hajnal 2-2.30 körül -.- Aztán valahogyan csak sikerült álomba szenderülni.
Folyt. köv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése