2012. december 31., hétfő

2012 - Top 10

Már tavaly is készítettem egy ehhez hasonló összefoglalót - akkor 2011-ről természetesen -, és visszaolvasva azt a bejegyzést, el kell mondanom, hogy az elmúlt két év volt életem eddigi két legjobb éve, és 2012 az eddigi legjobb!!! Remélhetőleg ezt a szintet lehet és tudom tartani, és akkor nem lehet panaszra okom! ;) Na, lássuk akkor azt a listát!

10. Karácsonyi hazautazás

Végre pozitívan szólhatok egy karácsonyi hazautazásról. Mint ahogy már egy korábbi bejegyzésben leírtam, idén december 19-én repültem haza Londonból Budapestre, majd onnan vonattal mentem tovább Nyíregyházára, ahonnan már kocsival érkeztünk haza, Tiszavasváriba. Mindösszesen 20 perc késéssel indultunk Heahtrow-ról, azonban ezt a 20 percet a repülés alatt behoztuk, így pontosan időben, 17.20-kor szálltunk le Ferihegy 2B-n. El se hittem, hogy 4. alkalommal végreelőször sikerült nem sietve, és nem a.yázva elérni a vonatot, és nem kellettegyáltalán idegeskednem a hazautazásom alatt. Szóval teljesen pozitív tapasztalat volt!

9. Költözés a családdal
Ez egy igen nagy váltás volt minden szempontból. Igaz, annyira nem költöztünk messzire az előző háztól, de azért mégis teljesen máshonnan kell eljutnunk mindenhova, így ismét felfedezésre szorul a terület. Ahogy már leírtam egy párszor (ha jól emlékszem), az új házunk sokkal jobb, melegebb, modernebb, jobb a szigetelése, mint a régi(nek), igaz, a hálószobák kisebbek itt. De maga a ház sokkalta jobb, úgyhogy kíváncsian várom, hogy hogyan fog alakulni az élet itt. Mindenképpen pozitívan állok a dolgokhoz!

8. Irigy Hónaljmirigy-koncert
2012. november 25-én volt az első londoni Irigy Hónaljmirigy-koncert! Még anno a sway-i hosszú hétvégén nyert az eseményre két jegyet Judit, ezért is mentünk el. Amúgy egy héttel volt a Kiss Ádám-os Stand Up Comedy után, így nemigen mentünk volna el a koncertre, de hogy ingyen jegyünk volt, nem volt kérdéses, hogy megyünk! És nekem az egyik legjobb koncertélményem volt az évben. A kaja is nagyon jó volt előtte, és maga a koncert pedig fergeteges. Még mindig van kakaó a 8 kanban! :)

7. Paintballozások
Már több éve szerepelt a bakancslistámon, hogy kipróbáljam a paintball-ozást. Én gyerekkoromban sohasem játszottam ún. lövöldözős számítógépes játékokkal, de ez a fajta "lövöldözés" vonzott. Nem igazán tudom megmagyarázni, hogy miért és hogyan alakult ki ez a vonzódás, de elmondhatom, hogy 2012-ben többször is megvalósult ez az álmom! Először március végén a legnagyobb hostfiam szülinapi buliját tartottuk/tartották meg a hemel hempstead-i paintballközpontban. Nagyszerű napsütéses idő fogadott minket, így teljesen jó volt az egész napos móka. A második alkalom a júniusi tanítási szünet alatt egy pénteki nap volt. Ugyanez a központ volt a helyszín, és ekkor egy aupair-srác hostfiainak a szülinapját tartották itt, és ez volt az a bizonyos balul elsült paintballozás, amikor kiment a bokám... A teljes felépülés (azaz, hogy ismét fájdalom nélkül tudjak futni) majd' 2 hónapig tartott, de a sérülés ellenére nem ment el a kedvem a lövöldözéstől. A harmadik paintballozás pedig 2012novemberében volt esedékes egy másik helyszínen. Elég esős idő, így sár is volt, a helyszín pedig nagyon gyászos volt az előző, hemel hempstead-i központhoz képest. Összességében mindenképpen jó dolog a paintballozás, mindenkinek ajánlanám, hogy egyszer próbálja ki, mert azért érdekes átélni, milyen az, amikor "lövést" kap az ember... :)

6. Anthony Hopkins
Will Smith mellett Anthony Hopkins a másik kedvenc színészem, és tényleg teljesen véletlenül sikerült "bele botlanunk". December 9-én, vasárnap éppen Judittal sétálgattunk a southbank-i karácsonyi vásárban, és elsétáltunk a Waterloo Hídig, ami alatt van egy bejárata a BFI IMAX mozinak, és ott láttuk, hogy nagyban sokan fényképeznek, így közelebb lopóztunk. Legnagyobb megdöbbenésemre az egyik központi alak maga Anthony Hopkins volt, mivel a szereplők a Hitchcock című filmet reklámozták (illetve valószínűleg ez volt a filmnek az első bemutatója), aminek Sir Anthony Hopkins a főszereplője. Hihetetlen volt látni az egyik kedvenc színészemet!

5. Tökéletes nyaralás otthon
Gyerekkoromban a családdal rengeteg alkalommal vakációztam a Balatonon, ugyanis apukám munkahelyének volt jópár nyaralója Zamárdiban, Siófok mellett, így akkor szinte rendszeresen, nyaranta jártunk a Balcsira nyaralni.  Nem is igazán emlékszem, hogy melyik év volt az utolsó, amikor ott voltam a családdal, de idén ismét eljutottam oda! Most abarátok szerveztek Balatonlellére egy 5 napos nyaralást, ami minden szempontból  tökéletesre sikeredett! 35 fok minden nap, jó víz, jó társaság, jó kaják, jó bulik, augusztus 20-ai siófoki tűzijáték nézése a Balaton-parton, jó kürtöskalács, és még sorolhatnám! Tényleg nagyszerű nyaralás volt!

4. Tiësto
Azóta is köszönöm Álex-nek, hogy írt Facebook-on, hogy lesz egy Tiësto-koncert Birmingham-ben, amire úgy lehet eljutni, hogy csak regisztrálni kell az email-címet egy Facebook-os Skoda által szervezett eseményen, és várni, hogy küldjék az emailt az ingyenjegyről. És megjött! Így a júniusom fantasztikusan kezdődött!!!

3. Ákos-koncert, és az első találkozásunk :)
És jól is folytatódott! :) De előtte még egy május 25-ei eseményről kell megemlékeznem. Ekkor volt Ákos londoni koncertje, és ekkor találkoztam először Judittal. :) Az idei évem koncertek szempontjából is nagyszerűre sikeredett, ekkor voltam eddigi életem során a legtöbb koncerten, amik közül Ákos koncertje volt az egyik legjobb. A magyar előadók közül 2012-ben sikerült eljutnom a két kedvenc előadóm/együttesem (Ákos és Magna Cum Laude) koncertjére Londonban, aminek nagyon-nagyon örülök. És kérdezhetnétek, hogy miért csak a 3. helyen áll a találkozásom Judittal?! Hosszú távon egyértelműen top1-es eseménnyé válhat, azonban ebben az évben volt két másik olyan esemény, amit ebben a 2012-es visszatekintésben előrébb tettem a listámon.

2. A Juventus visszatérése a Bajnokok Ligájába, avagy Chelsea-Juventus
Gondolom mostanára már minden blogkövetőm tisztában van azzal, hogy nagyon nagy Juventus-szurkoló vagyok. ;) Ennek ellenére mégis meglepetésként hathat, hogy - ahogy tavaly is - az idei Juventus-meccs is csak a második helyre kerülhetett az évvégi számvetős listámon. Sőt, még úgy is, hogy ez egy - 3 éve az első - Bajnokok Ligája-meccs volt! Mikor megtudtam, hogy a Juventus Londonba érkezik az idei BL-szezonban, biztos volt, hogy bármibe kerül, én ott leszek a londoni meccsen! És ez az álom már szeptember 19-én megvalósult! A Stamford Bridge-en,az olasz vendégszurkolók között, az egyik kaputól mintegy 10 méterre üvöltöttükvégig a mérkőzést! Hihetetlen élmény volt! :) Jövőre is van egy nagy álmom, ami szintén Londonhoz és a Juventushoz kapcsolódik...

1. London 2012 - Olimpia
És mi más is lehetne a top1 az idei évben, mint a 2012-es londoni Olimpia?! Ahogy már leírtam többször is a nyár folyamán, hogy az olimpia nagyon előkelő helyen állt a bakancslistámon, és nem sokszor fordul elő az ember életében, hogy "házhoz jön az olimpia", vagyis hogy ugyanabba a városba jön az olimpia, ahol éppen az ember lakik. Ezen előjelek után, illetve tudva, hogy mekkora sportbuzi vagyok :D :P, nem is volt kérdés, hogy ott leszek ezen a grandiózus sporteseményen, amelyet a világ nagyrésze követ(ett)! :) 5 esemény, 4 sportág, 1 magyar olimpiai bajnoki cím átélése élőben ÉS MINDEN ÉLMÉNY, AMIT AZ OLIMPIA ALATT LONDONBAN SZEREZTEM, FELBECSÜLHETETLEN!!!

2 megjegyzés: