2012. december 2., vasárnap

Winter Wonderland


Szombaton Judittal elmentünk a Winter Wonderland-be, ami egy hatalmas karácsonyi vásár és vidámpark a Hyde Parkban. Tavaly is voltam, de akkor csak estére értem oda, és nem sok idő volt zárásig, így igazándiból annyira körül sem tudtunk nézni. Most délután mentünk, így láttuk még nagyjából világosban, majd sötétben is az egészet.

Rengeteg árus volt, különböző nemzetek ételeit kínálták, német, török, angol, osztrák, magyar, stb-stb. Mi egy pereccel indítottunk, majd hotdog, kolbászos-hagymás krumpli, és végül kürtöskalács volt a menü. A kürtöskalács ki volt már hűlve, úgyhogy nem volt ugyanolyan jó élmény enni, mint nyáron Siófokon, de az ízével nem volt különösebb probléma. Természetesen nem hiányozhattak a különböző édességárusok sem, de mi tőlük nem vettünk semmit.
A sokféle karácsonyi termékekeket kínáló árusokhoz is inkább a kíváncsiság vezetett minket, mint a pénztárcánk, de azért lehetett látni szép dolgokat. Rengeteg játék is volt, mint egy igazi vidámparkban, természetesen a versenyszellem belevitt engem, hogy megpróbáljak valamit nyerni, de sajnos ezúttal nem sikerült :( Na, majd legközelebb! Jól ki vannak ezek a játékok találva azért, na!
Volt még nagy óriáskerék, jégpálya, ringlispíl, hullámvasút, sky flyer, és még sok-sok más játék is, amelyekhez mindegyikhez hosszú sor állt, de mi amúgy sem akartunk felmenni egyikre sem, mivel elég hideg volt már ekkor is.
Innen a Marble Arch-hoz sétáltunk, mivel egyrészt meg akartuk nézni a karácsonyi fényes Oxford Street-et, másrészt két boltba (egyikbe Judit, másikba én) is be akartunk menni karácsonyi ajándék ügyében. Ő sajnos nem járt sikerrel, én igen. Este még Juve-meccset néztem, majd utána a The Darkest Hour című filmet néztük meg, hát nem a legjobb választás volt... Előzetes alapján jobbnak tűnt.
Ma aludtunk, ameddig tudtunk (értsd, amíg a fiúk nem kezdtek el kiabálni -.-), de elég sokáig összességében, majd délután Judit hazament, én meg laptopoztam utána.

Holnap megyek Stratfordba, segítek Barbinak bankszámlát nyitni, meg ha már ott vagyok, szerintem megveszem a maradék karácsonyi ajándékokat, aztán sietek haza, mivel szeretném a lehető legtöbb ruhámat összepakolni a szerdai költöztetés előtt. A költöztetők már kedden jönnek, mivel összepakolást is rendelt az anyuka, de én nem szeretem, hogyha idegenek nyúlnak a cuccaimhoz, így megcsinálom a lehető legtöbbet magamnak, az a biztos! Az anyuka holnap megpróbál szabadságot kivenni szerdára, hogy még könnyebben menjen az egész procedúra, remélhetőleg sikerül neki, mert úgy csak jobb lenne.

Mivel új házba költözünk, így egy darabig nem lesz internet, sem kábeltv, így nem tudni, hogy legközelebb mikor tudok ismét jelentkezni bejegyzéssel. Remélhetőleg még azelőtt, mielőtt hazamegyek... Jók legyetek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése