2012. november 30., péntek

Megvan a költözés dátuma!


Nem áll az élet itt, nálunk. Kérem szépen, korábban ugye azt mondtam, hogy december 7-e a költözés céldátuma, de a legolcsóbb költöztetőcég vagy december 4-5-én, vagy december 9-10-én tudná vállalni a költöztetést, és így végülis nem 7-én, hanem 4-5-én költözünk. Ebből pontosan az lesz, hogy 4-én jön a költöztető cég, és összepakolnak nálunk a felügyeletem alatt, majd 5-én, szerdán, ismét csak az én felügyeletem alatt :D, át is költöztetnek minket. Micsoda pozíció! :D :P

Jó lesz a hét közepén költözni, az biztos :P :D. Ez azt jelenti, hogy még hamarabb kell majd reggelente elindulnunk suliba, vagyis esténként hamarabb kell a fiúknak aludni menniük, hogy ne legyenek hullák reggelente, és ne késsünk a suliból. Ugyanis ma hívták az anyukát, hogy a kicsi fiú sokszor késik suliból, így ha tudnánk, inkább hamarabb érjünk oda. Mondta az anyuka, hogy hát nagyon nem könnyű a fiúkkal reggel, így mire elindulunk, általában már csoda kell, hogy odaérjünk időben, és mostanában a forgalom egy rémálom: minimum 10 perccel tovább tart az út a suliba, így esélyünk sincs odaérni időben. Egyébként a középsőről semmit nem mondtak neki, noha mindig együtt megyünk suliba, bár ez a két gyerek tanára közötti különbségre vezethető vissza. A kicsi mondta már egy párszor, hogy most mit mondjon a tanárnénijének, hogy miért késtek, mert mindig beszólogat neki, hogy már megint késett, meg ilyenek, és ez persze nem esik jól a kisfiúnak. A kicsi tanárnője nagyon szigorú, a középsőé pedig sokkal barátságosabb, ezt már kinézetből is meg lehet állapítani egyébként.

Ma dél körül a kicsinek és a többi évfolyamtársának (és az egy évvel idősebbeknek is) előadása volt a suliban, így természetesen elmentem megnézni, és mivel a nagybácsi is ráért, így ő is eljött. Az idősebbek trombitáltak, míg a kicsi furulyán játszottak. Nagyon ügyesek voltak ahhoz képest, hogy milyen fiatalok! A kisfiú az ilyen zenés, éneklős, táncolós feladatokat imádja, annyira bele tudja élni magát, olyan élettel teli, komolyan mondom, jó nézni! :D Most is, furulyázás közben, a fejét a zenére – mert ez is ment az előadás alatt, mintegy ritmust adva – rázta a fejét :D.

Tegnap egyébként a reggeli sulis menet után voltam Camdenben, mert találkoztam Judittal, aki pont akkor volt NI-interjún. Remélhetőleg minden rendben lesz, és megkapja néhány héten belül. Ennek köszönhetően elég sokára értem haza, pedig Reni jött takarítani, így szegénynek várnia kellett egy kicsit :S. Ez csak azért volt baj, mert most már egyre hidegebb van, ma reggelre konkrétan fagyott. Szép lesz így...

Az anyuka szerdai betegsége után most a nagyfiú nincs jól, de most nem csak tetteti, hanem valóban beteg, mivel napközben egész nap takaró alatt fekszik, tv-t néz, vagy alszik, nem is kéri, hogy adjak neki több időt a laptopján (!!!), ez a betegség igazi jele :P. Tudom, hogy most bunkó vagyok, de tényleg így van, mert amúgy még kérni időt a gépre... Remélhetőleg más nem fog megbetegedni, ez is éppen elég.

Szóval már csak 5 éjszaka ebben a házban, majd költözés Arnos Grove-ba! Valószínűleg a ház is érzi, hogy nemsokára költözünk, mert a lenti wc megint el van tömítve, illetve – mint a mesében – hol van, hol nincs meleg víz és fűtés, noha gyakorlatilag be van kapcsolva... Még 5 napot bírjon ki a ház nagyobb katasztrófa nélkül, aztán utána le is éghet :P

És végre hétvégeeeee!!!

2 megjegyzés:

  1. Szia.
    Köszönöm,h megírtad a helyeket ahova érdemes el látogatni Londonban : ) nagyon jó 4 napot töltöttünk ott. Bele szerettem a városba : ) puszi

    VálaszTörlés
  2. amugy Petra voltam : )

    VálaszTörlés