2012. november 13., kedd

Gabi szülinapja, Taken 2, tali Nórival


Még mindig várunk, noha még hétvégén azt mondta az anyuka, hogy már hétfőn (azaz tegnap) meglesz az eredmény, azaz, hogy mehetünk-e abba a házba, amiről írtam a legutóbbi bejegyzésben, vagy sem. Szóval még nem tudni, mert ma is már kérdeztem az anyukát, de még mindig semmi. Hátha holnap.

A múlt hétvége már pénteken este elkezdődött, ugyanis Gabi szülinapjára voltunk hivatalosak. A többiek már hamar, 7-8 körül odaértek, de mivel ő – és a barátja, Peti is, akinek a házában volt a buli – Wimbledonban lakik, mi pedig Judittal hát nem pont Dél-Londonban, így „mindösszesen” 2 óra volt az út nekünk oda. Kb 9.20-9.30 között érkeztünk meg. Kb a társaság felét ismertük. Volt meglepetéstorta, kaja, pia, mi szem-szájnak ingere :D. Activity-ztünk is egy kicsit, fel lett végre avatva a társasom legalább :D :P. Volt már majdnem hajnali 5 óra is, mire hazaértünk, mivel visszafelé sem volt kevesebb az idő. :P

Szombatra semmi extrát nem terveztünk, felébredés után döntöttük el, hogy elmegyünk megnézni (2for1 kuponnal) a Taken 2-t. Mivel este 7.45-től Juventus-meccs volt, és szerettem volna nézni :P, így Wood Green-be mentünk el moziba. Az első Taken brutálisan jó volt, az utóbbi évek egyik legjobb akciófilmje. Szerintem a második rész már teljesen felesleges volt, semmi újat nem hozott, igaz, ebben is megvoltak a jól bevált verekedések. Féláron megérte, de nem volt olyan jó, mint az első rész. Este még a Juve-meccset néztem meg, majd próbáltunk egy filmet nézni, jelesül a The Tree of Life-ot, de annyira elvont volt, ill. nem történt benne semmi, hogy én konkrétan bealudtam rajta :P :D. Kb a felénél ki is kapcsoltuk.

Vasárnap pedig végre találkoztunk Nórival. Ő nyáron hazament, majd mégis visszajött szeptember végén, rendes munkát vállalni, és jelenleg a wood green-i Nando’s-ban dolgozik, és csak most tudtuk összehozni a találkát. Nóri, Barbi, Dóri, Judit és én taliztunk a Sohóban, az O’Neills-ben néhány órácskára. Majd áttelepültünk a Leicester Square sarkán lévő Mekibe egy kis kajára, és koraeste elbúcsúztunk, és indultunk haza.

Itthon pedig nem tudom, hogy hogyan, és ki vagy mi által, de egy pici sz.rdarab került a papucsomba! Ami biztos, hogy délután, tehát a ház elhagyása és a hazamenetel közben került oda, mert előtte a lábamon volt a papucs, így akkor nem lehetett. Egyből azt hittem, hogy valahogyan valamelyik gyerek volt a tettes, így mentem is az anyukához, hogy hát azért már, hát nehogy már he :D Aztán kérdezte a barátja, hogy nem lehet, hogy a macska volt?! Ez már sokkal reálisabb forgatókönyv lehetett, de egyik fiú sem látta bent a macskát aznap délután, szóval a rejtély továbbra is megoldatlan...

Mi volt tegnap?! Hmmm, gondolkozz, Tamás, gondolkozz!!! Ja, két fontos dolog történt (vagyis az egyik nem történt, de na... :D :P): az egyik, hogy a november elején megtámadott, és teljesen ellehetetlenített juventusfc.hu oldalunk ismét működik, úgyhogy dobálhatjuk fel az anyagokat; a másik, hogy, noha az anyuka azt mondta, hogy már hétfőn lesz eredmény a hitelbírálatról, még mindig semmi, úgyhogy nem tudni, hogy mehetünk-e abba a házba, vagy sem.

Ma napközben bementem a központba, hogyha hátha találok egy-két karácsonyi ajándékot. Jelzem, eggyel ismét beljebb vagyok, úgyhogy már csak azoknak, akiknek adni szándékozok valamit, a fele hiányzik. Mármint a felének kell már csak ajándék :P :D. És a legjobb, hogy szinte mindenkinek tudom, hogy mit akarok venni. Eléggé időben elkezdtem, nem? :D Délután a nagybácsi felszedett minket a sulitól, mert ő vitte a fiúkat úszásra később, közben én készítettem vacsorát. Ja, azt el is felejtettem, hogy hétfőn pedig jó kis csirkepörköltöt csináltam :D. Finom lett, még ma is abból ettem ebédre :P. Friss hír még mindig nincs a házról, legalábbis nap közben, amikor utoljára sms-eztem az anyukával, még nem volt semmi. De elméletileg holnap már várható valami...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése