2012. november 28., szerda

Cipőselejtezés, költözés, jogsi


Örömmel jelentem be – legfőképpen magamnak :D -, hogy már csak 3 hét, és otthon fogok éjszakázni ismét! Szerintem nem kell mondanom, hogy mennyire várom. Tényleg már számolom vissza a napokat, már majdnem az órákat is :D :P Már csak 495 óra... :D :P

Már másfél hete voltunk paintballozni, és a régi Adidas-cipőmben mentem, amit még jópár éve otthon vettem, és az elmúlt időszakban azt használtam téli cipőként. Hát elég sáros lett, így meg is mostam múlthéten valamelyik nap, aztán kitettem az előszobába száradni. Leállítottam, de láttam, hogy vagy 2-3 centi magasan áll benne a víz, azt kiöntöttem belőle, majd ISMÉT betettem a szárítóba. Az első alkalom nem ártott neki. Na de a második! Jelentem, hogy elég rendesen szétszedte a szárító a cipőmet, annyira, hogy a talpa már szinte teljesen szétvált, úgyhogy a költözés előtt ez is a kukában fogja végezni. Azért mondom, hogy ez is, mert a fehér Puma, ami kb csak egy évet bírt ki, már London valamelyik szeméttelepén pihen, miután azt már kiselejteztem.  És még ezenkívül is van egy másik cipőm, aminek szintén a talpán van egy szép lyuk, amit szintén majd kidobok. Szóval most szépen leapad a cipőim száma :D :P.

Más téma: költözés. Ez az, ami jelenleg a leginkább izgat. A céldátum december 7-e lenne, viszont a legolcsóbb költöztető társaság (olcsó alatt is több száz fontos költöztetést értsetek, egészen pontosan ők 850 fontot mondtak...) csak december 4-5-én vagy 9-10-én ér rá... Szóval választhatunk, hogy hét közepén (kedd-szerda) vagy hétvégén-hét elején (vasárnap-hétfő) költözünk. Ésszerűbb lenne a 4-5-e, minthogy hét elején, aztán egész hét egy káosz lenne, míg így csak 3-4 nap... De ez 1-2 napon belül kiderül. Majd rakok fel képeket az új házról, illetve a mostaniról is, mert szerintem erről még nem is tettem, ami nem tudom, hogyan (nem) sikerült, de így alakult. Sorry :P

Említettem már, hogy nekem van a legjobb hostanyukám a világon?! Történt ugyanis, hogy mivel hamarosan költözünk, és a ház messzebb van a fiúk sulijától, ezért az anyuka szerint tanácsosabb lenne, ha vezetnék. De nincs jogsim (se kocsi, amit használhatnék, de ez jelenleg mellékes). Erre jött az ötlete, amit már múlthéten is említett. Akik követnek már régebb óta, tudhatják, hogy anno ebben a házban is volt tanulónk albérletben a kis vendégszobában, de itt 4 szoba volt/van. Viszont az új házban csak 3 szoba lesz, azok is kisebbek, mint a jelenlegiek, viszont a földszinti rész nagyobb lesz, lesz két nappali, amiket majd minden valószínűség szerint egy harmonika-ajtóval, vagy valami ilyesmivel szétválasztanak, és az egyikben lehet is majd aludni, így az egyik fenti szobát majd ki lehet ismét adni egy tanulónak 1-2 hónapra albérletbe. És hogy miért?! Igen, jól vontátok le a következtetést, hogy ebből fizesse a jogsim megszerzésének költségeit!!! Hát nem szuper hostanyuka?! (Azt már meg sem említem, hogy még kocsit is venne...)

Azt hiszem, most hirtelen ezek voltak a legfontosabb közölnivalók, de hamarosan ismét jelentkezem. ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése