2012. november 5., hétfő

Sway-i hosszú hétvége Judittal :)

Egy nagyon kellemes hosszú hétvégét töltöttünk el kettesben Judittal Sway-ben, csak sajnos már vége van... De így legalább jöhet a beszámoló!

Csütörtökön este már nálunk aludt Judit, ekkor még elmentünk egy bevásárlásra, majd másnap reggel innen indultunk a Victoriára, ahonnan a buszunk ment. Az útvonal így nézett ki: London Victoria-Bournemouth busszal, majd Bournemouth-Sway vonattal. A buszjegyek már megvoltak, így Bournemouthban kellett megvennünk a vonatjegyeket. Az utazás zökkenőmentesen zajlott, így a tervek szerinti időben, fél 3 körül meg is érkeztünk a szállásra.
Sway Manor Hotel and Restaurant a hotel neve. Nagyon jó kis szobát kaptunk, kettőnknek tökéletes volt, igaz, a fürdőben számunkra még elfért volna egy fürdőkád is :P :D. De sebaj, igazándiból ez volt az egyetlen negatívum a szobával kapcsolatban.
Ilyen rövid időre nem terveztünk semmi extrát, mivel a cél eleve a pihenés és a gyerekektől távollevés volt J, így időnk 95%-ában a hotelben tartózkodtunk. Mindössze szombat délelőtt, miután a reggeli után visszamentünk a szobánkba, és láttuk, hogy akkor takarítanak ott a szobalányok, mentünk el egy sétára a faluban. Sway település egyáltalán nem nagy, olyan kis kellemes, körülbelül egy 30 perces sétával körbeértünk. Szerencsére a hoteltől 1 percre volt egy bolt is, hogyha bármi kellett, meg tudjuk venni (kellett víz és kóla egyébként).
Mindenképpen szót kell ejtenem a kiszolgálásról, valamint az étkezésekről. A foglalás Bed&Breakfast volt, azaz benne volt a szoba árában a reggeli is, ami jelen esetben meleg reggeli volt. Mindemellett még foglaláskor felajánlották, hogyha lefoglalok akkor egy estére mindkettőnknek egy 3 fogásos vacsorát, kapunk mellé egy ingyen üveg bort. Úgyhogy természetesen ezt is lefoglaltam, így legalább egyik este nem kellett a vacsorával törődnünk. A személyzetre és magára az étkezések légkörére maximális pontszámot tudok csak adni! Péntek este voltunk vacsorázni a hotel éttermében, és képekről eléggé puccos helynek nézett ki az étterem, így egy kicsit félve mentünk le, de nagyon barátságosak és segítőkészek voltak a pincérnők. J Mindig lesték az óhajunkat-sóhajunkat, kérdezgették, hogy milyen az étel, szükségünk van-e valamire, tehát tényleg szinte már csak a s.ggünk nem volt kiny.lva. :P :D. Kiváló! Aztán a reggeli. Szombat és vasárnap reggel tudtunk reggelizni. Az étterem úgy volt kialakítva, hogy eleve volt egy rész a vacsorának (és ebédnek), illetve egy másik (a vacsorás rész mellett) a reggelinek. A reggeli úgy zajlott, hogy volt egy svédasztalos rész, ahol lehetett tölteni magunknak kávét, tejet, narancslevet, illetve lehetett kis kiszerelésű nutellát, lekvárt, valamint gabonapelyheket enni. Ha valami innen kifogyott, csak szólni kellett a legközelebbi pincérnek, aki gondoskodott az utánpótlásról. J Aztán volt a másik része a reggelinek: volt menü, amiből lehetett választani meleg reggelit, mi természetesen a „Full English Breakfast”-öt választottuk, és egy gombával, krumplival,tojással (amit mi választottunk, hogy milyen legyen), két szelet bacon-nel, valamint egy kolbásszal megpakolt tányért kaptunk, ami bőven elég volt a nap kezdésének! Nagyon kiadós és finom volt a reggeli. És a kiszolgálásról itt is csak szuperlatívuszokban lehet beszélni. Nagyszerű volt!
Vasárnap délelőtt kellett kicsekkolnunk, de mivel a buszt vissza Londonba csak 15.40-re foglaltam Bournemouth-ból, így volt még 4 elütnivaló óránk a tengerparti városban. Szerencsénkre le tudtuk adni a nagy bőröndjeinket megőrzésre a buszállomáson, így sokkal könnyebb volt várost- és tengert nézni J. Az idő kellemes volt, a szél sem fújt, az eső sem esett, sőt, még a nap is elő-előkandikált a felhőrengeteg mögül! Már csak néhány fokkal kellett volna melegebbnek lennie, hogy belemenjünk a tengerbe :D :P. De természetesen erről most, november elején :D :P, szó sem lehetett. Sétáltunk egy kicsit a parton, aztán a városközpontban, majd ismét a parton, közben bőszen kattintgattunk ;), majd végül végre használtuk a Tastecard-ot egy Pizza Express-ben, amivel féláron tudtunk enni.
Azt meg majdnem elfelejtettem megemlíteni, hogy még szombaton láttuk Facebook-on, hogy a Londonfalva oldalán ismét tippelni lehet egy focimeccsre (West Ham United-Manchester City), és amennyiben eltalálod, és te vagy a szerencsés, nyerhetsz két jegyet a november 25-i londoni Irigy Hónaljmirigy-koncertre! Tippeltünk mindketten, én 0-2-t, Judit 0-0-át, és a végeredmény 0-0 lett, és mivel Judit volt az egyetlen, aki ezt tippelte, így ő nyerte meg a két jegyet a paródiazenekar koncertjére! J Úgyhogy már van programunk november 25-ére is! Szuper!!! J

Nagyon jó volt ez a kiruccanás, remélhetőleg a közeljövőben ismét el tudunk majd menni egy ilyen utazásra! Ismét bújjuk a különböző ajánlatokat rejtő oldalakat ;)