2012. november 16., péntek

Tartalmas hétvégének nézünk elébe!


Most kivételesen még gyorsan bejelentkezek a hétvége előtt, ami programokkal telinek ígérkezik. J Unatkozni nem fogunk, az egyszer biztos!

Mai napról van-e valami érdemleges dolog? Hát, igazándiból elfoglaltam magam: ágyneműt mostam; ágyban a csavarokat meg kellett húzni, mert fordultam egyet, nyikorgott, pedig új ágy, de mostmár jó. ;) Aztán elmentem már bevásárolni a teszkóba, mert kellett néhány dolog a holnap esti vacsihoz. J Miután visszaértem, egy gyors ebéd (fánk :D :P) után kitakarítottam már a szobát, majd kivasaltam a nagy ruhahalmot :D. És már mehettem is a fiúkért. Akikért nem is kellett volna mennem, mert a nagybácsi szedte fel őket a suliból, csak az anyuka elfelejtett szólni nekem tegnap erről. :D :P

Szóval a hétvégéről annyit, hogy holnap ismét paintballozni megyek, idén immáron harmadjára! Na, nem tehetek róla, hogy imádom, annak ellenére, hogy a második alkalom elég emlékezetesre, és fájdalmasra sikeredett (ugye nem kell mondanom a bokaficamot :D :P). Szóval jó lenne, ha holnap nem esne az eső, jól szórakoznánk, és NEM FICAMÍTANÁM KI A BOKÁMAT! :D Mindössze ennyivel is beérném :D :P. Aztán délután-este, miután hazaérünk a paintballról (mert Judit is jön J), főzök már egy vacsit Juditnak, mivel ez volt az egyik születésnapi ajándékom neki, csak eddig nem volt lehetőségünk, hogy tényleg nyugiban megcsinálhassam.

Vasárnap este pedig ismét Dumaszínház Londonban!!! Hát én még mindig imádom, úgyhogy természetesen ott a helyem! A mostani fellépők Kiss Ádám, Csenki Attila és Mogács Dániel lesznek. Kiss Ádám nagy kedvenc, úgyhogy tuti, hogy nagyon jó lesz a stand-up!!! J Megpróbálunk hamar odaérni, hogy viszonylag jó helyünk legyen. És természetesen a magyar ételek és sütemények sem maradhatnak el. Természetesen majd beszámolok az eseményekről hétfőn ;)

1 megjegyzés: