2013. április 23., kedd

Az a fájós térd...


Nem tudom, hogy mi van, de hogy valaki vagy valami nem akarja, hogy fussak (és most nem magamról beszélek...), az egyszer tuti biztos!

Eddig a lustaság győzött le, emiatt nem futottam, viszont most, hogy megjött a tavasz és a jobb idő, ez meghozta a kedvemet. Vagyis igazándiból ezt így nem mondanám, mert kedvem annyira nincs futni, mert - valljuk be - elég unalmas, viszont valamit MUSZÁJ sportolnom, és ez adja magát, ismét belevágtam. Illetve a legfontosabb ok az volt, hogy egyáltalán nem vagyok csúcsformában, ami az elmúlt hetek, hónapok lustaságának, állandó számítógép előtt ülésének és nassolásnak köszönhető. Úgyhogy vissza kell térnem legalább a 2011 nyári formámba, ami azért sokkal jobb volt, mint a mostani.

Csütörtökön voltam először futni, pénteken elég nagy izomlázam volt, emiatt nem is erőltettem, úgy gondoltam, hogy majd szombaton, mielőtt megyek Judithoz, elmegyek futni, de végül is ez is kimaradt, mert elaludtam :P :D (tudom-tudom, állandóan csak a kifogások...) Aztán hétfőn már semmi sem tántoríthatott el egy kis kocogástól. Úgy voltam vele, hogy most tudnék 4 kört is futni a parkban, de végül úgy döntöttem, hogy mivel kedden találkozok Barbival és előtte nem lesz túl sok időm, ezért hétfőn és így kedden is 3 kört futok, ami szűk 30 perc futásnak felel meg, így nagyjából időben oda is tudnék érni a találkára Stratfordba. Szóval hétfőn miután hazajöttem a reggeli school run-ból, átöltöztem, és mentem is futni. Nem is volt semmi gond, még tényleg lett volna erőm egy 4. körre is, de nem mentem rá. Sőt, még az időm is javult a csütörtökihez képest 40 másodpercet, mondjuk abba belejátszott véleményem szerint az össze-vissza fújó szél is, ami inkább nem segítette a haladásomat, mint igen, de lényegtelen. Nem is volt semmi gond a futás alatt, sem közvetlenül utána.

Aztán miután lezuhanyoztam, és lent, az étkezőasztalnál elkezdtem laptopozni (mert mostanában ott laptopozok napközben, mert ott van normális magasságú szék az asztalhoz :P), már éreztem, hogy egy kicsit fáj a jobb térdem, de nem tulajdonítottam neki különösebb jelentőséget. Megebédeltem, aztán amikor egyszer a lépcsőn mentem fel, éreztem, hogy ujjujj, ez egyre jobban fáj :S, és nem változott akkorra sem, amikor lefelé kellett mennem. Igazándiból akkor fáj, amikor behajlítom, és akkor sem konkrétan a térdem, hanem a külső oldalán lévő izom vagy szalag, nem tudom megmondani pontosan. De pontosan meg tudnám mutatni, hogy hol.  Szóval egyáltalán nem kellemes érzés. :S Tegnap délután, mikor már leszálltunk a fiúkkal a buszról, és sétáltunk hazafelé a parkon át, konkrétan a dombon lefelé menet annyira elkezdett fájni, hogy lépni alig bírtam. :( Nem tudom, hogy miért és mitől alakulhatott ki ez, de kurvára idegesítő, meg kell mondjam! -.- Nemcsak azért, mert így futni nem tudok, hanem mert teljesen random időközönként kezd el jobban, vagy kevésbé fájni, így mikor éppen nem fáj, szépen sétálok, aztán egyszer a semmiből belenyilall, és nagyon le kell lassítanom, és meg kell próbálnom úgy menni, hogy a jobb térdemet nem hajlítom be...

Szerencsére ma reggel az anyuka vitte a fiúkat, így nem kellett felkelnem, így megúsztam egy reggeli oda-vissza gyaloglást, sőt, végül Barbival sem találkoztam Stratfordban, így - utólag mondva - azt is megúsztam, de csakis a gyaloglás szempontjából jó, hogy nem találkoztunk, mert már jó ideje nem találkoztunk. Aztán ma délután, mikor gyalogoltam Arnos Grove állomáshoz, megint egész jó volt a lábam, szinte egyáltalán nem fájt, aztán hazafelé, mikor a parkon haladtunk keresztül, megint annyira lemaradtam a fiúktól, mert egyszerűen nem voltam képes gyorsabban haladni... :S -.- Szedek fájdalomcsillapítót, de igazából nem tudom, mi lenne a megoldás. Szerencsére holnap reggel is az anyuka viszi a fiúkat a suliba, így akkor sem kell gyalogolnom, legalább ennyi örömöm lehet a héten...

A hétvégéről a következő bejegyzésben írok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése