2013. április 29., hétfő

Hiszti, a térdem állapota, Olympus Has Fallen


Igazándiból pénteken reggel volt egy esemény, amiről meg kéne emlékeznem, de akárhányszor csak elmesélem valakinek, csak felidegesítem magam, úgyhogy itt most rövid leszek, nem taglalom bekezdéseken keresztül.

Szóval péntek reggel a kicsi fiú egy akkora hisztit levágott, mert egyáltalán nem bírt szót fogadni és kinyitni és használni a szemeit, hogy elvettem tőle a sz.r weggie-jeit (a kis vászondarabkákat, amiket állandóan hordoz magával és szorongatja, megnyugtatásképpen), és indultunk volna a suliba, de mivel olyan szinten nem viselkedett, hogy én nem adtam vissza neki egyiket sem, és mivel még jobban elkezdett bömbölni meg hisztizni, fogtam magam, visszahurcoltam a házba, és rázártam az ajtót, és vittem a középsőt a suliba. Természetesen elkéstünk, majd miután hazaértem, egy szót sem szóltam hozzá, miközben csináltam a dolgaimat, fülessel hallgattam a zenét, mert annyira felidegesített, hogy látni sem akartam. Miközben reggel a középsővel mentünk a buszhoz, írtam az anyukának, hogy mi történt, és hogy otthonhagytam a kicsit, mire ő - szerencsére - beszervezte a nagybácsit, hogy vigye el a fiút, nehogy itt legyen. Szóval ilyen "fantasztikusan" indult a hétvége...

De a jó az egészben, hogy így legalább délután csak egy gyerekkel kellett hazabuszoznom, ami össze sem hasonlítható azzal, amikor mindketten ott vannak velem. Na, egy kicsit nyugisabb az egy gyerek, mint a kettő :P :D. Mondjuk ezzel nem mondtam nagy újdonságot. :D

És akkor térjek rá a térdemre, vagyis a térdfájásomra. Mint ahogy már írtam róla, csütörtökön vettem egy krémet a térdfájásra, amit azóta is szorgalmasan használok. Már csütörtökön is kentem, majd tovább folytattam pénteken is, viszont aznap este még szinte jobban fájt, mint előtte bármikor, már kb. az ágyban megfordulás közben is elkezdett fájni, de annyira, hogy szinte ordítani tudtam volna! Így sajnos le kellett mondanom a szombat délutáni-esti találkát Rékáékkal, mivel muszáj voltam pihentetni a térdemet.

Szombaton 10 körül keltem, meglepő módon térdfájás nélkül! Aztán ugye lementem a konyhába reggeliért, kávéért, és miután visszajöttem a szobámba, még akkor sem fájt! Hohó, mi az, csak nem elmúlt?! :O Mivel nekem mindenképpen pihentetni kellett a térdemet, így azt beszéltük meg Judittal, hogy ő nyugodtan elmehet vásárolni szombaton, aztán majd valamikor jön, amikor már megunta a vásárlást, de végül szerencsére úgy döntött, hogy nincs kedve menni, ezért már olyan 1 óra magasságában megérkezett Arnos Grove-ba. Mivel eddig még egy picit sem fájt a térdem, úgy döntöttem, hogy kimegyek elé a station-höz, lecsekkolva egyúttal, hogy hogy bírja a gyaloglást a térdem. Egész jól ment, akkor kezdett el egy kicsit fájni, mikor visszaértünk a házhoz és fel kellett menni a lépcsőn az ajtó előtt.

Mivel jobbnak láttam még mindig nem kimozdulni - arról nem is beszélve, hogy kb. óránként jött egy futó zápor, néhol mini jégdarabokkal -, és Judit még az elindulása előtt felajánlotta, hogy főz, illetve süt nekem valamit, a nap hátralévő részét a konyhában töltöttük. :) És hogy mi volt a menü? Egy kicsit megcseréltük a sorrendet, ugyanis először a sütit csináltuk (na jó, legfőképpen Judit csinálta) meg, ami almás pite volt. Majd miközben ez sült mi meg néztük a Veszprém kézimeccsét. Majd miután annak vége lett, elkezdtük csinálni a borsos tokányt, amit rizzsel és uborka salátával ettünk! :) Mind a főétel, mind a desszert nagyon jó lett, azt kell, mondjam.

Vasárnap koradélután skype-oltunk a családommal, mert szüleimnek most szombaton volt a 28. házassági évfordulója, míg nagymamámnak pénteken a születésnapja, úgyhogy felköszöntöttük őket. :) Majd utána mentünk Wood Green-be mozizni, ahol az Olympus Has Fallen című akciófilmet néztük meg. (Egyébként a lábam vasárnap csak egyszer fájt napközben, illetve este még egyszer, de ezenkívül már elég jól volt.) A film rövid története az, hogy van egy ügynök, testőr, aki az amerikai elnök mellett dolgozik, viszont egy baleset után, amiben egy hídról lelógó kocsiból az amerikai elnököt kimenti, viszont a feleségét nem tudja, lefokozzák. Azonban miután koreaiak megtámadják a Fehér Házat, és a bunkerben túszul ejtik az amerikai elnököt, ő valahogy bejut a Fehér Házba, és Die Hard-szerűen egyedül leszámol a rosszfiúkkal. Egész kis korrekt akció film volt, szerintem érdemes megnézni. :)

Egyébként voltam olyan szerencsés, hogy ma nem kellett felkelnem korán reggel, mert még este mondta az anyuka, hogy a fiúk szeretnének Breakfast Clubba menni, így ő el is vitte őket oda. Igaz, miután felkeltem, észrevettem, hogy valaki még itthon van. Először azt hittem, hogy az anyuka barátja, azonban mint kiderült, a nagyfiú nincs túl jó bőrben, valszeg lázas is, így itthon maradt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése