2013. április 18., csütörtök

Nyugis hét és napok és a repjegy lefoglalva!


Ismételten csak nagyon el vagyok csúszva a napjaim történeteinek elmesélésével, úgyhogy most gyorsan pótolom is.

Igazándiból múlt héten, vagyis hétfőn azért nem írtam a múlt hetemről, mert a hétvégét leszámítva sehol sem voltam, mivel nem akartam feleslegesen pénzt költeni, így még a Travelcard-ot sem újítottam meg, nehogy elmenjek valahova is, mert akkor abból csak felesleges pénzköltés lett volna. Így egész múlt héten itthon voltam, néhányszor vigyáztam a fiúkra, de elég jól elvoltak, úgyhogy nem haltam bele ebbe a néhány órába, nagyon max. ebédet kellett összedobnom nekik, illetve lefektetni őket és ennyi.

Pénteken átjött Judit, így most itt, nálunk töltöttük a hétvégét. Szombaton nem mentünk sehova, filmeztünk, majd csak este merészkedtünk ki a házból, merthogy kebabra vágytunk :P, illetve egy kis desszertre, de mivel a helyi Sainsburys-ben nem volt cheesecake, ezért elmentünk a southgate-i Asda-ba. Visszafelé megvettük a kebabot, majd jól bevacsiztunk. Mondjuk ha jól emlékszem, egész szombaton esett az eső, de ha nem is egész nap, akkor estefelé, amikor kint voltunk, akkor tuti. Vasárnap mindenképpen mennünk kellett a központba, mert még régen megvett Judit egy kupont, amivel két ember kaphatott egy gofrit vagy palacsintát nutellával, valamint egy gombóc fagyival (gelatóval), mellé pedig egy meleg italt. És mivel ez a kupon 15-én, hétfőn járt le, így ez volt az utolsó hétvége, hogy el tudtunk menni felhasználni. A három hely közül alapból kiesett South Kensington, mivel az volt a legmesszebb, míg a másik kettő Covent Gardenben, valamint a Piccadilly Circus-höz közel volt. Úgy döntöttünk, hogy először a covent gardenihez megyünk. Elég szép sor volt már akkor is, amikor odaértünk, így még az üzleten kívül álltunk be a sor végére, majd amikor odaértünk a pulthoz, és mutattuk a csajnak a kuponunkat, mondta, hogy kb. 1 órát kellene várni, míg sorra kerülnénk. Huh, annyit pedig nem akartunk volna várni, ezért elnéztünk a Piccadilly-n lévőbe. Itt nem kellett olyan sokat várnunk, azonban nem volt már gofrijuk, így mindketten kénytelenek voltunk palacsintával enni (Judit gofrival szerette volna). Elég kicsi volt maga a hely (a neve egyébként Scoop), így mivel fullon voltak az ülőhelyek, kénytelenek voltunk az utca másik oldalán leülni csövelni, és ott megenni, amit kaptunk. Igazándiból, a végére úgy néztünk ki, mint a disznók, na jó, legalábbis én :D :P, mert ugye a fagyi olvadt, és mivel csak egy papírvalamiben kaptuk meg, így csöpögött belőle. :P Na jó, csak a kezem volt tiszta fagyi. :D Ezután elmentünk a Trafalgar Térre, és ott beültünk a Mekibe egy gyors uzsonnára, vacsorára, majd innen mindketten mentünk haza, mivel innen indult a buszunk.

Hétfőn még mindig nem volt suli a fiúknak, de úgy elvoltak mint a befőtt, semmi veszekedés vagy kiabálás. De mivel az anyukának már mennie kellett dolgozni, így én voltam velük, de tényleg alig volt valami dolgom. Kedden ismét elkezdődött nekik a suli, így reggel lehetett felkelni (ami még mindig nem a kedvencem :P :D). Egyébként az elmúlt két nap (kedd és szerda) elég jól telt a fiúkkal, alig volt hangos szó, nekem nem is kellett felemelnem a hangom velük, a buszutakon is elvoltak normálisan. Ma reggel túl nagy csönd volt, gyanús volt, azt hittem, még alszanak (mert ma az anyuka vitte őket Breakfast Club-ba, így nem kellett felkelnem, de azért biztos, ami biztos, beállítottam az órát, és füleltem :D :P), de mikor már vagy ötödször is rá kellett szólni a középsőre, hogy készüljön  el, mert mennek, akkor tudtam, hogy mennek is.

Amúgy fel szerettem volna kelni olyan 8 körül, de ez nem igazán jött össze, igaz az ébresztőm 5 percenként csörgött, ami marha jó volt... -.- így végül 10 óra után keltem ki az ágyból. Mivel már múlt héten mondta az anyuka, hogy majd a fiúk ágyneműjét mossam ki valamikor a héten, amikor lesz időm, így úgy döntöttem, hogy ma lesz a napja, így egy adagot betettem, majd végre ismét elkezdtem futni. A közeli parkban pont úgy van kialakítva a járda, hogy van egy kb. 1,5 km-es kör, ami körbe megy a parkon, így nem is kell ennél jobb "futópálya", adta magát. Így ma kezdésképpen 3 kört lenyomtam a "parkkörön". Muszáj lesz mostmár hetente 4-5-ször eljárni ismét futni, mert már hónapok óta szinte semmit nem mozgok, ami nagyon nagy visszaesés számomra, és már nem bírom elviselni. Szóval miután letudtam a 3 kört, jöttem, haza még egy adag mosás, majd megebédeltem. Utána pedig jött a hajvágás (ami már aktuális volt), zuhanyzás, és ismét csak mosás :P :D most egy ilyen nap van. Elég jó idő van, bár szeles egy kicsit, de ez pont jó a mosott ágyneműknek, ruháknak, hogy száradjanak. :)

Amit még nem mondtam, hogy kedden este eldőlt, hogy idén mikor megyek haza nyári szünetre. Már hétvégén beszéltük Judittal, hogy ő mikor szeretne visszajönni (mivel neki rövidebb lenne a szünete, így hozzá alkalmazkodok a visszajövetelben), így úgy nézegettük a járatokat.  Nálunk az anyuka és a nagybácsi is július 24-éig dolgozik, míg a fiúknak 19-éig van suli, így csak 24-e után tudok hazamenni. Végül a legolcsóbb megoldás úgy jött ki, hogy július 29-én megyek Lutonról WizzAir-rel Debrecenbe, aztán augusztus 31-én Budapestről Ryanairrel jövünk vissza Stansted-re Judittal. :) Ez már hivatalos. ;) :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése