2013. július 2., kedd

Első hét, majd szülők nélkül jelenleg

Hú, eltelt az első hetem a családnál, sőt, már javában zajlik a második is, ami közel sem ugyanolyan, mint az első, de nem ugorjak már ennyire előre. Megpróbálok időrendben haladni és visszaemlékezni a történtekre, de nem tudom garantálni, hogy ez sikerülni fog is. (Igaz, ki tudja, hogy mi történt velem :D, szóval majd egyszer a közeljövőben eszembe jut, hogyha valamit kihagyok a bejegyzésből :P)

Tehát sikeresen túléltem az első hetemet a családdal. Azt kell, hogy mondjam, hogy nem vészes a meló, hétközben reggelente dolgozok 7-9 között, ahogy már az előző bejegyzésben is írtam, olyan 3-szor elviszem az ikreket nursery-be, aztán kedd-szerda-csütörtökön szabad vagyok egészen 3-ig. Az anyuka össze-vissza dolgozik, úgyértve, hogy van, amikor egész nap itthonról, a legfelső emeleti dolgozószobájából dolgozik, de van, hogy reggel elmegy egy üzleti találkozóra, aztán itthon dolgozik néhány órát, majd ismét megy valahova egy találkozóra, később pedig 1-2 órás telefonos megbeszélése van. És ez minden nap változik, szóval kb. jó esetben előző este tudom, hogy mi várható a következő reggel és napközben, valamint este. De van, hogy csak aznap reggel tudom meg, amikor reggel találkozunk a konyhában, hogy mi várható aznap. Igazából rugalmasnak kell lennem, de ez volt a helyzet már az előző családnál is, úgyhogy nem gond. :)

Egyébiránt múlt héten egészen péntekig nagyon jó idő volt minden nap, éppen ezért nem akartam már minden nap itthon ücsörögni, így csütörtökre megbeszéltük Olgival, hogy Muswell Hillben összefutunk, mert még úgysem találkoztunk, mióta néhány hete visszajött Londonba. 10 után találkoztunk, vettünk salátát a Sainsburys-ből, majd a muswell hill-i körforgalomnál lévő Costába beültünk egy kicsit. Utána pedig elsétáltunk a közeli Alexandra Parkba. Sajnos innentől rosszra fordultak a dolgok, ugyanis Olgi a Costában megivott epershake-kel és a (vélhetően rossz) salátával elrontotta a gyomrát, így kijött, aminek ki kellett. De nagyon elgyengült szegény, úgyhogy nem hagytam magára, és hazabuszoztam vele East Barnetbe. Hát, nem lett jobban a buszúton sem :S Úgyhogy végül nem a legjobban zárult ez a találka. De majd legközelebb! :) De akkor már nem fog enni ilyen salátát :P

Ami változás az előző családhoz képest, hogy itt szinte sohasem kell főznöm. Megmondom őszintén, hogy azért hiányzik, bár most az elején még sokat kéne kérdezgetnem a szülőket (főleg az anyukát), hogy a gyerekek mit szeretnek, mert felesleges lenne olyat készíteni, amit nem szeretnek (de persze erről nem tudnék, és úgy készíteném el...). Szóval egyrészt rossz, hogy nem kell folyamatosan főznöm, mert hiányzik, másrészt jó, mert kisebb nyomás, úgymond. Az anyuka nem várja el, hogy a gyerekeire főzzek (meg persze a felnőttekre sem), úgyhogy ez van. :)

Na, már be is jött, hogy nem emlékszem dolgokra, hogy pontosan mi történt szerda reggel és délután a gyerekekkel, illetve csütörtökön, de már nem nagyon (vagyis semennyire sem) emlékszem. :S Pénteken reggel viszont olyan 11-ig az ikrekkel voltam itthon, mivel az anyukának üzleti megbeszélésre kellett elmenni ahhoz az ügyfélhez, akivel most Koppenhágába ment. Reggel elkísértük a nagyfiút az ikrekkel (természetesen úgy, hogy ők babakocsiban voltak) a suliba, majd hazafelé jövet már lógott az eső lába, de szerencsére nem ragaszkodtak a fiúk, hogy menjünk el a közeli parkba, így maradtunk, ami jó döntésnek bizonyult, mivel körülbelül 10 perccel a hazaérkezésünk után el is kezdett esni az eső. Úgyhogy eljátszottunk itt, míg az anyuka meg nem jött, illetve ők egy kicsit tévéztek, én vasaltam közben, hogy a munka is haladjon. Majd miután hazaérkezett az anyuka, én elkezdtem takarítani, de természetesen nem végeztem délig, így a többit péntek délután fejeztem be. De ezzel nem volt semmi gond sem, még az anyuka is mondta, hogy majd délután fejezzem be. :)

Pénteken este pedig átmentem Judithoz, először használva a London Overground-ot Crouch Hill-ről. Brondesbury Parknál szálltam le, és onnan egy jó 20-25 perces sétát követően érkeztem meg Judithoz. Mivel már elég késő volt, mire odaértem, ekkor nem mentünk sehova, majd csak szombaton.  Ekkor North Finchley-be mentünk bowlingozni, mivel volt egy 50% OFF-os ajánlatunk, amit nem akartunk veszni hagyni. 5-en jöttünk össze, és egész jól ment a bowling. Az első játékot Judit nyerte, a másodikat én, úgyhogy családban maradt a győzelem. :P :D Utána a Chimichangába ültünk be, vagyis elé, mivel annyira jó idő volt, hogy kint ültünk le, és ott ettünk meg a kései ebédünket. Én egy jó kis csípős paellát ettem, és nagyon ízlett! :) Sajnos szombat este bébiszitteltem, úgyhogy nem sokkal az ebéd után - és egy Sainsburys-es kitérő után - indultam is haza.

Másnap reggel 9-12 között - mostmár egyedül - voltam a gyerekekkel, és mivel nagyon jó idő volt, nem volt kérdéses, hogy elmegyünk a közeli parkba egy órácskára. Egész jól elvoltak a fiúk (plusz még egy fiú, a nagyfiúval egyidős, akinek az anyukájának az apukája Hollandiában meghalt a héten, így hazautazott a hétvégére, így a kisfiú nálunk töltötte a hétvégét), a legvégén, mielőtt indultunk volna haza, mindkét kisfiú elkezdett hisztizni. A világosbarna hajú amiatt, mert egy kis víz ráborult, miközben ivott, a másik pedig azért, mert nem engedtem meg neki, hogy a rollerrel jöjjön haza. Így mindkettőnél eltört a mécses, és egész hazaúton bömböltek. Először az anyukájukat akarták, majd az apukájukat, majd amikor egyszercsak az apuka elszáguldott mellettünk biciklivel, akkor egy pillanatra abbahagyták, de utána ugyanúgy a szülőket akarták. Biztos örültek a felnőttek, hogy így hoztam haza őket. :P :D

Majd miután ledobtam a fiúkat, indultam is Hampstead-be, hogy találkozzak Judittal, ugyanis ezen a napon volt ott egy Summer Festival, sok bódéval a hampstead-i főúton. Ennek köszönhetően kerülőúton jött Judit busza, ami miatt eltelt több mint félóra, mire megtaláltuk egymást, úgyhogy nem volt a legjobb kedvünk, de a történtek ellenére - úgy érzem, és ő is úgy érzi - egyre erősebb a kapcsolatunk. :) Végigmentünk a bódék között, volt jó sok kajás, ékszeres, illetve egyéb, én vettem ott valami csirkés kaját salátával együtt, míg Judit Tescóból vett salátát, meg egyebeket. Aztán úgy döntöttünk, hogy elmegyünk Hampstead Heath-re, hogy élvezzük a napot. Ott meg is ebédeltünk, majd ismét felmentünk a Parliament Hill-re. Csak annyira volt jó idő, hogy a nap nem gyengén megfogott, szép "érett" :P (=piros) volt utána, illetve még hétfőn is. :D

Vasárnap este, mikor hazaértem, az anyuka összeírt egy listát a heti teendőkkel, mivel ő hétfőn délelőtt indult Koppenhágába, és egészen csütörtökig ott is lesz, majd csütörtök este érkezik vissza. Így megbeszéltük, hogyha bármi van, két szomszéd is készenlétben van, bármikor hívhatom őket, illetve minden fontos telefonszámot felírtak. Szóval ő elment Dániába hétfőn olyan 10 körül, az apuka pedig ma indult el a Közel-Keletre, szóval ma és holnap este, illetve csütörtökön egész nap szülők nélkül vagyunk. Ahogy már említettem az előző bejegyzésben, a spanyol ex-aupair-jük visszaérkezett tegnap este, így nem egyedül kell megbirkóznom a fiúkkal, ami azért nagyon nagy felelősség lett volna, főleg úgy, hogy még alig vagyok velük. Éppen ezért is akarták a szülők, hogy ketten legyünk itt, mert így csak könnyebb lesz. Még egész jól megúsztuk a mai estét, amikor már egyik szülő sem volt itthon sem vacsoránál, sem fürdetésnél, sem lefekvésnél. Az anyuka vacsoraidő körül szokott hívni minket telefonon, így legalább hallják a hangját minden nap legalább egyszer, ami fontos a gyerekek (és a szülők) számára. A fürdetésnél a sötétbarna hajú ikerfiú mondjuk úgy üvöltött, mintha vágóhídra vinnék (nagyon nem szereti a fürdést...), de azt a spanyol csaj csinálta, szóval nem sokat tapasztaltam meg ebből ma :P :D. A lefektetés is egész jól ment, a spanyol csaj kezdte a meseolvasást, majd én fejeztem be, az egyikük már majdnem el is aludt, a másik is nem sokkal utána, úgyhogy megvagyunk. Még élnek a fiúk. :P :D


Azóta pedig bébiszittelek, és ez lesz holnap este is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése