2013. július 31., szerda

Végre egy jó hét, ruhavadászat, The Internship

Nem lehetek túl büszke a júliusi teljesítményemre a blogon. Most néztem, hogy mindössze ez lesz az 5. bejegyzésem... -.- Ehhez inkább nem is fűznék hozzá semmit, inkább gyorsan beszámolok a múlt hétről.

El kell mondanom, hogy a múlt hét végre egy kicsit változatos volt, több szempontból is. Egyrészt a hostapuka kedden jött haza egy rövid üzleti útról, azonban csütörtökön délelőtt már indult is Görögországba, hogy kikapcsolódjon a barátaival, mielőtt az anyuka jövő hét csütörtökön a nagyfiúval elmenne 13 napra Ausztráliába. Szóval hétvégén nem volt apuka, így az anyuka úgy döntött, hogy nem megy egyik este sem sehova, inkább marad itthon, és az egész napi gyerekezés után pihen. Amit meg is tudok érteni, megmondom őszintén. Annyit kért, hogy szombaton kb. 1,5 órát segítsek be vacsiidőben, mert a nagyfiút elment felszedni egy playdate-ről, és az ikreket nem akarta magával cipelni pont vacsoraidőben. Így ekkor itt voltunk velük Judittal. Illetve még péntek délelőtt elment az edzőterembe, ami azt jelentette, hogy akkor nem is tudtam takarítani, mivel a fiúk itthon voltak, ami így aznap délutánra maradt, illetve ennek a péntek délelőtti edzőtermezésnek a másik eredménye az volt, hogy így nem kellettem vasárnap reggel sem. Csak ugyanúgy este egy kicsit. Így ez azt jelentette, hogy most mind pénteken, mind szombaton ott tudtam aludni Juditéknál, először a június 20-ai ideköltözésem óta...

És most térjünk át egy másik témára. ESKÜVŐ! Na persze nem én megyek feleséghez :P :D, hogy ilyen szépen fejezzem ki magamat. :D Ahogy már említettem egy párszor korábban, az unokanővérem augusztus 24-én férjhez megy Budapesten, majd utána egy Budakeszi melletti rendezvényházban lesz a lagzi. Természetesen nem lehet nem odaillő ruhában menni az esküvőre, így nem volt más választásunk, minthogy vegyünk magunknak ruhát. Én már egy ideje nézelődtem öltönyök után, és végül szerdán napközben, amikor tudtunk találkozni Judittal (mert a hostcsaládja szerdán elment valahova vidékre, és pénteken jöttek haza, így szerdán és csütörtökön napközben is tudtunk találkozni) az Oxford Street-en, meg is vettem. Nem árulom el a színét, illetve az (még nem megvett) ing színét sem, de nekem nagyon bejön ez az összeállítás. Annyit elmondok, hogy a River Island nevű boltból vettem. Legalább az én részem nagyjából letudva, már csak cipőt, egy övet és egy inget kell venni, de ezeket gyakorlatilag bármikor és bárhol meg tudom venni. A másik ok, amiért az Oxford Street-re akartam menni, az az volt, hogy mivel anyukám és apukám születésnapja is augusztusban van, így illene valamilyen ajándékot prezentálni nekik. Na meg ugye tesóm márciusi születésnapjáról nem is beszélve... Tudom-tudom-tudom, de jobb későn, mint soha. Nemigaz?! :D Eddig még nem vettem, mindössze csak egy ajándékot, de már szinte mindenkinek tudom, hogy mit szeretnék adni, úgyhogy legalább ennyivel beljebb vagyok. :)

Természetesen nemcsak nekem kerestünk alkalmi ruhát, hanem Juditnak is. Pénteken este Shepherds Bush-ban futottunk össze, és mire én odaértem, ő már körülnézett a Westfield Shopping Centre-ben, de nem igazán talált olyan ruhát, ami mind árban, mind stílusban tetszett volna neki. Úgyhogy ekkor ruhával nem lettünk gazdagabbak. De ha már ott voltunk, megnéztük a The Internship című vígjátékot, amiben Vince Vaughn és Owen Wilson a Google-höz kerülnek gyakornokokként, és azért dolgoznak, hogy a végén megkapják az állást. Egész jó kis film volt.

Szombaton a stratfordi Westfield-be mentünk el, ismét ruhavadászatra, és ekkor már legalább sikerrel, legalábbis félig sikerrel jártunk, ugyanis Judit talált egy ruhát, amit eredetileg csereruhának (vagyis az esküvő későbbi részében ebbe szándékozik átöltözni) szán, de ha nem talál addig érdemleges másik ruhát, akkor ez lesz rajta már az elejétől is kezdve. Marha jól áll neki ez a ruha, az biztos! :) :P

Szombat este egyébként, miután már nem volt szükség rám a családnak, elmentünk Muswell Hill-be, ahol a La Porchetta nevű étterembe ültünk be, ahova már régóta szerettünk volna elmenni, és úgy döntöttünk, hogy most jött el az ideje ennek. Nem bántuk meg. A nevéből ki lehet találni, hogy olasz étteremről van szó, ami egy egész étteremlánc, aminek vannak éttermei Finsbury Parkhoz közel is. Olasz bort ittunk, én pedig lasagnét (nagyon finomat), Judit pedig tortellonit evett. Igaz, ő nem halasat kért ,de valamiért olyat kapott (... -.-), de ezt leszámítva nagyon jó ez az étterem. Mindenkinek csak ajánlani tudom. :) Vasárnap ismét az Oxford Street-re vitt az utunk, de ismét csak nem jártunk sikerrel, így még mindig csak egy ruha van az esküvőre.
Egyébként múlt hét szerda óta eléggé változatos az idő. Míg addig legalább 25 fok, de inkább 30 fok és nagyon meleg volt, azóta - végre - eső is esik, így legalább van egy kis változatosság. Valahogyan jobban is tudok aludni, nem is tudom, miért. :P :D Egyszerűen jobban tudok aludni, hogyha hidegebb van, mintha forróság lenne éjszaka. Egyszerűen akkor nem megy. Úgyhogy mostanában ez is megoldódott, úgy tűnik.


Már csak 3,5 hét, és megyek haza! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése