2013. július 22., hétfő

Még élek... :P :D

Tudom-tudom, már ezer éve nem jelentkeztem, amiért bocsánatot kérek. Időm lett volna a blogra, de igazándiból kedvem nem volt, vagyis nem voltam a legjobban, a legjobb kedvemben, így az írások is elmaradtak. De most egy új hétre ébredtünk, így új energiával vetem bele magam a blogolásba!

Már nem emlékszem, hogy arról korábban írtam, de... Vagyis most már emlékszem, hogy néhány bejegyzéssel ezelőtt már írtam, hogy az anyuka mondta, hogy most már, amikor bébiszittelek, már átjöhet Judit, igaz, még nem aludhat itt. Miután először mondta ezt, azon a hétvégén mindketten szitteltünk szombaton, így kiesett ez a lehetőség, de elmúlt hétvégén (vagyis július 13-14-ei hétvégéről beszélek), szombaton este Judit is átjött. Előtte Camdenben futottunk össze Judittal, majd a Regents Parkban piknikeztünk koradélután. Élveztük a nagyon jó, nyári időt. Igaz, nem ettünk sokat, mert megbeszéltük Rékával és Lacival, hogy elmegyünk a Dollis Hill-ben újonnan megnyitott magyar étterembe. Ez az a magyar étterem, amely korábban Golders Green és Hendon között üzemelt, de onnan el kellett költöznie, és itt nyílt meg. Forróságban nincs is jobb egy meleg ebédnél! :D :P Én egy kistányér gulyáslevest, majd rozmaringos kacsalábot ettem. Nagyon finom volt, mondjuk az árak "szépek"... Na mindegy, nagyon jó volt már összefutni Rékáékkal, mert már nem is tudom mikor találkoztunk ezelőtt.

Még nem aludhat itt Judit, merthogy azt mondta az anyuka, hogy még "jobban meg akarják ismerni". Hááát, ez a nagy megismerés nem tudom, hogyan és mikor fog megvalósulni, ugyanis annak ellenére, hogy múlt héten és most hétvégén szombaton is átjött Judit, már 6.30-ra itthon voltunk, és a szülők 7.30-8 körül indultak el itthonról, így lett is volna idő és lehetőség is beszélgetni, de ebből szinte semmi sem lett. Az apukával nekem sincs még olyan nagy kapcsolatom, de az anyuka se beszélgetett nagyon Judittal egyik alkalommal sem, szóval nem tudom...

A gyerekekkel nagyon jól kijöttünk, első alkalommal ketten fürdettük a két kicsit, sírás nélkül!!! Ami azért nagy szó, mert a szülőkkel való fürdetés során legalább az egyik fiú mindig sír... Aztán fektetésnél a világosbarna hajú kisfiú (ő az anyásabb egyébként) Juditot kérte meg, hogy öltöztesse fel és olvasson neki. Szóval a gyerekekkel jól ment. Elsőre megvártuk a szülőket, hogy hazajöjjenek, majd utána hazakísértem Juditot. Olyan éjfél után néhány perccel hagytuk el a házat, de már nem nagyon jártak a buszok (amik nem éjszakaiak) Crouch End és Willesden Green között, így elég hektikus lett a hazaút. Elég legyen annyi, hogy én 3.30-ra értem vissza...

Másnap ismét a Regents Parkba mentünk ketten, mert ismét fantasztikus volt az idő, de az apuka telefonhívása olyan 4.30-5 között sikeresen lerombolta a hangulatot, merthogy mondta, hogy bébiszittelni kéne aznap este... Na mindegy, legalább a következő hétvége sokkal jobban telt el.

Hétközben kedden vagy szerdán (már nem igazán emlékszem, hogy melyik nap) elmentem Wood Green-be, ugyanis vasárnap Olgi és Luca közös szülinapi összejövetele volt, így illett vinni valami ajándékot. Végülis mindkettejüknek egy-egy képkeretet vettem (természetesen különbözőket), illetve ha már ott voltam a shopping city-ben, így körülnéztem öltönyügyben is, a Primarkban találtam is egy egész jót, majd meglátjuk, hogy végülis milyen lesz, amit veszek.

Kétszer is én fürdettem a héten a gyerekeket, mert vacsi után még egyik szülő sem volt otthon, de valahogyan velem eddig nagyon jól megy a fiú fürdése, bármiféle hiszti nélkül. Mondjuk pénteken pont szerencsém volt, mert miközben olvastam a fiúknak esti mesét, a világosbarna hajú már mondta, hogy éppen kakil (az éjszakára felvett pelenkába), így miután végeztem az olvasással, már kezdtem neki a pelenkacserének, de pont befutott az apuka, így mondta is, hogy "milyen szerencsés", hogy neki jutott a "fun job (vicces meló)" :D :P.

Most szombaton úgy döntöttünk Judittal, hogy a Portobello Road Marketre nézünk el, mert a közeljövőben kelleni fog néhány ajándék különböző alkalmakra, így jónak nézett ki ez a piac. Tényleg jó volt, mindent lehetett találni, de tényleg mindent, de végülis ajándékot még nem vettünk, mindössze 2 lapot vettünk, amik nagyon kreatívan voltak megoldva. Természetesen, ha már ott voltunk, vettünk ebédre is kaját, én házi készítésű hamburgert ettem, míg Judit ilyen halas-salátás wrap-et (összehajtható pitaszerű valami) evett. Mind a kettő megérte az árát.

Később Camdenen át jutottunk vissza Crouch Endre, mivel ismét szitteltem, és ismét átjött Judit. Most nem is nekem kellett fektetni a fiúkat, mert a szülők csak az után indultak, miután a fiúk már ágyban voltak. Aznap este Judit egy kicsit korábban indult haza, mint múlt héten, hogy még bőven haza tudjon érni minden komplikáció nélkül. Sikerült is neki, úgyhogy utána megnyugodtam. :)

Vasárnap délután Muswell Hillben volt tartva Olgi és Luca közös szülinapi összejövetele a Church Pub-ban, így úgy döntöttünk, mivel ismét kezdett jó idő lenni, hogy végül nem moziba megyünk előtte Judittal, hanem ismét Alexandra Parkba vettük az irányt. Ahhoz képest, hogy előtte való éjszaka volt a hosszú ideje legjobb alvásom, mivel ekkorra egy kicsit lehűlt a levegő, korábban pedig még éjszaka is olyan 20 fok körül volt, de ehhez képest is nagyon fáradtak voltunk, valószínűleg a meleg szívta ki az erőnket. Na mindegy, sikeresen, fél óra késéssel :P oda is értünk a buliba. Nagyon jó volt az ismerősökkel találkozni, voltunk kb. 10-12-en a pubban. Ettünk-ittunk, nagyon jó volt. :) Örültek az ajándékoknak is szerencsére. :)


Szép hetet nektek! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése