2013. augusztus 5., hétfő

Ajándékok, ruha, betegség

Eldöntöttem, hogy ma írok, mert nem akarom ismét sokáig húzni, mert ugyanaz lesz a sorsa néhány (avagy sok) történésnek, mint az előző bejegyzésekben is: kimaradnak. Ami kimarad, az így járt, de nem azért, mert néha ne lett volna fontos esemény, hanem mert az agyam cserben hagy :P :D.

És akkor ismét ugyanabba a problémába ütközök, mint ahogy az előző bekezdésben is firtattam. Hát valahogyan vissza kéne emlékezni az elmúlt héten történt eseményekre, de legalábbis a fontosabbakra. Itt jön be az, amiért mostanában nem igazán fűlik a fogam a blogíráshoz, hogy gondolkodok-gondolkodok, hogy mi történt 5-6-7-stb. nappal ezelőtt, így csak az idő megy el vele, főleg, ha még közben Facebook-on még "fel is tartanak". Természetesen ez nem feltartás, jó beszélgetni, csak a blog csúszik néhány órát, akár napot is. :P

Múlt hét hétfő óta a nagyfiúnak ugye már nincs suli (vagyis egészen pontosan már július 25-e óta), de nem itthon van egész nap, hanem ún. tábor van neki a suliban. Ilyen sporttábor, ahol ha jó az idő, akkor természetesen kint játszanak különböző játékokat, amennyiben viszont rosszra fordul az idő (értsd ezalatt eső, illetve bármilyen csapadék), akkor a tornaterembe húzódnak, és ott játszanak, illetve néznek is valami animációs filmet általában. Gyakorlatilag a sulibamenetel ideje is minimálisan változott meg ezzel, illetve a délutáni felszedés ideje is, mivel reggel 9 előtt nem nyit ki a suli, mivel mások nem mennek, csak azok, akik a táborba mennek, így felesleges előtte kinyitni, míg délután 3-kor már fel lehet szedni a fiú, míg normális suliidőben ez 3.15.

Múlt héten is elég változatos volt az idő, több reggelen is esőkabátban (vagy legalábbis vízálló dzsekiben) kellett vinni a fiúkat a nursery-be és suliba, mivel csepergett, vagy esett is az eső. Keddre egyébként eldöntöttem, hogy átmegyek Wood Green-be, és néhány dolgot megveszek az ajándékokhoz, amikorra megyek haza, illetve egyúttal néhány ajándékot is beszereztem. És nem is tudom mennyi idővel azután (de szerintem több, mint egy évvel azután), hogy anno még a north finchley-i Tiger nevű boltból vettem egy esernyőt, ami 2 (ismétlem, KETTŐ!!!) használat után elromlott, ismét rávettem magam, hogy beruházzak egy esernyőre. A SportsDirect-be is bementem többek között, és ebben a sportboltban egyből a mozgólépcsőnél vannak esernyők, amik elég jónak, masszívnak néztek ki. Egyet ki is nyitottam, hogy megnézzem, egyáltalán normálisan működik-e, vagy már a ki tudja milyen régóta ottállásban, de működött. És mivel mindössze 3 font volt, megvettem, mert az eső továbbra is hajthatatlanul esett...

Arra emlékszem még, hogy szerdán, miután elvittem reggel a fiúkat suliba és oviba, nem jöttem egyből haza, hanem mentem Crouch End központjába, vettem egy kenyeret itthonra, illetve két újabb ajándékkal is gazdagabban tértem haza. ;) De még mielőtt hazafelé vettem volna az irányt, elmentem a helyi könyvtárba, hogy nyomtassak, ugyanis még februárban vettünk egy-egy kupont Rékával, ami feljogosít két-két embert összesen 12 koktél elfogyasztására igen kedvező áron a Miabella nevű klubban. De akárhogyan próbálkoztam, nem akart bejönni a normális nyomtatós kép, így végülis dolgomvégezetlenül távoztam a könyvtárból. De "legalább" elb.sztam ott vagy félórát. :P

A többi hétközi napra már annyira nem is emlékszem, úgyhogy gyorsan ugrok is péntekre, amikorra megbeszéltük Rékával, hogy elmegyünk a klubba, és leisszuk már a kupont, ami augusztus végén lejárt volna, hogyha nem használjuk fel. Judit nem tudott jönni, mert szittelt pénteken, és más sem tudott jönni velem, így végülis csak hárman, Lacival kiegészülve mentünk a helyre. A Sohóban, a Greek Street-en található ez a klub, kb. néhány háznyira a Gay Hussar nevű magyar étteremtől! Nem is tudtam, hogy ez az étterem is ebben az utcában van, de mostmár legalább ezzel is tisztában vagyunk. :) Cselesek voltunk, mert először csak az egyik kupont használtuk fel odaérkezésünk után egyből (kb. 9.15 körül), majd miután mindegyik koktélt megkóstoltuk azokból, amit kikértünk, mentünk a következő körért. Ugyanis 10-ig fel kellett használni a kuponokat, így még néhány perccel előtte odaértünk. Hát, mit ne mondjak, a második kör ütős volt! Egy olyan csaj szolgált ki minket, aki még nem régóta dolgozhat a szakmában, mivel olyan ütős Long Island Ice Tea-koktélt kevert nekünk, hogy alig bírtunk belőle inni! :D Ugyanis míg általában vizezik, de legalábbis valamilyen nem alkoholtartalmú itallal hígítják, ebbe a három koktélba (mert a második körben 3 Long Island Ice Tea-t kértünk plusz még három másikat) konkrétan alig tett kólát a csajszi. Néztük is Lacival, amikor keverte, hogy csak a különböző piákat öntötte bele, majd a tetejére egy minimális kólát. Ott egyből meg is kóstoltuk, és hát nem volt gyenge! :D Jót beszélgettünk, kellenek az ilyen bandázások, hiányoznak is, megmondom őszintén! :/ Az éjszaka folyamán előbb Laci, majd én mentem ki a hely tőszomszédságában lévő boltba, hogy vegyünk valami rágcsálnivalót, mert anélkül nagyon hamar fejreálltunk volna. Hát mondjuk mire leküzdöttem valahogy az egyik Long Island Ice Tea-t, már elég jó állapotba kerültem, és olyan fél 1 körül úgy döntöttem, hogy ideje is hazaindulni. Még mielőtt buszra szálltam volna, vettem a jól megszokott helyen (a Tottenham Court Road elején) egy hotdogot, majd mentem Holbornba, hogy felszálljak az N91-es buszra. Az N91-es busz átmegy Crouch End-en, így tökéletes hazameneteli forma éjjel. Már persze, hogyha az ember nem alszik el a buszon, és nem ébred fel még az előző helyénél (Arnos Grove) is kintebb lévő buszmegállónál. Merthogy én mikor feleszméltem, akkor láttam, hogy pont elhagytuk Arnos Grove Station-t a busszal, és a következő buszmegálló eléggé távol van az állomástól, szóval ott leszálltam, és elindultam a másik oldalon lévő (de egy kicsit távolabb lévő) megállóhoz. Volt olyan "szerencsém", hogy pont nem értem el a buszt, mert én még a kereszteződéshez közelítettem, amikor láttam, hogy a busz elszáguldott a megálló mellett... Nagyszerű! -.- Úgyhogy ekkor az esőben (de legalább fedett buszmegállóban) várhattam mintegy 20-25 percet a következő buszra. Úgyhogy hajnal 2.40 körül "már" otthon is voltam.
Másnap Wood Green-ben találkoztam Judittal, és úgy döntöttünk, hogy mozizunk egyet, és végül a felhozatalból a Despicable Me 2-re esett a választásunk. Hát mit ne mondjak, régen nevettem ennyit filmen! :) Úgyhogy mindenképpen jó választás volt ez a film, mindenkinek csak ajánlani tudom. Szerintem még az első résznél is jobb volt! ;)

Este ismét szittelnem kellett... Annyi öröm volt az ürömben, hogy a magyar férfi vízilabda-válogatott aranyérmet szerzett a barcelonai vizes világbajnokságon, és a döntőt majdnem végig is izgultam szombaton este! :) Innen is gratulálok a fiúknak.

Vasárnap reggelre a sötétbarna hajú kisfiú beteg lett, fájt a hasa, talán még láza is lett, így végül is csak a másik kettőt vittem el a parkba, hogy addig hadd pihenjen otthon anyukájával. Majd miután egy kicsit jobban lett, délben a szokásos kávézóban találkoztam az anyukával, majd indultam is tovább. Gyorsan hazaugrottam pokrócért, majd indultam Camden Town-ba, ugyanis ismét a Regents Parkba mentünk Judittal, ugyanis az volt a tervünk, hogy megnézzük a rózsakertet. De előtte természetesen piknikeztünk egyet. Elég jó idő volt, nem esett az eső, de nem volt bikavadító forróság sem, úgyhogy tudtuk élvezni  az időt. A rózsakert nem hozta a legjobb formáját. Vélhetően a nagyon meleg júliusnak köszönhetően már elég sok rózsa elvirágzott, így nem túl sokat találtam, ami valóban szép volt. Úgyhogy így nem is töltöttünk túl sok időt a kertben.

Mivel még mindkettőnknek hiányzik néhány ajándék a listáról az otthoniaknak, ezért elnéztünk Camden-be is. És mit ad isten?! Judit vett magának egy ruhát az esküvőre!!! Ez a durva, hogy amikor ruhát mentünk keresni, richtig, hogy nem találtunk megfelelőt, most pedig több is volt, ami tetszett neki, de aztán valahogyan (talán az én hatásomra :P) az egyik mellett döntött. Nagyon jól áll neki, az biztos! Aztán utána még én is találtam egy ajándékot, ami igazából több is, ezért is vettem meg végül. :) Elég jól állok amúgy ajándékügyileg, főleg úgy, hogy most tuti, hogy mindennek simán bele kell férnie a bőröndjeimbe, mivel mindössze 1 hétre megyek haza, így jóval kevesebb (és amúgy is nyári) ruhát kell hazavinnem, szóval... :)

Mára sem javult túl sokat a kisfiú állapota, igaz, reggel még elvitte őket oviba az anyjuk, de napközben korábban értük kellett mennie, mert szóltak neki, hogy nincs jól a fiú. Azóta is van, hogy hőemelkedése van, illetve a hasa elvileg továbbra is fáj, így elképzelhető, hogy holnap egy kicsit nekem is vele kell lennem...


Szép hetet mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése