2013. augusztus 19., hétfő

Már csak 3,5 nap

Már csak 4-et alszok (vagyis még nem biztos, hogy csütörtökön alszok, mert korán kell indulnom pénteken, de most még úgy néz ki, hogy fogok), és utána megyek haza egy hétre. El se hiszem, hogy "már" itt tartunk. Augusztus vége itt van mindjárt.

Most hétvégén semmi extrát nem csináltam. Judit szombat reggel hazament, én még péntek délután átmentem hozzá, aztán szombat reggel, vagyis inkább hajnalban kikísértem Golders Green-be, a buszhoz. Rendben hazaérkezett. :) Kb. délig aludtam, utána pedig úgy döntöttem, hogy elsétálok Wood Green-be, mert még néhány dolgot be kellett szereznem az utolsó ajándékokhoz, és jelentem, sikerrel jártam. Mondjuk az eső is esett, de nem tántorított el, hogy elinduljak, sőt, még a nap végére eléggé le is hűlt a levegő. Este szitteltem, de nem volt vészes. Vasárnap reggel is kellettem egy kicsit, tényleg nem sokat, utána pedig itthon tunyultam, nem igazán akartam sehova menni, hogy ne költsem feleslegesen a pénzem. Este azért megnéztem a Juventus-Lazio Olasz Szuperkupa-meccset (végre Juve-meccs!!! :) ) a laptopon stream-elve, és sikerrel zárult a meccs. :)

Ma a szokásos takarítós nap volt, vacsira pedig Shepherd's Pie-t csináltam, ami eléggé bejött mindkét fiúnak, és az apukának is. :) Egyébként természetesen már napra lebontva megvan, hogy mit fogok csinálni, holnap eléggé be vagyok táblázva, de nem bánom, erre vártam már régóta, hogy menjek haza. :)

Igazándiból már nagyon-nagyon várom, hogy menjek haza, és ezzel a legnagyobb bajom, vagyis nem is bajom, hanem félelmem, hogy csalódás lesz. Nagyon magasak az elvárásaim, hogy mind az esküvő, mind a többi része a nyaralásomnak jó legyen, de ahogy ez a nyár alakult eddig, tuti, hogy nem fog összejönni ennek a fele sem. Kezdve az időjárással. Igaz, hogy itt, Angliában júliusban eléggé jó idő volt (legalább 25°C végig), de akkor végig dolgozni kellett, így nem lehetett kikapcsolni magamat néhány napra, hogy csak élvezzem az időt és a társaságot. Nagyon szeretném, hogy ez összejöjjön otthon, de ahogy most kinéz az időjárás-előrejelzés, minden lesz, csak napos, meleg idő nem. :/ Úgyhogy inkább már nem is fogom nézni az előrejelzéseket (bár ezt úgysem fogom tudni megállni, hogy ne csekkoljam folyamatosan... :P), nehogy még jobban felidegesítsem magamat. Nagyon hiányzik a tavalyi nyár! :/ De azért Carpe Diem! Megpróbálom így megélni ezt a néhány napot. :)


Egyébként szerda reggel már itthon lesz a nagyfiú és az anyuka, úgyhogy eljött ez az idő is. Majd még jelentkezem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése