2013. augusztus 12., hétfő

Friday Night Fever

Avagy péntek esti láz. Sajnos nem a jó értelemben vett láz, vagyis izgatottság, hanem bizony kőkemény láz... -.-

Ahogy az előző bejegyzésben már megemlítettem, sikerült lebetegednem pont azután, hogy az anyuka és a nagyfiú elmentek. Elkaptam ugyanazt, ami a két kisfiún már átment, és most én voltam soron. Péntek napközben még viszonylag tűrhető állapotban voltam, bár akkor sem voltam jól, igaz, próbáltam aludni, pihenni, amennyit csak tudtam, de már akkor sem nagyon ment, de estére még rosszabbul lettem.

Már kb. csak az a gondolat vitt előre este, hogy mindjárt odaérek Judithoz, amúgy nem sok értelme volt elindulnom, mert úgy kóvályogtam az utcán és a házban is, mint gólyafos a levegőben. :P Péntek este nem is kellett sok, be is aludtam, igaz előtte még bevettem egy gyógyszert. Aztán éjszaka sehogy sem ment az alvás, forgolódtam jobbra-balra, és olyan 3.40 magasságában fel is ébredtem, de annyi erőm sem volt, hogy felüljek az ágyban. :S Még szerencse, hogy Juditnál voltam, mert így ő tudott engem ápolni, cserélte a hidegvizes borogatást legalább egy órán át, illetve adott gyógyszert is, mert konkrétan tűzforró volt az egész testem! :S :( Kb. 1-1,5 óra szenvedés és ápolgatás után sikerült valahogyan elaludnom, de ekkor sem aludtam túl sokat, mert 9 után már fel is ébredtem.


Mondjuk szerencsére ekkor egy fokkal már jobb volt a helyzet, mert nem voltam tűzforró, csak meleg, tehát lázam még mindig volt... Ennek köszönhetően a szombati napunk mehetett is a kukába, egész nap (egészen estig, amíg jönnöm kellett bébiszittelni) ágyban voltam, még vissza is aludtam egyszer. Szombat este is már elég hamar elaludtam, és végre tudtam normálisan pihenni éjszaka, így vasárnap reggel újult erővel ébredtem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése