2013. augusztus 9., péntek

Elmentek, erre lebetegedtem...

Tegnap este 7.15-kor elhagyta a házat az anyuka és a nagyfiú, és elindultak Ausztráliába. Ottani idő szerint szombat reggel 6-7 körül érkeznek meg, ami itteni idő szerint kb. ma este valamikor.

Igazándiból már vártam, hogy elmenjenek, hogy úgymond egy kicsit lazábbak legyenek a mindennapjaim, de őszintén szólva már azt is várom, hogy visszajöjjenek (pedig még oda sem értek :P), mivel az azt jelenti, hogy azután egy nappal már én is húzok haza!

Egyébként nem vagyok jól. Ahogy írtam már egy korábbi bejegyzésben, először az egyik fiú, majd a másik fiú is beteg lett (egymástól kapták el), és ahogyan a nagykönyvben meg van írva, ki kapja el utánuk?! Na ki?! Természetesen én! :P :D És természetesen pont hétvégére, amikor végre találkozhatok Judittal, de egy kis láz nem akadályozhat meg abban, hogy menjek ma este hozzá! (De egyúttal már előre elnézést is kérek tőle, hogyha elkapná tőlem... :S)


Most ez csak ilyen rövid bejelentkezés volt, szép hétvégét mindenkinek! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése