2013. november 15., péntek

Az életével játszó macska és péntek délelőtt a fiúkkal

Meglepő lehet, hogy pénteken írok a blogra, de hát néha meg kell törni a megszokott rendet és mivel most erőm és kedvem sincs mást csinálni, ezért írok. :P

Csak néhány gondolt az elmúlt napokról. Már 1-2 hete elkezdtem gondolkozni a karácsonyról, vagyis még pontosabban arról, hogy kinek mit is kellene vennem karácsonyra, és múlt hét vége felé meg is rendeltem 3 ajándékot. Ebből az egyikre most hét csütörtök-pénteket írtak, hogy várható (ez ebay-ről volt), egy másikra (ami amazonról jött), keddet, míg a harmadikra (amit groupon-ról), már nem is tudom pontosan, hogy hány munkanapot írtak. Kedden semmi, csak írtak az amazontól egy emailt, hogy "Unexpected delay" (váratlan késés) miatt szerdán érkezik. Na, szerdán jött is csomag, azonban nem ez, aminek már kedden meg kellett volna érkeznie, hanem az ebay-es, ami így 1-2 nappal hamarabb is megjött. :) Legalább egy ki lett pipálva. :P Tudtam, hogy legalább az egyik a maradék kettő közül csütörtökön fog megjönni, amit akkor nem fogok tudni átvenni, mivel nem voltam napközben itthon délután 1-ig, és hát így is lett. :D Szóval majd mehetek a Hornsey vonatállomással szemben lévő postára, hogy átvegyem a csomagot. Legalább gyaloglok egy kicsit. Na, de nem csak egy csomagot kell majd átvennem, mivel ma, miután hazaértem a fiúkkal a délelőtti kiruccanásunkból, ismét várt egy piros papír, hogy nem tudták kézbesíteni a csomagot, és amit ismét csak a Hornsey-i postán tudok majd átvenni. Úgyhogy kedden majd elnézek arra.

Most a héten elkezdtem Microsoft Word-be (vagyis szövegszerkesztőbe) kimásolni a TEFL-es kurzus anyagát az elejétől kezdve. Mivel már eléggé a vége felé járok, és még maradt kb. 15 napom a befejezésére (utolsó modul egynegyedénél járok, tehát akár egy nap alatt is be tudnám fejezni), így, hogy ha már anno fizettem érte, legalább majd a későbbiekben is meglegyenek az anyagok, minden releváns linkkel együtt, másolom szövegszerkesztőbe szépen sorjában. :) Okos, nemde? :P Úgyhogy a héten kb. csak szerdán csináltam valóban a kurzust, amikor haladtam is az új anyaggal, de akkor befejeztem a 9-es modult és elkezdtem az utolsót, ahogy már említettem is néhány mondattal feljebb.

Ahogy már írtam, csütörtökön nem voltam itthon, mivel egy boltba mentem karácsonyi ajándékhoz venni néhány dolgot. Itt most nem fogom részletezni, hogy hova mentem és mit vettem, mert akkor elveszne a meglepetés varázsa, és akkor igazából a lényeg veszne el szerintem. Annyit azért elmondok, hogy egy dolog kivételével mindent megvettem, amit akartam, de az az egy még várhat egy kicsit, majd még Wood Green-Turnpike Lane vonalon is szétnézek jövő héten vagy az azt követőn, majdnem teljesen biztos vagyok abban, hogy fogok jót találni. :)

Tegnap délután a macskával ismét volt egy kis összetűzésem. Az életével játszik, de komolyan! Eddig tudta a rendet, hogy az én szobám számára tiltott terület, és még akkor sem ment be, amikor nyitva hagytam az ajtóm. Erre tegnap (illetve korábban még vagy 2 alkalommal) felmegyek a szobámban, ő meg ott trónol az ágyamon. Na mondom, azért álljon már meg a menet! Szépen kitessékeltem, de tényleg szépen, nem kell semmi durvát elképzelni. :P :D


Na, és akkor elérkeztünk a ma délelőtthöz. Most az anyuka kivételesen dolgozott pénteken délelőtt (soha nem szokott egyébként), így rám várt a feladat, hogy az ikrekkel legyek (és így ne takarítsak pénteken délelőtt). Elég jó délelőttön vagyunk túl, azt kell, hogy mondjam, ugyanis sem sírás, sem hiszti nem volt! :) Először egy kicsit itthon játszottunk, majd elmentünk a közeli parkba (ahova vasárnaponként is szoktunk menni, hogyha jó az idő) egy órára, aztán a helyi könyvtárban résztvettünk egy Captain Fantastic műsoron, amit egy csávó csinált, egész jó volt, bár előbb az egyik, majd a végén a másik fiú már nem annyira élvezte. :P :D Aztán pedig mentünk a kávézóba, ahova általában le szoktam őket dobni vasárnaponként, hogy megebédeljünk. Mivel kaja közben annyira nem tudnak a fenekükön maradni, ezért itt is elég sokszor kellett mondanom neki, hogy ne táncoljanak jobbra-balra, meg hogy amikor esznek, legalább akkor üljenek le, de még ez sem volt annyira vészes. :) Sikeresen túléltük a délelőttöt, bár a fiúk már 11 körül mondták, hogy fáradtak, úgyhogy elég hamar el is aludtak délután. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése