2013. november 11., hétfő

Jegyek

Mondjuk ki, amilyen szar volt (bár még nincs vége, de alapjáraton az volt) a 2013-as év, annyira jónak ígérkezik a 2014-es! Hogy miről is van szó?! Hát rögtön rátérek már! :P

November elején (vagy október végén?! már nem emlékszem pontosan) nyílt meg a Presale időszak a januári NBA-s jegyekre, és mivel már tavaly eldöntöttem, hogy én bizony a következő alkalommal is jelen leszek az eseményen, ezért már alig vártam, hogy lehessen jegyet venni! Egy hétköznap írt Judit, hogy megnyílt a jegyárusítás, de még csak az előzetes, csak azoknak, akik O2-sak, és mivel ő az, ezért Priority-vel lehetőségünk nyílt jegyvásárlásra 1 nappal a tényleges eladás megnyitása előtt! Milyen jó már, igaz?! :P ;) Először 2 jegyet néztünk, de mivel mindig egy bizonyos jegyet dobott ki és nem tudtunk választani az esetleges megjelenő üres helyek közül, ezért azt nem fogadtuk el. Aztán mondta Judit, hogy őt annyira nem is igazán hozza lázba az NBA, mint engem, ezért nézzek nyugodtan csak egy jegyet, hátha jobb helyre szólna, mint a 2, amit folyamatosan kidobott. Így hát végül egy jegyre kerestem. És találtam is elég jó helyre szólót! A palánk mögötti 7. sor szélénél fogok ülni, mondhatni elég jó helyen! 75 font volt maga a jegy, amire még 9.75 font egyéb költség ráment, és így végül 84.75 fontot fizettem, de már előre érzem, hogy megérte! Január 16-án, csütörtökön, a north greenwich-i O2 Arénában lesz az Atlanta Hawks-Brooklyn Nets meccs, amire megyek!!! :)

Szóval január már jó lesz. De vajon mi a helyzet februárral?! Február 21, péntek, Earls Court, Avicii!!! Mondjuk azt jól elb.sztuk, hogy nem Presale-ben vettük meg a jegyeket (mert vártunk, hátha másfajta jegyeket is kidobnak, nem csak állóhelyre szólót), így végül drágábban vettük meg, mivel a tényleges jegyvásárlás megnyitásakor már nem is volt jegy a rendes áron. De a lényeg, hogy megyünk Avicii-koncertre!!! Hú, de jó lesz! :) És akkor a jövőhét vasárnapi Nickelback-ről még nem is beszéltem...


Szóval úgy néz ki, hogy egy k.rva jó év után (2012) egy rosszabb következik, majd remélhetőleg 2014 ismét jó lesz. Remélhetőleg nyáron lesz egy nagy durranás... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése