2012. szeptember 13., csütörtök

Betegség, füldugulás, költözés



Itt vagyok, nem vesztem el, és mostmár vagyok olyan kedvemben is, hogy írjak :P. Most nézem, hogy eléggé el vagyok maradva az események taglalásával, úgyhogy gyorsan bele is fogok. Múlt hét szerdán nem mentem sehova a fiúkkal, mert előbb a kicsivel, majd a középsővel volt egy vitám, és mondtam, hogy én így inkább nem mozdulok ki velük!

Este taliztam Judittal is, majd másnap elkezdődött már végre a suli a kicsiknek. Ez volt a nap egyetlen pozitívuma, ugyanis ébredés után rosszul éreztem magam, visszaestem a megfázásban. Sőt! Ha ez még nem lenne elég, a bal fülem ismét bedugult, így arra alig hallottam valamit. Hát mondhatom, nagyszerű... -.- Még aznap keresgettem az interneten, hogy hogyan is lehetne megszabadulni a füldugulástól, és több helyen is olvastam, hogy az olíva olaj jó lehet neki, hogyha csepegtetünk reggel és este egy kicsit a fülbe. Úgyhogy pénteken vettem is a Boots-ból, aztán elkezdtem kezelni magam.

A hétvégét ismét Judittal töltöttem, szombaton elmentünk a London Zoo-ba. Mivel a hostanyukám tagja a London Zoo-nak, ezért minden évben kap 10 féláras kupont, amiket jelen esetben szeptember 30-áig lehet felhasználni, és mivel nagyon szép időnk volt szombaton, nem is volt kérdés, hogy felhasználunk egyet-egyet.
Ugye én még áprilisban Balázzsal és Janival voltam a London Zoo-ban, de akkor időhiány miatt nem tudtunk mindent megnézni, úgyhogy most az volt a cél, hogy tényleg mindent nézzünk meg. Egyébként egy kicsit javult az állapotom, a fülemé nem, úgyhogy ezért is mentem, amúgy kénytelen lettem volna az ágyat nyomni. Végig is jártuk az állatkertet, és szomorúan konstatáltuk, hogy sem elefánt, sem medve, sem teve nem volt a London Zoo-ban. Mint utóbb megtudtam hostanyámtól, ezek az állatok Whipsnade-be lettek kitelepítve. Whipsnade is egy állatkert, és ide is ugyanúgy be tudunk menni féláron, mivel oda is érvényesek ezek a kuponok. De ezt leszámítva jól szórakoztunk.
Hazafelé beugrottunk Tufnell Parkban elhasználni az egyik kupont, amit még májusban vettem, így volt egy ingyen vacsink. Pizza, mellé bor, persze megint sikerült egy jó szárazat választanom -.- :P. Ez az én formám. A pizza nagyon jó volt és nagy, és az ára is nagyon jó volt véleményünk szerint, mert olyan 6.50 font körül volt. A hely egyébként a Stringray Café volt Tufnell Park metróállomás közelében. Utána hazajöttünk.

Másnap lustálkodtunk a Forma 1-ig, de azért előtte még gyorsan elmentünk North Finchleybe a McDonald’s-ba kajáért. Majd megnéztem a futamot, közben Judit készülődött, majd gyorsan én is, aztán mentünk a központba. Ekkor volt ugyanis a Thames Festival. Már tavaly is kimentem erre. Ahogy a neve is tükrözi, a Temze partján zajlottak az események, ismét egy csomó stand volt, illetve a London Eye melletti park rész is végre megnyitott, itt különböző kisebb vidámparkos játékok voltak. Annyira nem jött át a hangulat most nekünk, rengetegen is voltak, úgyhogy egy kis bóklászás után indultunk is visszafelé.

Meséltem még anno azt hiszem, hogy előbb-utóbb eladásra fog kerülni a ház, ahol élünk. Csak béreljük, úgyhogy új lakást/házat kell majd az anyukának keresnie, és a héten a tulaj hozott ide munkásokat, kertészt, hogy szépítsék meg a házat, merthogy PÉNTEKEN jönnek majd képeket és videót csinálni a házról. Logikusan belegondolva, ezt akkor szokták, amikor már üres a ház, nem amikor még valakik laknak benne, mert így természetes, hogy mindenhol vannak cuccok, még úgy is, hogy nagyjából elpakoltunk most gyorsan Renivel, ugyanis mint kiderült már MA, CSÜTÖRTÖKÖN jöttek volna felmérni a házat. És mivel úgy készültünk, hogy csak holnap jönnek, így természetesen nem is volt rend. Nagyjából rendet vágtunk, de amúgy meg kit érdekel, mivel itt lakunk, természetes, hogy mindenhol vannak cuccok. És akkor még a tulajnak a hülye lánya mondja, hogy „túl sok a cucc”, és ezért nem tudtak videót és képeket készíteni. Gondolkozni kéne egy kicsit, nem? :P Akkor mondják meg, hogy ekkor vagy ekkor kell kiköltözni, és utána azt csinálnak az üres házzal, amit akarnak. Ja, még azt is mondta a tulaj lánya, hogy jövő hét szombaton meg jópár érdeklődő fog jönni, hogy megnézzék a házat... Erről még az anyukának nem szóltak, biztos kurvára örülni fog neki. Hát mit ne mondjak, én is marhára „örülök”, hogy idegenek járnak majd körbe a házba, amikor valszeg nem leszek itthon, mert nem akarok itthon lenni, mert minek... Érdekes egy menet lesz...

A fülemre visszatérve. Néha úgy érzem, hogy javul/javult, de utána ismét annyira keveset hallok, mint előtte, úgyhogy tegnap átváltottam fülcseppre, hátha ez már valóban fog segíteni! Igazándiból egyáltalán nem fáj a fülem, csak be van dugulva, ez az érdekes. Tehát nem érzek semmit, csak kellemetlen, hogy amikor valaki a bal oldalam felől beszél hozzám, alig vagy egyáltalán nem hallom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése