2012. szeptember 25., kedd

Egy eseménydús nap


Egy igen eseménydús napon vagyok túl, mondhatni. Elöljáróban annyit, hogy voltam bankban, cipésznél, boltban, lefoglaltam a repjegyemet karácsonyra, veszekedtem egy jó nagyot a kicsivel suli után a benzinkútnál, úszásra vittem később, majd Juve-meccset néztem.


Jelentem, hogy már zsinórban harmadik napja késtünk el a suliból :D :P. Remélem azért holnap sikerül már végre időben odaérni! Reggel egyébként semmi extra nem volt, csak mindenki be volt lassulva egy kicsit, így én is, ezért is indultunk el itthonról egy kicsit később a szokásosnál. Ekkor még nem esett az eső.

A délelőtt folyamán elmentem a Barclays-ba, mivel használom a Barclays Pingit nevű alkalmazást a telefonomon, amin keresztül mindössze egy telefonszám megadásával lehet pénzt küldeni embereknek. Nagyon hasznos, mivel sokszor előfordult, hogy valamire kellett a pénz, és így az anyuka egyből tudja utalni, én meg két gombnyomással már ki is utaltam a számlámra. És mivel már elég sokszor használtuk az alkalmazást, így közel voltam a limithez, ezért kellett bemennem a bankba, hogy megerősítsem a szolgáltatást, és így levegyék a limitet. Megtörtént, így mostmár korlátlanul lehet rajta pénzt küldeni és fogadni.

Ezután egyből mentem is a cipészhez, mert tegnap az anyuka mondta, hogyha arra járok, nézzek már be, és hozzam el a cipőjét (vagy csizmáját). Hát ez nem igazán sikerült, mert már elég régi lehetett a jegy, ugyanis a cipész nem is találta a „frissebb” termékek között, így valószínűleg egy hátsó dobozban van/volt, azonban mivel én nem tudtam, hogy hogyan néz ki, így nem tudtam elhozni. Majd az anyukának kell bemennie érte valamikor.

Egyébiránt még a bankban jött az sms, hogy átutalt egy összeget az anyuka, így miután hazaértem, le is foglaltam a karácsonyi repülőjegyeket haza! Amit érdemes lesz megjegyezni: december 19-én délután megyek haza, és január 4-én koraeste jövök vissza. A repterek Heathrow és Ferihegy lesznek, azaz ebből kitalálható, hogy British Airways-zel fogok utazni ismét, mint ahogy tavaly karácsony körül is tettem. Azért választottam ezt, mivel ezzel nem kell feleslegesen egy csomót össze-vissza utaznom, mivel Arnos Grove-nál (8 perc busszal) felszállok a metróra, és azzal végigmegyek Heathrow-ig, míg bármelyik másik légitársasághoz és reptérhez legalább 2-szer kellett volna átszállnom, illetve az utazási időpontok sem voltak megfelelőek. És nem is volt a legdrágább a hazaút. Jó lesz. Érzem, idén semmi sem fog történni a hazaút körül! Fingers crossed!

Még mielőtt mentem a fiúkért a suliba délután, vettem egy hosszú, forró fürdőt, majd megnéztem a How I met your mother 8. évadjának első részét, ami tegnap ment le az USÁ-ban. Aztán mentem a fiúkért. Volt olyan szerencsém, hogy pont akkor szakadt az eső, de tényleg szakadt, amikor a buszmegállóban vártam a második buszra :D. Hát mi a marha nagy szerencse, hogyha nem ez?! ;)

A suli után a benzinkútnál pedig megesett az a marha nagy kiborulás és hiszti a kicsi fiú részéről. 80 penny-t kapnak fejenként, hogyha a benzinkútra megyünk, de ő mindig valami innivalót akar, ami 1 fonttól kezdődik. Mondom oké, 1 fontig elmehet. Erre persze, hogy nem kell neki olyan, ami 1 fontból kijön. Mondom, akkor nem vehet innivalót, vegyen valami édességet. De neki innivaló kell. Hát akkor válassz valami 1 font alattit. De neki ez kell. Hát mondom nem. Aztán folytatta tovább. 2 perc után meguntam, és mondtam, hogy oké, vegye meg 1.30-ért azt az italt. Erre, mintha leblokkolt volna, elkezdte mondani, hogy de az előbb azt mondtam, hogy nem veheti meg azt, meg hogy csak 1 fontja van, és ezt hajtogatta folyamatosan. Mondom oké, ha nem bírod megérteni, hogy megveheted ezt 1.30-ért, akkor nem veszek neked semmit. Na, gondolom nem kell mondanom, hogy ettől még jobban kiborult :P, és nagyon durván elkezdett kiabálni, hisztizni, visszadumálni. Gondolom mindenki minket nézett, jó kínos volt, az biztos. Úgyhogy ilyen állapotban én nem mentem fel velük buszra, elkezdtünk gyalogolni hazafelé a sulitól, de csak folytatta. A séta is k.rva jó volt -.- Szerencsére pont jött a 382-es busz, arra felszálltunk, legalább útközben egy kicsit lenyugodhatott. Na persze azért itthon is volt kirohanása utána, fel is kellett cipelnem az emeletre, hogy lenyugodjon magában, mert a másik két fiút idegesítette. De végül valahogyan csak lenyugodott...

Úszásra végülis csak a kicsit vittem, mert a középső nem akart jönni. Igazándiból semmi extra nem volt, találkoztam Olgival, aki szintén ekkor hozza a fiút, akire vigyáz, úszásra. Majd az anyuka felszedett minket az uszodából, útközben fish&chips-et vettünk vacsira. Később még Juve-meccset néztem (0-0 lett), illetve közben Facebook ment, és már itt is vagyok a jelenben :D :P.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése