2012. szeptember 17., hétfő

Egy pár jó hír :D


Kezdem először egy jó hírrel. J Ugye múlt hét szerda óta használom a fülcseppet, amit a Boots-ból vettem (reklám helye :P :D), és úgy tűnik, van hatása. Szombat estére, de inkább vasárnapra, majd mára is érezhetően javult a hallásom, mivel jelentősen többet hallok a bal oldalam felől érkező hangokból. Halleluja!!! Úgyhogy folytatom a csepp használatát. Amúgy több, mint valószínű, hogy a megfázás és a füldugulás szoros kapcsolatban áll(t) egymással, ugyanis a megfázás is szinte már teljesen elmúlt, és a füldugulás is ezzel egyidőben kezdett el javulni.

Folytatom egy másik jó hírrel :D, csak hogy ne szakadjon meg a sor. Szombat délelőtt, kb 10-11 óra között nagyban fennvagyok Facebook-on, és látom a Londonfalva kiírását, hogy lehet tippelni az aznap délutáni Queens Park Rangers-Chelsea Premier League-meccsre. Mondom, egy próbát megér. Átfutottam az előttem tippelők tippjeit, és direkt olyat tippeltem, amit senki sem, 0-0-át. És kitaláljátok, hogy mennyi lett a meccs végeredménye?! Igen, 0-0 :D És vajon a nyeremény mi? Természetesen 2 db jegy a Dumaszínház szeptember 27-i előadására Kőhalmi Zoltán és a Szomszédnéni Produkciós Iroda vendégszereplésével. Mondjuk ez egy csütörtöki nap (érthetetlen okokból van csütörtökön...), és még nem beszéltem erről az anyukával, de megoldjuk, véleményem szerint. ;)

Folytatom még egy jó dologgal :D. A hétvége jól telt, szombat délután találkoztam Judittal, aztán mentünk bulizni, de előtte még iszogattunk az egyik parkban. A Sohóban lévő O’Neills-be mentünk, ott találkoztunk Barbival, Dórival és Cristinával. Mit ne mondjak, már több, mint 1,5 hónapja nem buliztam Londonban!!! Úgyhogy most már tényleg ideje volt. A hallásom is elég jól működött már akkor is, úgyhogy nem volt gond. Vasárnap itthon lustálkodtunk, filmeztünk, szenvedtünk :S :P, majd este elmentünk Camdenbe, ahol a piacon megvacsiztunk, eztán hazafelé vettük az irányt.

És csak hogy keretes legyen a történet, vagyis eddig is jó dolgokról volt szó, úgyhogy mindegy :D, egy jó, nem is jó, inkább fantasztikus dologgal zárom le soraimat mára. Még nem említettem, de már egy ideje tudom, hogy szeptember 19-én, azaz most szerdán a Juventus számára is megkezdődik a Bajnokok Ligája, amiben az első ellenfél a Chelsea lesz. A londoni Chelsea. Így nem is volt kérdéses, hogy én ott leszek a meccsen!!! Mondjuk a jegy egy kicsit borsos volt, de ennyit mindenképpen megér, hogy ismét élőben láthassam a kedvenc csapatomat, méghozzá a vendégszektorból! Már alig várom!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése