2012. október 19., péntek

Hiszti, filmek, elmúló betegség, magyar kaják :)


Mostanában a lustaság van úrrá rajtam, ezért is csappant meg a bejegyzéseim száma. Hát evvan. Mondjam azt, hogy hátha jobb lesz? Akkor mondom, hátha több bejegyzés lesz, nem egy-egy hosszabb :P J.

A múlt heti összegzésből kifelejtettem, hogy csütörtökön kétszer, valamint hétfőn egyszer voltak ellenőrök a buszokon. A vicces az egészben, hogy pénteken ugyanazon a buszon voltak, egyszer oda, amikor mentem a fiúkért, majd amikor jöttünk vissza a suliból :D. Hétfőn pedig ismét csak a suliból hazafelé délután. Egyébiránt nagyon könnyű őket kiszúrni, mert egyencipő, egyenkabát, persze semmi írás ezeken, de azért feltűnőek, na!

Elég vegyes a hét eddig, mert a fiúk inkább rosszak, mint jók, és mikor melyiknek van szar kedve -.-. És persze ki az „élvezője” ezeknek a pillanatoknak?! Igen, kitaláltátok, én :P. Szerdán valami durván elkéstünk a suliból, mert eleve később indultunk itthonról, aztán pont úgy jött 20 percenként a 263-as, hogy nagyon késő volt már nekünk. De hát mit tudunk csinálni... Aztán ma reggel -.- Még tegnap reggel küldött egy sms-t az anyuka, vagyis inkább továbbított, hogy ma Non-School Uniform Day van a suliban, azaz nem kötelező egyenruhában menni, ezért viszont 1 fontot be kell fizetni. Elfelejtettem, hogy ilyen nap van, így egyenruhában indultunk el itthonról. Aztán a második buszra várva találkoztunk más gyerekekkel is, akik viszont nem egyenruhában voltak. Na, és ekkor a kicsi fiú kiakadt, hogy hát ő hazamegy átöltözni. A buszon is végig hisztizett, próbált lökdösni, de leteremtettem. De ez még semmiség volt. Leszálltunk a buszról, odaadtam neki a lunchbox-át, majd sétáltunk a suli felé. A középső elvolt, nem is érdekelte, hogy egyenruhában van, csak a kicsi kerített ennek ekkora feneket. De még milyet! Odaértünk a suli kapujához, és ekkor kicsapta a balhét! Végülis „szerencsére” nem sokan voltak szem- és fültanúi a nagyon durva hisztijének, csak azok, akik a kapun keresztül mentek az iskolába. Szóval röviden mindenki... -.- Egy picit sem volt kínos... Aztán látták a tanárok, akik ott szoktak állni az ajtónál, amikor mennek be a gyerekek, hogy nem okés a helyzet, ezért odajöttek, hogy megpróbálnak segíteni, de hát nem hiszem, hogy mondanom kell, nem segített. Ugyanúgy „viselkedett” tovább a fiú, teljesen elvesztette a fonalat, belekapaszkodott a kerítésbe, aztán mászott volna át rajta, ki az útra, úgy kellett lefogni, hogy nehogy már valami legyen vele. Aztán „megbeszéltük” a tanárokkal, hogy ha megoldható, vigyem haza, öltözzön át, aztán vigyem vissza, ők pedig beteszik a táskáját... Hát mondhatom, kurvára örültem ennek -.- Ilyenkor úgy lekevernék neki egy-két pofont, hogy mégis észheztérjen, mert ez már több a sok(k)nál!!! A hazafelé, majd a visszafelé úton is kb 5 szavas „szókincsben” (Come on!, Let’s go!) kimerült a „beszélgetésünk”. Úgy fel bír baszni az ilyen, mintha a világ vége lenne, hogy egyenruhában kell lennie -.- Most már csak azt remélem, hogy a nagybácsi még szól 3-ig, hogy ő elmegy a fiúkért, mert marhára nincs kedvem menni értük.

Más téma: az elmúlt napokban, egy hétben megnéztem egy pár filmet, így gondoltam, írok már róluk. Először is a Memento volt, amit hihetetlen, hogy eddig még nem néztem meg. Christopher Nolan (Batman-trilógia, Eredet, Tökéletes trükk) legelső filmje, aminek a forgatókönyvéért Oscar-díjat is kapott. Nagyszerű a film, szokatlan felépítéssel, nem is mondok semmit róla, mert amúgy nagyon spoileres lenne. Mindenképpen érdemes megnézni. Aztán szombaton este megnéztük Judittal a Pillangóhatás (Butterfly Effect) rendezői változatát. A legnagyobb különbség a „normál” verzióhoz képest a film lezárásában van. Ezt a filmet is ajánlották, így ezért néztem meg, és a rendezői változat vége után konkrétan leesett az állam. Sokkal durvább, mint a normál változat vége. Alapmű ez is. A normál verziót mondjuk már jópár éve láttam először. Aztán vasárnap megnéztük a The Pact című horror-thrillert. Semmi extra, hozza a jól bevált sémákat, ijesztgetéseket. Elment egynek, de az biztos, hogy nem újranézős. Majd most szerdán átjött Judit, és ekkor a John Carter című filmet néztük meg. Annyival nem ragadott magával, de ha már megvan, gondoltam megnézzük. Mondhatjuk, hogy elvesztegettünk 2 órát az életünkből.

A betegségem szinte már teljesen a múlté. Minden nap iszom a mézes-citromos mixet, és szedem a gyógyszert, és nagyon úgy tűnik – kopp-kopp-kopp -, hogy túl vagyok a megfázáson. De továbbra is fogom inni a mixet, megelőzésképpen! J

Kajafronton az elmúlt napokban „magyaros napokat” tartottam, ugyanis míg tegnap borsos tokányt csináltam (jó borsosat :D), addig tegnapelőtt rakott krumpli volt a menü. És a legjobb az egészben, hogy még másnapra is maradt, úgyhogy az ebéden sem nagyon kellett gondolkodnom. J

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése