2012. október 23., kedd

Kirándulás Wye-ba


Hát így kedden már azt hiszem, hogy éppen ideje van néhány sort idekanyarítanom a hétvégémről. Ami elég felemás lett.

Úgy volt, hogy szombaton itthon kell lennem a fiúkkal, mert az anyukának be kellett mennie a sulijába tökéletesre megcsinálni a portfólióját a mai interjúra (remélhetőleg sikerrel jár! J), így nem szerveztem magamnak semmi programot. Nem paráztam túl a felébredést, 11 körül „már” ki is keltem az ágyból :P :D, és ekkor észrevettem, hogy csak a középső fiú van itthon. Később kaptam egy sms-t az anyukától, hogy nem kellett volna itthon maradnom, mert a kicsit elvitte magával, a barátja pedig itthon volt. De mivel 5-től Juve-meccset néztem, előtte már nem tudtam elmenni sehova, és végül utána, este sem mentem sehova, mert másnap volt program. A Juventus-győzelmen kívül egy dögunalmas, fos nap volt ez a szombat...

Vasárnap reggel pedig 10-kor a Victoria vonatállomás előtt találkoztunk többen, mivel Barbival csütörtökön kitaláltuk, hogy menjünk el most vasárnap kirándulni egyet. Nekem már nagyon ki kellett szakadnom a házból, mert a gyerekek az őrületbe kergetnek (nemcsak engem, a többi felnőttet is). Judit nem jött, így hétvégén most nem tudtunk találkozni :/. 10-en gyűltünk össze, de sajnos az ide nem igazán fogadott a kegyeibe. Az úti cél Wye volt, ami Kent megyében található, mintegy 1,5 óra vonatozásra Londontól. Találtunk egy hivatalos turistaútvonalat, ami mintegy 10 km-s volt, dombos terepen, úgyhogy szép kis kihívás volt, kellett is már egy jó kis mozgás! Az eső hol gyengébben, hol erősebben esett, szóval kaptunk bőven az égi áldásból. De mindegy, mert a társaság jó volt! J Kb. 3 óra alatt megjártuk ezt a 10 km-t, az út végére mindenki szarrá ázott :D :P. Nagyon jó élmény volt, majd valamikor a (közel)jövőben meg is ismételjük ;).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése