2013. február 19., kedd

Megtörtént a váltás


Végre ezzel kezdhetem az éppen aktuális bejegyzésemet: elhagyta előző családját Judit, és végre szombaton átköltözött az újhoz!

Igen, végre! Éppen ezért most pénteken este nem találkoztunk, mivel még össze kellett pakolnia, így szombaton mentem Golders Green-be, majd onnan mentünk együtt, busszal Willesden Green-be, ahol az új családja lakik. 6-7 táskával/bőrönddel lesúlyozva mentünk, így még jó, hogy nem vittem a nálam hagyott bőröndjét... Nem sokkal 11 óra után oda is értünk a házhoz. Egyből szimpatikusabb a család, mivel én is mehetek Judithoz, nem vagyok "nemkívánatos" személy :P :D. Szóval már mikor odaértünk a házhoz, és az apuka ajtót nyitott, mondta, hogy nyugodtan menjek beljebb.

Ekkor csak ő és a kisfiú volt otthon, mert az anyuka a kislányt vitte el balettra. Felvittük a cuccokat Judit szobájába, majd egy kicsit beszélgettünk a konyhában egy kávé mellett, és eközben befutott a család másik fele is. Nagyon rendeseknek tűnnek, jól el tudtunk beszélgetni, és mindketten mondták, hogy nyugodtan mehetek oda, és ott is aludhatok esténként. :) Azért egy kicsit más a hozzáállás, szerencsére! ;) :)

Nem sokáig volt otthon szombaton a család, mert 1-kor indultak egy színházi előadásra, így legalább volt ideje kipakolni Juditnak. Jó, tágas szobája van, egy nagy ágy, tv, kihúzható kanapé, dohányzóasztal, íróasztalszerű asztal, és saját fürdőszoba zuhanyzóval. Jó kis szoba, az egyszer biztos!

Én délután már nem találkoztam a családdal, mert eljöttem olyan 6 óra magasságában. Kb. 1 óra 20 perc az út Arnos Grove és Willesden Green között busszal, de ez legyen a legnagyobb gond! :) Szombaton este egyébként nem tudtam eldönteni, hogy mit akarok enni, így végül Sainsburys-es fánk lett belőle :P :D

Vasárnap 13.30-tól volt egy au-pair-találkozó a Penderel's Oak nevű pub-ban Anna szervezésében, így úgy döntöttünk, hogy arra elmegyünk, mivel a költözés miatt semmit nem terveztünk a hétvégére. A Piccadilly-n találkoztunk Judittal olyan 13.50 körül, ekkor még egészen jó idő volt, igaz, árnyékban már ekkor sem volt az a nászéjszakai forróság... Később pedig még hidegebb lett. Eleinte 6-an (Anna, Zita, Barbi, Tímea, Judit és én) voltunk, később csatlakozott két nemrég kiérkezett au-pair is Kata és Magdi személyében. Mindenki az úgymond már tapasztaltabb korosztályt képviselte (22+), így azért elég sok mindenről lehetett beszélgetni. Jól telt el az a délután is, sőt, még ettem chilli con carnét, illetve chocolate fudge sütit is egy cappuccino társaságában. Kellemes délután volt!

Estére már annyira lehűlt a levegő, hogy mikor jöttem haza Judittól (mert hazakísértem), már rendesen fáztam, igaz ebben közrejátszott az is, hogy a vékony kabátom volt rajtam, alatta egyáltalán nem vastag felsővel. Úgyhogy gratulálok Tamás, ügyes húzás volt! :P -.- Már alig vártam, hogy hazaérjek, és beüljek/feküdjek az ágyba és jól betakarózzak! Este még, vagyis egészen pontosan már éjszaka, kora hajnalban még elkezdtem nézni az NBA All Star meccset, de a harmadik negyed közben olyan álmosság jött rám, hogy úgy voltam vele, hogy inkább lefekszek aludni, nem szenvedtetem magam. Így is tettem kb. 3.45 körül.

És mivel Half Term (vagyis suliszünet) van, így lehetett tovább aludni, nem kellett már 7-kor kikelni, így nem találjátok ki, hogy meddig tudtam aludni! :D 13.38-kor keltem fel! Úgy, hogy a fiúk végig itthon voltak, és csodák-csodájára nem hangoskodtak! Miután ránéztem az órára, mondom magamban: "Ezek megölték egymást?!" :D :P Persze nem, de most kivételesen jól elvoltak, egy hangos szó nélkül, szerencsére. Anyuka és a nagybácsi ekkor már pont nem voltak itthon, elmentek valamit felszedni az anyuka sulijából. Én "megreggeliztem" (délután 2.30-kor  :D :P), majd elvoltam a szobámban, vagyis olvastam, facebook-oztam, meg játszottam. Most szabadság van. :) Később vettem egy forró fürdőt is, majd tovább folytattam a semmittevést. Ez egy ilyen nap volt.

Szombatra Judit új családjánál családi ebéd lesz (amire megy az apuka családja), és Juditot és engem is meghívták, így minden bizonnyal el is fogadjuk a meghívást. :) Eddig tényleg nagyon rendesnek tűnnek, hatalmas a különbség Judit korábbi családjaihoz képest, remélhetőleg nem is fog ez változni rossz irányba!
Ahogy a bejegyzés elején említettem, még volt itt egy pár cucca Juditnak, így azokat ma napközben elvittem neki, mivel ráértem. Csak az anyuka volt itthon, számítógépről dolgozott, a nagybácsi pedig elvitte a fiúkat a nagyapjukhoz. Én pedig ezért tettem egy kört az Arnos Grove-Willesden Green-Arnos Grove vonalon :). Juditéknál találkoztam a nagymamával is, aki az elmúlt néhány napban besegített, ő is rendesnek tűnik. Mára egyelőre ennyit, majd még jelentkezem. :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése