2012. április 16., hétfő

Egy hétvége szegényen


Most hétvégén kóros pénzhiányban szenvedtem, ugyanis pénteken nem jött át a fizetésem, mert az anyuka kapott egy borsos parkolási bírságot, amit kénytelen volt kifizetni, hogy nehogy kocsi nélkül legyen hetekre-hónapokra, és így semmi számlát, és engem sem tudott kifizetni. Illetve még csütörtök este kisegítettem egyik ismerősömet, akinek át kellett foglalnia a jegyét korábbra, és pont volt annyi a kártyámon, hogy meg tudtuk csinálni neki. J Ilyen előzmények után „indultam” neki a hétvégének.

Úgy tudtam/tudtuk, hogy az apuka 9.30-ra jön a fiúkért szombaton, mivel VÉGRE eljött, és elvitte őket. Legalább a hétvégére. Ezért 10.30-at mondtam Reninek, hogy akkorra jöjjön, ugyanis jött takarítani, de hát ez nem ment könnyen, ugyanis az apuka most „mindössze” 3 órát késett -.-. A telefonba azt mondta, hogy ő senkinek sem mondott 9.30-at, az anyuka meg mondta, hogy még ha ő el is felejti a dolgokat (mármint az anyuka), viszont ha nekem mondanak valamit (főleg, ha a fiúk elmenetelével kapcsolatos :P, ami érintheti a terveimet), arra emlékszek. Szóval volt egy „jó” veszekedése az apukával még telefonon, mert hogy szerinte ő 10.30-at mondott, hogy akkorra jön. Mondjuk akkortól számítva is késett 2 órát, úgyhogy én inkább nem pampognék a helyében! -.- Na mindegy, legalább volt egy nyugodt szombat-vasárnapunk, miután elmentek a fiúk. Reni is nagyszerűen kitakarított, úgyhogy most szép rend van a házban! J

Napközbeni történet, hogy a Facebookra írta ki Gabi, hogy lesz egy ilyen Olimpiai előverseny, ez lesz az utolsó lehetőség (vagy az egyetlen?!), hogy az olimpia előtt az uszodába bejuthassunk, és mindössze 15 fontért vannak/voltak jegyek. Ja, és azt nem mondtam, hogy vízilabdáról van szó, női vízilabdáról, és ami igazán különlegessé teszi az eseményt, hogy Magyarország csapata is részt vesz a viadalon!!! Május 3-6 (csütörtök-vasárnap) között kerül megrendezésre az esemény a stratfordi olimpiai park uszodájában, és mikor mi foglaltuk, már csak az utolsó napra, 6-ára voltak jegyek, úgyhogy ez tökéletesen jött ki, mivel akkor mindenki rá fog érni! J Húúú, de jó lesz, viszem majd a zászlót, aztán szurkolunk!!! (Már csak az olimpiára kell valahogy jegyeket szerezni :D :P)

Szombat este pedig Ginával és Renivel mentünk az O’Neills-be. A terv a North Finchley-ben lévő volt, viszont azt bezárták?! Így átmentünk a Church Pubba Muswell Hillben. De még mielőtt elindultunk volna oda, North Finchley-ben láttunk egy szegény, elütött motorost az úton feküdni :S :/ L Egy jó estét töltöttünk el a Church Pubban, ahol megvacsoráztunk, 2 hagymaleves, barbecue csirke, ír „pörkölt” (ami inkább volt sűrű leves :D), illetve desszertként egy csokis süti jégkrémmel volt a menü. Na meg persze a borok sem maradhattak el J Nagyon jól éreztük magunkat, nagyon sokat nevettünk :D:D
Vasárnap reggel a Forma 1-gyel indítottam, de sajnos Schumi kiesett, így nem a legjobban végződött a futam, noha a csapattársa, Rosberg viszont nyert, úgyhogy nagy reményekkel nézek elébe a következő futamnak! J Aztán még fordítottam a Nagy Schumi-levélből rám eső üzenetek részét, aztán indulhattam is utamra, Harrow-ba, ahova mozit beszéltünk meg Renivel és Ginával. A Streetdance 2-t néztük meg 3D-ben, de egyikünknek sem igazán jött be. Sem a zene, sem a tánc nem volt nagy szám. Sokkal jobbak voltak az előző táncos filmek (Streetdance, Step Up 2 pl.), úgyhogy az erre kiadott pénz egyáltalán nem érte meg...

Utána néhány üzletbe még benéztünk a shopping centerben, majd hazafelé vettük az irányt. Napközben megérkezett az új tanuló a vendégszobába, aki egy japán lány, és tudomásom szerint 1 hónapig lesz itt. Mivel nem voltam túl éhes, nem ettem, helyette beszélgettünk az anyukával :D, és elmondta, hogy az egyik testvérének több eseményre is van jegye az olimpiára, ugyanis jelentkezett még anno a sorsolásra, és kisorsolták, így meg is vette azokat, ha jól emlékszem asztaliteniszre és talajtornára kapott jegyeket. Most irigyelem egy kicsit! És mondta az anyuka, hogy reméli, hogy a tornára őt viszi el, mert nyáron lesz úgyis a szülinapja, és pont jó ajándék lenne :D

Azóta már át tudta utalni a fizetésemet, úgyhogy meg is vettem következő hétre a Travelcard-ot, illetve így már lesz miből kifizetni a tartozásaimat, amit a hétvégén felhalmoztam :P Jók legyetek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése