2012. április 19., csütörtök

Zene nélkül mit érek én?!


Na, akkor induljon a banzáj! Tudom, hogy sokáig voltam távol, de hát kedves blogom, hogyan tudnék élni nélküled?! :D Az elmúlt napokban enyhén szólva fostos az időjárás :S, biztos, hogy az Esőkirály járja a táncát. Ma is pl. 7-8-szor változott meg az idő: felhős, esős, napos, jégesős, száraz, esős, napos, és most megint esős. Lehet, hogy kihagytam valamit, de legalább adok egy kis életjelet magamról.

Azt hiszem tegnap vagy tegnapelőtt, ez lényegtelen igazából, az egyik buszmegállóban ülök, hallgatom a zenét maxon, eszem a mekis kaját, erre leszáll a buszról 5 fiú. Gyanúsak voltak, és miután lehalkítottam a zenét, igazam is lett, ugyanis Magyarországról jöttek :P :D. Szinte minden állomáson találkozok honfitársakkal, teljesen megszokott lesz lassan. De majd egyszer véget ér ez a széria is, és lehet, hogy csak pl afrikaiakkal fogok találkozni :D :P

Még mindig nem írtam a további kalandokról április első napjaiban, de azt így elöljáróban mondom, hogy voltunk Magna Cum Laude-koncerten, ahol folyt a jég dupla whiskyvel. Sőt, még az egyik Fókuszos videóban is benne voltam! Mondjuk nem tudom, milyen volt az esemény visszhangja... Egy biztos, mi nagyon jól éreztük magunkat azon a bulin is! Tudjátok, én már csak ilyen partyarc vagyok :P :D.

Egyébiránt mostanában már az otthon lévő barátaim elkezdtek szervezni a nyaralást, és úgy néz ki, hogy balatoni nyárnak nézünk elébe. Kocsival megyünk majd, de hogy mikor, azt meg nem tudjuk. Ugyanis mivel az olimpiára, ha törik, ha szakad, én bizony elmegyek, valószínűleg csak utána fogok majd repülni. Addig is álljon itt ez a levél a távolból.

Könnyű álmot hozzon a szél!

1 megjegyzés: