2012. április 30., hétfő

Eső, magyar buli, moziest, Stratford


Elég melós volt a múlt hét, igaz nem napközben, hanem délután és este, talán keddet leszámítva, mert akkor ért haza hamarabb az anyuka. Ez volt az egyetlen ilyen este a héten, úgyhogy biztos volt jó pár extra órám, amit majd még mindjárt össze is számolok. Na de szedjem össze gyorsan a gondolataimat, aztán valami érdemlegeset alkossak gyorsan! :D


Egy biztos: az idő változatlan volt, mindössze annyiszor áztam el, akárhányszor csak kitettem a lábam a házból, tehát reggel, mikor vittem a fiúkat a suliba, aztán délután, mikor mentem értük :P. Kellemes volt naponta legalább kétszer nadrágot és zoknit cserélni. De ez az élet rendje, egyszer esik, másszor fúj, aztán egyszer csak elkezd már kisütni a nap is! :D Mindenben meg lehet találni a pozitívumot, úgyhogy azt emelem ki, hogy ma délután végre elállt az eső, és még egy picit a nap is előmerészkedett a felhők mogul...

Köszönhetően az esőnek, nem nagyon mozdultam ki napközben, csak ha égetően szükséges volt. Csütörtökön menetrendszerűen jött Reni takarítani, én meg elugrottam közben Muswell Hillbe a 99p shop-ba, és pont úgy sikerült onnan kijönnöm, hogy eláztam, míg a buszmegállóba értem -.-. Aztán segítettem neki egy kicsit takarítani, hogy ne legyen már olyan kényelmetlen, hogy csak adom a feladatokat :D :P Jaaaa, majdnem elfelejtettem, hogy a múltheti fizetésem egészen csütörtök napközbenig nem érkezett meg, így most először fordult elő, hogy mínuszba ment a bankszámlám :P, mert pont csütörtökön vette le a T-Mobile a havi adósságomat :D :P Érdekes volt látni, hogy mínusz x font „van” a számlámon :D :P.

Mi volt pénteken?! Hmmm, ha én arra emlékeznék... legalábbis a napközben történtekre. Délután mentem szokásosan a fiúkért, aztán a nagybácsi már itt volt, de hát szépen kiakasztották a fiúk, már amit hallottam belőlük :D :P. Az anyukának pénteken volt egy műtétje, lézeres műtétje, úgyhogy a fiúkat a két nagybácsi elvitte aznap estére, hogy a műtét után nyugodtan tudjon pihenni. Részletekbe nem megyek bele, pedig beletudnék. Még ennyi idő után is furcsa, hogy milyen dolgokat megbeszél velem az anyuka, amit sohasem hittem volna, hogy egy au-pair-hostszülő kapcsolatában megtörténhet. Tudom, hogy a kezdetektől megbízik bennem, de szerintem a műtéttel és a betegségével kapcsolatos dolgokat csak a családtagjaival, a párjával és a legbizalmasabb barátjaival beszéli meg az ember. Ezek szerint én valamelyik kategóriába (nyilván az elsőbe J) tartozok. De jó hostanyukám van! J

Nekem pénteken este volt egy találkozóm a központban, majd onnan jöttem haza, kajáltam gyorsan, majd indultam is Camdenbe, hogy Renivel és Ginával talizzak, mert mentünk a Clapham Junction-ben lévő magyar buliba, ahol Majka & Curtis is felléptek. Természetesen én már készültem az estére, még péntek reggel, miután ledobtam a fiúkat a suliban, első utam a north finchley-i Sainsburys-be vezetett, ahol megvettem egy JD-t, plusz egy kólát, amit be is kevertem, és a hűtőben tároltam estig. Jó anyag lett! :D Nem értünk oda időben, de ezen már meg sem lepődünk szerintem, ismerve engem -.-. Húúú, nagyon jó party volt, az egyszer biztos! Összefutottunk ott sok ismerőssel, nem is emlékszem mindenkire :D :P és hát öhm, készültek érdekes felvételek, amelyekből sajnos (vagy nem sajnos :D) itt semmit sem fogtok látni, mert vállalhatatlanok... :D


Majka buliján voltunk :D 
Na jó, ő volt az :D :P
A hazajutás „elég jól” ment, a tiszteletünkre még az eső is elkezdett esni, és 3.40-es indulással én értem haza 6.00 körül, Reni és Gina pedig még később... „Imádjuk” a Dél-Londonban tartott magyar bulikat a hazajutás szempontjából -.- Hazaérkezés után füldugó be, és alvás ameddig nem szégyelltem! Ez délután 15.21-et jelentett! :D Olyan jól sikerült berakni a füldugót, hogy konkrétan semmit nem hallottam abból, ami a házban történik. Aztán szépen lassan megfürödtem, majd lassan már indulhattam is, ugyanis Ginával mentünk Renihez moziestet tartani, mert bébiszittelt.

Edgware-ben találkoztunk, aztán, hogy ne üres kézzel menjünk, bementünk az első utunkba eső üzletbe, ahol elénktárult a Kánaán!
Komolyan mondom, a reakciónkat látni, hallani kellett volna! :D Még mi magunk is annyira nevettünk magunkon, hogy nemigaz :D Aztán természetesen nem távoztunk üres kézzel, három Kuki :D, jónéhány májkrém ^^, Sió gyümölcslé, és egy chips. Aztán az edgware-i buszpályaudvarra mentünk, ahol – nekem köszönhetően – rossz kapunál vártunk a buszra :$, így szépen el is vesztegettünk kb félórát :P :D. Aztán valamikor fél 9 körül sikeresen, az esőben végre meg is érkeztünk Renihez. Hát, nagyon szép a ház, ahol ő lakik, össze sem hasonlítható ezzel, amiben én :D Aztán nagy nehezen kiválasztottuk, hogy milyen pizzát rendelünk, neten le is adtuk a rendelést, de hát 1 óra elteltével sem hozták még ki (noha 45 percet írtak a neten), úgyhogy felhívtam őket, és akkor azt mondták, hogy még egy félóra -.-. De még időközben történtek érdekes dolgok. Kő-papír-ollóval eldöntöttük, hogy ki csinálja meg a pudingot, amit vettünk Ginával Edgware-ben, és Reni lett a „szerencsés” nyertes, de hát hamar Gina segítségét kérte. Bár ne tette volna! :D Elkezdték csinálni, én meg közben elkezdtem nézni a Reni gépével készült képeket a magyar buliról. Bár ne tettem volna! :D Ennek hatására mindketten odajöttek a géphez, és annyira röhögtünk magunkon, hogy Gina odaégette a pudingot és még ki is futott! :D :P Úgyhogy utána meg is volt a program egy ideig: takarítás :P Ahogy említettem, ezekből a képekből nem fogtok látni semmit, nem „internet-kompatibilisek” :D


A Férj és férj című Adam Sandleres filmet néztük meg, közben persze megérkezett a pizza is, amin természetesen volt sertéshús. Ez azért érdemel említést, mert Reni családja (és Gináé is) zsidó, így az ő házukba nem szabad(na) sertéshúst bevinni. Úgyhogy a megmaradt pizzákat én hoztam el, és ma fogyasztottam el őket. A film közben hazaértek a hostszülei is, majd befejeztük a filmet, de hát az eső nem, hogy csillapodott volna, egyre inkább rákezdett, így kénytelenek voltunk taxit hívni, mert nem akartunk sz.rrá ázni a vonatállomásig (ami kb 20 percre van Renitől gyalog :P :D). Felhívtam a taxitársaságot, és mondják, hogy 45 percet kell várnunk?! Így még néztünk két Family Guy-részt, amiből én még egy részt sem láttam, de tetszett, úgyhogy majd egyszer-kétszer fogok nézni néhány részt, ha lesz időm! J Először Ginát vittük haza, nehogy valami történjen, ha egyedül maradna a taxissal, mert azért nekem több esélyem lenne egy 1-on-1 küzdelemben, mint egy lánynak :P :D, de persze semmi ilyesmi nem történt.

Ma dél után keltem valamivel, aztán a terv az volt, hogy Juve-meccset nézek 2-től, aztán a délután folyamán skype-olok a családommal, de hát ez a net megszakadása miatt nem valósulhatott meg -.-, így csatlakoztam Barbihoz, aki Stratfordba, a Westfield Shopping Centerbe ment, hogy egyen egy meleg levest. Szegény már több, mint egy hete beteg, köhög, és nem igazán javul, ill nemsokára kénytelen hazamenni, úgyhogy tudtam, hogy lelket kell belé önteni egy kicsit! Mindenképpen jó volt talizni, szerencsére az idő is jobbá fordult! J

Egyelőre legyen elég annyi a holnapi napról, hogy angol idő szerint délelőtt 11 órakor (magyar idő szerint déltől) szurkoljatok, hogy sikerüljön, amit csinálok!!! J Köszi előre is!

2 megjegyzés:

  1. Szia Tomikam!

    Kovetem egy ideje az eleted tortenetet, ha belekivancsiskodhatok lenne egy kerdesem. Jovore is au pairkent folytatodik a torteneted, vagy legikiserokent fogsz blogot irni a palyafutasodrol? Tenyleg erdekelne.

    Udv:
    egy Magyar/British barat

    VálaszTörlés
  2. Szia Andy,

    Köszi szépen, hogy olvasod az írásaimat! :) Nyugodtan lehet kérdezni, nem haragszom meg emiatt, de egyelőre a nyár utáni tervekről még nem szeretnék nyilatkozni, mert még kialakulás alatt áll a további történet, de mihelyst kézzelfogható dolgok lesznek, mindenképpen megosztom a nagyérdeművel! :)

    Üdv,
    Tamás

    VálaszTörlés