2012. július 13., péntek

Az utolsó jegyem


Szóval ott tartottam, hogy szerdán megérkezett Gabihoz a vízilabda-jegy, vagyis megérkeztek a vízilabda-jegyek, egészen pontosan. Délután még egész szerencsénk volt a fiúkkal, mert akkor kezdett el csepegni az eső, amikor már közel voltunk a házhoz, úgyhogy szerencsére csak néhány csepp eső kapott el minket. De később már elég szépen zuhogott.

Este Judittal találkoztam, először a Golders Hill Parkba ültünk ki, aztán mielőtt zárták volna be (21.40 körül) úgy döntöttünk, hogy bemegyünk a városközpontba, hogy legalább fedett helyen legyünk egy kicsit, mert ismét elkezdett esni, cseperegni. Először az Oxford Circus-höz közeli Mekibe ültünk be, majd onnan felgyalogoltunk a Regent Street-en a Trafalgar Térig. A Regent Street-en, és az ebből nyíló mellékutcákon ki vannak feszítve az olimpián résztvevő országok zászlóin, és már máskor is láttam, de most már végre akartam képeket csinálni a magyarról! Jelentem, sikerült! Aztán a Trafalgar Téren lévő olimpiai visszaszámlálóval is szerettem volna egy képet, mivel már elég régen nem voltam ott, így addig elmentünk J Természetesen itt sem maradtunk szárazon :P, ilyen ez az angol „nyár”...
Tegnap semmi extra nem volt napközben, Reni jött takarítani, én folytattam a fordítást. Délután viszont jött a legkisebb fiú egyik barátja playdate-re. Én meg összekevertem a tegnapi csütörtököt, és a jövőhetit, ugyanis azt hittem, hogy most csütörtökön lesz „School uniform and cake sales” a suliban, így vettem is ki pénzt a számlámról, aztán néztem vissza az anyuka sms-ét, és akkor tudatosult bennem, hogy hát ez 19-én lesz, ami bizony jövőhét csütörtök :P :D. Szóval ez a „vásár” most kimaradt, úgyhogy jöhettünk egyből haza.

A fiúk egész jól elvoltak, nem nehéz kaját csináltam igazándiból, ugyanis csak néhány előre befűszerezett csirkecombot kellett a sütőbe rakni, illetve krumplit felvágni, és azt is bedobni a sütőbe, ami valljuk be, nem egy nagy mutatvány :D :P. És bumm, a nagy hír, hogy még mielőtt mentünk volna enni, 6 óra előtt néhány perccel jött a hír ismét a Londoni Magyar Olimpiai Szurkolói Klub FB-lapján, hogy ismét vannak fent jegyek. És mivel sikerül túladni a röpi- és focijegyen, ezért megvettem a (tényleg az) utolsó olimpiai jegyemet, ami augusztus 6-ára, a Magyarország-Szerbia férfi kézilabda-mérkőzésre szól!!! 4 jegyet vettem, de már úgy néz ki, hogy a másik 3-nak is van gazdája, de még kettőt konfirmálni kell. J Amúgy az a vicces, hogy most 4 jegyem van az olimpiára, viszont ezekből még egyik sincs nálam, csak az a kettő, amiket már eladtam :D.

Szóval, összegezzük a jegyeimet (annyira be vagyok zsongva, hogy el sem tudom mondani!!! :D):
1. Július 29, vasárnap, 14.10 – Magyarország-Szerbia, férfi vízilabda
2. Július 31, kedd, 9.30 – Magyarország-Korea, férfi kézilabda
3. Augusztus 6, hétfő, 9.30 – Magyarország-Szerbia, férfi kézilabda
4. Augusztus 9, csütörtök, 9.30 – Kajak-kenu 1000m-s döntők

HI-HE-TET-LEN!!!

Ma este egyébként bébiszittelés lészen, de nem leszek egyedül, Judit átjön, lesz egy kis sütögetés, illetve ma vacsira direkt rakott krumplit csinálok, hogy legalább magyarosat együnk már! J ;) Aztán holnap egy magyaros aupair-tali Londonban!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése