2012. július 9., hétfő

De várom már az olimpiát!


Egy „keretes” írással jelentkezek, ugyanis csütörtökön, miután kitettem a bejegyzést, egy máig hihetetlen dolog történt, illetve ezzel összefüggésben áll a mai is, amit mindjárt olvashattok. :P :D

Szóval miután csütörtökön kitettem az előző bejegyzést, facebook-on szörföltem, és láttam, hogy az egyik londoni magyar olimpiai szurkolói klubnál írtak, hogy ismét van fent rengeteg jegy, férfi vízilabdára és kézilabdára is. Na, nekem sem kellett több, egyből katt a www.tickets.london2012.com oldalra, belépés, majd keresés. Az én kártyámon pont nem volt elég pénz, de a Gabiéval tudtam venni, méghozzá nem kisebb meccsre, mint a július 29-én, 15.30-kor kezdődő Magyarország-Szerbia férfi vízilabda rangadóra!!! Úgyhogy 20 nap múlva ilyenkor már Stratfordban leszünk, a Vízilabda Arénában!!! Húúú, el sem tudom mondani, hogy mennyire várom már!!! Csütörtökön este átjött Judit, és filmeztünk.

Péntekre már nem nagyon emlékszem, hogy mi történt, valószínűleg semmi emlékezetes. Ja, de :D. Reggel „nagyon okosan” a fehér, véknyabb cipőben mentem, pedig már esőre állt az idő, és hát természetesen jól el is kezdett esni, és így annyira eláztam, átázott a cipőm, hogy még vasárnap este is vizes volt, pedig pénteken még a fűtést is bekapcsoltam, hogy száradjon. Közben pedig megnéztem a Project X című bulifilmet, ami elég durva volt, érdemes megnézni ;). Még a reggeli sulimenet után megújítottam a bérletemet, valamint volt egy köröm a bankba is.

Szombaton Bogival, ex- és új-aupairrel találkoztam, ugyanis a következő 2 hónapra visszajött a régi a családjához, akik azóta már Newcastle-ben laknak, és már korábban megbeszéltük, hogy összefutunk ekkor. De nem ment olyan könnyen az odaérés. Ugyanis már Baker Street Station előtt is állt a 82-es busz kb 15 percet, majd Baker Street-ről nem is ment tovább, ugyanis aznap volt a Gay’s Parade, vagyis a melegfelvonulás. Én meg nem is tudtam róla, de pont belefutottam. Háááát, érdekes volt a melegek között átszlalomozni... Így természetesen késtem legalább fél órát a találkáról, de legalább még odaértem, mielőtt indult volna tovább Bogi Newcastle-be. Kb 40 percet beszélgettünk, majd miután elindult, én indultam is haza. 
Eredetileg úgy terveztem, hogy bemegyek az Oxford Street, Oxford Circus, Piccadilly Circus környékére, és fényképezgetek (főleg a zászlókat), de a felvonulás miatt inkább hazafelé vettem az irányt, meg estére amúgy is kellett készülődni. Így volt egy kis időm itthon pihenni, és szépen, nyugodtan elkészülni. Majd indultam Golders Green-ben, Judittal talizni, és onnan együtt mentünk a Piccadilly-re. A tervek szerint néhány barátnőjével találkoztunk volna, illetve mások is jöttek volna bulizni, csináltam is guest list-et ismét a Piccadilly Institute-ba, vártuk a többiek jelzését, a Green Park-ban alapoztunk :P, majd aztán elkezdett esni az eső, és senki sem jött, így inkább hazajöttünk, és megnéztük egy filmet (na jó, én, mert a drága fáradt volt és elaludt :P :D).
Vasárnapra is kemény programunk volt: lustálkodás egész nap :D. Forma-1 és filmezés ment, jó volt végre csak úgy ellenni, semmit nem csinálni. Ez már hétfői történés, vagyis kb néhány perces, hogy sikerült lefoglalni a buszokat a reptérre és vissza, úgyhogy már ezzel sem kell vesződnöm a későbbiekben. Egyébként oda-vissza összesen fizettem 9.49 fontot! Nagyon jó ár! Mondjuk 13-án reggel 6-kor indul a gépem, és már 12-én este 11 körül indulok a reptérre :P, azért volt ilyen olcsó. Easybus-szal megyek egyébként.

És akkor a keret: ma reggel 7.03-kor jött az sms a Royal Mail-től, hogy megkapták a xxxx kódszámú csomagot a LONDON 2012-től, és ma megpróbálják kiszállítani!!! Vagyis jegyek!!! Úgyhogy utána már valamiért nem aludtam vissza :P :D. nem is tudom, hogy miért nem :D. Csak azt reméltem, hogy pont nem akkor hozzák, amikor úton leszek a suli miatt, de szerencsére nem várt egy papír, hogy itt és itt tudom felvenni a jegyemet, így vártam tovább, és olyan 11 magasságában meg is érkezett az első csomag jegy!!! Az augusztus 1-jei focimeccsre szóló, 2 db jegy. Egyébiránt jelen pillanatban 5 jegy tulajdonosa vagyok: sorrendben férfi vízilabda, női röplabda, férfi kézilabda, férfi foci és kajak-kenu. Ezek közül a foci és a röpi nem magyar eseményekre szól, így ezeket a jegyeket meghirdettem eladásra, mert igazándiból már nem sok esélyt fűztünk ahhoz, hogy lesz mondjuk a vízilabdára jegy, ezért is vettük meg anno a jegyeket a röpire és a focira, így már nem volt már belekalkulálva, így  szintbe kéne hozni a büdzsét :P. De ha nem sikerül eladni őket, akkor sincs gond, nagyon szívesen elmegyek én is! J
És mivel hétfő van, így este ismét csak megyünk Judittal az O2 Centerbe, North Greenwich-be, és most a The Amazing Spider-Man-t nézzük meg 3D-ben 3-3 fontért :P :D. Jó, mi? :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése