2012. július 5., csütörtök

Telnek a napok


Kedden reggel nem jöttem haza egyből a school run után, mivel készülök az olimpiára, ezért “segédeszközök” után keresgéltem különböző üzletekben, de egyelőre még csak szétnéztem, nem vettem semmit sem. Még ráérek azzal. ;) De ennek köszönhetően sikeresen nem talált itthon a futár, aki az anyuka új laptoptáskáját hozta. Kb 10 percen múlt, és akkor hozta volna amúgy, amikor normálisan itthon vagyok, csak pont akkor nem voltam, na mindegy.

Este nem dolgoztam túl sokáig, és mivel tudtam, hogy nem dolgozok sokáig, így tudtunk találkozni Judittal. J Biliárdozni mentünk a Hollywood Bowl nevű helyre, ahol néhány hete bowlingozni voltunk, de itt van többfajta játék is, illetve egy bár is. Úgyhogy jó kis szórakozási lehetőséget nyújt gyakorlatilag bárkinek.

Ja, majdnem kifelejtettem, hogy kedd délután elméletileg jött volna a kisebbik fiú egyik barátja playdate-re suli után, azonban az anyuka elfelejtette, és mivel egy másik fiú is volt vele suli után, így hirtelen ötlettől vezérelve felajánlottam, hogy mi lenne, hogyha akkor az „én” kisebbik fiam menne át hozzájuk aznap :P :D. Jól „megszabadultam” tőle arra a délutánra :D. Jó, mondjuk jövőhéten majd viszonozzuk, és a barát jön át hozzánk egyik nap.

Tegnap semmi extra nem történt, igaz, napközben eldöntöttem, hogy miután hazaérünk a suliból a fiúkkal, összeszedem a ruháikat, és kimosok, mert az elmúlt reggeleken alig találok tiszta gatyát a kisfiúnak, és nemigaz, hogy egy darab sincs sehol... Szóval miután hazajöttünk, minden ruhát összeszedtem, találtam néhány gatyát, aztán elindult a mosás maraton, ami kb most ért véget, hogyha lejárt már az utolsó adag. Így már tegnap este kikészítettem az iskolai egyenruhájukat, hogy ezzel reggel már ne kelljen szenvedni. Este még próbáltam filmet nézni a Sky Go Desktop alkalmazással, azonban a laptopom annyira túlmelegedett, hogy folyamatosan kikapcsolt, így úgy döntöttem, hogy inkább majd ma befejezem a filmet, amit elkezdtem (még várat magára).

Húúú, már mindjárt dél van, és még alig csináltam valamit! Igaz, egy fürdés már belefért :P. Na, mindjárt ebédidő és filmidő! Szép napot nektek! ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése