2012. július 20., péntek

Vakáció és további jó hírek!!! :D


Jó hírekkel kell szolgálnom, ugyanis ma két fontos csomag is megérkezett. Szerencsére ma reggel nem kellett a fiúkat vinnem a suliba, de azért segítettem reggel az anyukának, így fent voltam időben, és jobban ráértem utána.

A terv az volt, hogy összetakarítok a szobában, kiválogatom a papírokat, kiselejtezek néhány dolgot, ami sikerült is, csak egy kicsit több időt vett igénybe, aminek az lett a következménye, hogy még 11-kor is itthon voltam, így a két csomagot, ami akörül jött, is át tudtam venni! J És hogy mik voltak a csomagokban?! Az egyikben az augusztus 6-ai Magyarország-Szerbia kézimeccsre szóló 4 jegy (+4 Travelcard), ez érkezett hamarabb, viszont erről nem jött sms, ezért is volt furcsa! :O Ja, és a csomagra rosszul írták a nevemet -.-. Tamas helyett Tomas-t írtak, de azért csak ideért, mert legalább a cím jó volt.
A másik csomag egy kicsit később érkezett, a „normális” postásunk hozta, és ez tartalmazta a Magyarországról rendelt szurkolói sapkámat!!! Erről nem mutatok képet, majd az olimpián lesz a „bemutatkozása” a fejemen :D :P. Nem akarom lelőni a poént ;)

Aztán elmentem vásárolni Camdenbe, majd onnan mentem a fiúkért, aki ma 2-kor végeztek, így most már tényleg elmondható, hogy VAKÁCIÓ van!!! Hát útközben, mikor a buszon voltam, konkrétan szakadt az eső, de szerencsére  mire leszálltam, gyengült, így nem áztam szarrá. Azóta még North Finchley-be is elnéztem. Most pedig a The Dark Knight-ot nézem, mert tegnap este már túl késő lett volna azt is megnézni :D :P.

Este pedig Judittal megyünk a The Dark Knight Rises-t megnézni moziban!!! Végre! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése