2013. június 12., szerda

1 év :)

De régen volt már 2012. június 11-e! Már egy év eltelt azóta, hihetetlen, hogy milyen gyorsan repül az idő, tényleg felfoghatatlan. Tervezgetünk, megvalósítunk dolgokat, aztán egyszer csak észrevesszük, hogy itt van az 1. éves évfordulónk. :)

Merthogy tegnaphoz egy éve jöttünk össze Judittal. Akkor még mindketten máshol laktunk (közel egymáshoz), és az első alkalommal a Golders Green-ben, a metrósínek alatt lévő L'Artista nevű olasz étterembe mentünk el vacsizni. És mivel most úgy alakult, hogy napközben rajtunk kívül álló okok (kisfiú nálunk megint hülye volt... -.-) nem tudtunk találkozni, így este lett belőle. De milyen jól alakult így is! :)

Röviden összefoglalva az első közös évünket: fantasztikus! Annyi mindent csináltunk közösen, hogy szinte felsorolni is lehetetlenség, ezért csak a teljesség igénye nélkül: főzések, olimpia, otthoni nyaralások tavaly nyáron, dumaszínház, paintball, Sway, Hinthunt, Milánó, stb-stb. Nagyon-nagyon jó év volt! Csak így tovább magunknak! :D :P

Visszatérve a tegnap estére. Tehát ismét a L'Artista nevű helyre mentünk, mert egy éve pizzáztunk, viszont már egy jó ideje vissza akartunk menni oda, hogy kipróbáljuk a tésztáikat. Megérte, Judit Canellonit, míg én Risottót rendeltem. Mellé olasz fehérbort ittunk, úgyhogy nagyon jó hangulatban telt az este. A risotto akkora adag volt, hogy két embernek is elég lett volna, így a végén már Judit is besegített, hogy megegyük. :D :P Desszertnek pedig egy fagyikelyhet rendeltünk kettőnknek.
A nagy beszélgetésben és evésben éppen csak közös képet felejtettünk el készíteni -.- :P, de a lényeg, hogy az emlék megmarad, mert egy nagyon jó estét töltöttünk el egymás társaságában. Igazándiból már kellett ez, hogy így hétköznap este valahova kimozduljunk egy úgymond "randira". :) Ja, és természetesen ne feledkezzek meg az ajándékokról sem! Ahogy már említettem az egyik korábbi bejegyzésben, én egy, az első közös évünk képeiből összeállított fotóalbumot készítettem Juditnak, illetve tegnap még egy lapot és egy csokor virágot is adtam neki. :) És tudjátok mit kaptam én tőle?! Erre az eseményre egy jegyet (plusz természetesen ő  is jön): https://www.facebook.com/events/497797006950790/. Igen, Nickelback-koncertre megyünk novemberben, Londonban!!! :) Már alig várom!


Szóval így telt el az első évfordulós vacsoránk. :) Mindketten azon leszünk, hogy még rengeteg évfordulót tudjunk közösen ünnepelni! ;) :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése