2013. június 20., csütörtök

Költözök

Hát eljött ez a nap is. Nemsokára átköltözöm az új családhoz. Igazándiból annyira nem vagyok ideges, se izgatott, de kíváncsian várom, hogy milyen lesz. :)

Gyakorlatilag 99%-ban be vagyok pakolva.
A szobám olyan üres, amilyen soha nem volt:
Valahogyan a végére mindig jól jönnek össze a dolgok, mert kedden végül úgy döntöttem, hogy nagyjából összepakolom a cuccaimat, akkor olyan 80%-ban valóban bepakoltam, így legalább később már nem volt olyan túl sok gond ezzel. És hogy miért volt ez egy jó döntés? Azért, mert szerdára virradó éjszaka nagyon rosszul aludtam, és a gyomrom sem volt túl jól, ezért aznap konkrétan semmit nem ettem! Előző este megettem egy szójajoghurtot, egy normális joghurtot, egy almát és egy kevés diót, nem tudom, hogy ez lehetett-e a probléma, mert amúgy nem olyan sok ez a kaja, de nem tudom. Illetve elég sokáig fennmaradtam éjszaka, mert NBA-t próbáltam nézni, de nem néztem végig, mert már bele-belealudtam, így inkább lefeküdtem. De ahogy már mondtam, elég sz.rul aludtam, többek között a reggel 7-kor bekapcsoló FŰTÉS miatt!!! Ez azért külön vicces, mert tegnap marha meleg volt már reggeltől, konkrétan meg lehetett sülni még idebent is, nyitott ablakokkal.

Ma már sokkal jobban érzem/éreztem magam, így reggel reggeliztem is, bár annyira még akkor sem kívántam a kaját. De most már muszáj voltam enni valamit. Aztán délelőtt befejeztem az összepakolást, aztán egy kis időre leköltöztem a konyhába, ahol egy joghurt és egy kávé is lecsúszott "ebédre".


Utolsó "tettemként" még veszek egy forró fürdőt :D, aztán megvacsizok a családdal, majd az anyuka elkocsikáz engem Crouch End-re, az új helyemre. Kíváncsian várom, milyen új kalandok várnak rám! :)

1 megjegyzés: