2013. június 13., csütörtök

Egészségesebb életmód

Hogy is fogjak neki ennek az írásnak?! Hmmm... Szóval, az elmúlt időszakban a sétákon kívül nem igazán mozogtam semmit, és mellettem nasiztam bőséggel, úgyhogy ennek egyenes következménye volt, hogy felcsúszott néhány kiló.

Van egy kis úszigumim. :P Ezt főleg akkor látom, amikor a laptop előtt ülök, és érzem a hasamat, hogy nem az igazi, hanem sokkal több zsír van ott, mint amennyinek kellene lennie. Ez azért baj, mert nekem fontos, hogy meg legyek magammal elégedve. Mármint én az eddigi életem során nagyon ritkán szedtem fel néhány kilót, ami látszott is, de most azért jól is vagyok tartva :P :D, meg - ahogy már fentebb is említettem - az édességek is a pajtásaim voltak, így várható volt, hogy ez lesz.

De mivel számomra fontos az "Ép testben ép lélek" mondás, ezért mostantól megpróbálok egészségesen, egészségesebben élni. Ez mit takar? Tornázok hetente legalább 5-ször, odafigyelek hogy mit és mikor eszek és nem nasizok egészségtelen szarokat. Tudom, nehéz lesz, már most is az, de muszáj vagyok változtatni, mert így nem érzem teljesen jól magamat a bőrömben.

Ösztönzésként hatott rám Barbi, akivel múlt hét kedden találkoztunk, és elmondása szerint (és láthatóan is) sokkal jobban érzi magát a bőrében, mint féléve, amikor elkezdte az edzéseket és mióta odafigyel az étrendjére. Odafigyel az étkezéseire, edz, és jobb formában van, ami egy cél nekem is. Mert ez így fenntarthatatlan állapot, hogy így nézek ki, ahogy. Tisztában vagyok azzal, hogy a családom, vagy az otthoni háziorvosom azt mondanám, hogy "Véééégre felszedtél néhány kilót!", de nekem nincs ínyemre.


Úgyhogy múlt hétvége óta próbálok magamnak egészség ételeket, italokat vásárolni, illetve azóta minden nap legalább egyszer edzettem hasra. Ami így elsőre k.rvára fárasztó, de a célt magam előtt tartva megéri csinálni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése