2012. május 14., hétfő

Betegség miatt filmmaraton


Ott hagytam abba, hogy csütörtök és megfázás. „Természetesen” nem múlt el péntekre, se szombatra, ami különösen azért volt bosszantó, mivel péntek déltől/délutántól szép időnk volt, ami eső nélküli, többnyire napos időt jelent. Na, ebből én alig tudtam valamit kiélvezni, mivel nem akartam még tovább beteg lenni, ezért úgy döntöttem (okosan, tapasztalatból), hogy itthon pihenem ki, úgymond kifekszem a betegséget.

Pénteken már csak ketten maradtunk itthon a nagyfiúval, ő elvolt magában, én is, mondjuk én aludtam többnyire napközben, aztán délután a „hasadra süt a nap” felkiáltásra is ébredhettem volna, mert olyan szépen besütött a nap az ablakon... Mondjuk ebből annyit élveztem, amikor délután elmentem a fiúkért a suliba. Ezen a napon volt egy kis vészhelyzet, ugyanis a hostanyukám rosszul lett a suliban (ahol tanít), óra közben elájult :S, és így néhány órára át is vitték a szemben lévő kórházba, aztán onnan később elküldték a háziorvosához (amikor már jobban volt), aki utána visszaküldte az ügyeletre. A múltkori műtétjének vannak utóhatásai, és a stressz sem tesz neki jót, ezért történhetett ez :S Szegény. Úgyhogy este a nagybácsi tette ágyba a fiúkat, az anyuka szószerint beesett az ágyba és elaludt.

Még pénteken este (ha jól emlékszem) beszéltem Nórival, és mondtam, hogy holnap reggel tuti, hogy úgy lesz, hogy mikor felkelek, lázas leszek és hétágra fog sütni a nap. Hát ebből szerencsére az első nem valósult meg, csak a második, de nem voltam jól, úgyhogy még jó is volt, hogy nem szerveztem semmi konkrétat erre a napra.

Délelőtt volt egy magántanítványa az anyukának, addig a fiúkat kellett távol tartani az étkezőtől :D. Többé-kevésbé sikerült, majd a nagybácsi elvitte a két kisebbet, de akkor a nappali már az enyém volt :P :D. Lepakoltam a fontos cuccokat, és bepunnyadtam a tv elé. Előbb Forma 1 időmérő, aztán filmmaraton egy fürdéssel megszakítva. Sorrendben a Mission Impossible – Ghost Protocol, majd a Super 8, a Thor és végül a Senna című filmeket néztem meg a Sky-on. Mindegyik jó volt, és ezekből csak a Mission Impossible-t láttam már korábban, szóval a másik három friss volt számomra.

Vasárnapra egészen jól lettem, az idő is maradt napos, így a Forma 1 után úgy döntöttem, hogy én bizony valahova elmegyek, nem fogok egész hétvégén itthon ülni ebben a jó időben. Végülis Barbiékhoz csatlakoztam Stratfordban, így legalább nem egyedül kellett csatangolnom. J Ettem egy Burritót, aztán már 7 óra is lett, szóval indultunk haza. Nekem 1 óra 11 percbe tellett Stratford állomástól az ajtónkig az út, még egész jó ahhoz képest, hogy a két legrövidebb útvonal le volt most hétvégén zárva :D :P.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése