2012. május 1., kedd

Leszokás

Kellemetlen írni erről, de most már ki kell, hogy írjam magamból. Gyakorlatilag mióta élek, azóta fennállt ez a problémám, amit az elmúlt hetek-hónapok alatt sikerült leküzdeni. Mondhatni úgy is, hogy “leszoktam”, bár ez azért nem egy alkohol-, cigi- vagy droggfüggőség volt, de nekem akkor is kellemetlen volt, hogy még huszonévesen is megvan.

Nem kell annyira durva dologra gondolni, „csak” a körömrágást sikerült abbahagynom, aminek nagyon-nagyon örülök. Ahogy már az első bekezdésből kiderült, ez azért nekem fontos volt, mert tényleg, mióta tudok magamról, mindig is rágtam a körmöm, ami azért így az idő előrehaladtával már egyre kellemetlenebb volt nekem is. De ezentúl már csak az ollók fogják a körmeimet látni, a szám nem :D :P


Fontos dolgot kell közölnöm!!! Tegnap végre volt egy esőmentes nap áprilisban (április 1-je után)!!! Mondjuk így az időjárás legalább keretbe zárta a hónapot, mivel tegnap már 30-a volt, de azért jobb áprilist is el bírtam volna képzelni, illetve jobb áprilist is tapasztaltam már Angliában, vagyis eddig csak jobbat. Majdnem 20 fokig emelkedett a hőmérséklet, ami még mindig bakfitty az otthoni 30-32 fokhoz képest, de ez elmúlt hetek angliai időjárásához képest hatalmas előrelépés, így – miuitán sikerült lefoglalnom az olimpiai jegyeket tegnap, indultam Borehamwoodba, Renivel talizni. Tescóban bevásároltunk, aztán kiültünk egy parkba. Sajnos nem élvezhettük sokáig a napsütést, mert nekem is indulni kellett vissza, hogy időben odaérjek a fiúkért, illetve neki is mennie kellett haza. De jó volt végre kint lenni napközben!!! J Remélhetőleg ez azt jelenti, hogy a május már sokkal jobb lesz!


Pont tegnap este összeírtam már, hogy mi várható májusban, és hát lesz jó pár esemény. Most szombaton nálunk lesz egy kis magyaros összeröffenés, aztán innen megyünk ismét egy magyar buliba. Aztán onnan hazaérek vasárnap hajnalban, nem sok időm lesz, talán annyi, hogy lezuhanyozzak, egyek valamit, felvegyem a zászlót (ez a legfontosabb :D), aztán irány-surány az Olimpiai Uszoda, hol 2 női vízilabda meccset fogunk megnézni, az egyiken biztosan a magyar válogatott is játszani fog! Hétfőn, ha jó idő lesz, Brightonba elmegyünk, aztán megfürdünk már a tengerben. Május 20-án ismét Dumaszínház, 25-én pedig Ákos koncert, amire mától már 30 font a belépő, úgyhogy azon nagyon gondolkozok, mert lassan cipőt is kell venni, mert a mostani fehér Puma-cipőm annyit volt használva, hogy a talpa kezd kopni, illetve az Achilles-inamnál is kezd szakadni :S


Még délután, vacsi előtt kezdtem el írni ezt a bejegyzést, és hát vacsinál történtek érdekes dolgok :P :D Hazaért az anyuka is, így ő csinálta meg a húsokat, aztán leültünk enni. A középső fiú meg (már elnézést a kifejezésért, de) baszott megenni a neki kiszedett rizst, még úgy sem, hogy tettünk rá neki szószt -.-. Kb félóráig ott ült az asztalnál, mi persze mondtuk neki, hogy egye meg, már meg is fenyegettük, hogy szendvicsen és innivalón kívül mást nem is vihet a lunchbox-ában a suliba, aztán valahogy sikerült rávenni, hogy paradicsomszósszal egye meg, én ezt oda is tettem elé. A szószban volt hagyma is, belevagdosva, persze az nem kellett neki, én meg mondtam, hogy nem tudom, hogyan akarja, ezért szedje ki magának. Természetesen nem szedte, úgyhogy kb félóra után fogtam, mondtam, hogy semmi chips, semmi nasi holnaptól, elvettem a tányérját, hogy viszem a mosatlanba, persze ő egyből „enni akart”, én meg dühömben levágtam a paradicsomszószos tálat az ő tányérja mellé az asztalra, de olyan erővel, hogy eltört :P :D, de pont csak rám nem ment a szószból. Az anyuka éppen a konyhában tevékenykedett, de persze erre egyből odajött, de én mondtam, hogy azt nem a fiú csinálta, hanem én, de ez csak egy jó ürügy volt, hogy úgy istenesen leteremtse, amiért nem bír szót fogadni, és megcsinálni azt, amit kérünk tőle. Úgyhogy egy jó kis veszekedéssel ért véget a vacsora -.-

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése